kajetan Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Mam takie małe pyt. jeszcze: to prawda że Transalp spala 4-5l na 100km a Africa 7-8l (takie znalazłem dane w internecie) przecież to praktycznie ten sam silnik.... aż taka rożnica by była?? Co do spalania Transalpa to faktycznie masz racje wynosi ono od 4-5,5l ,natomiast jeżeli chodzi o Afryke to sa bzdury wyssane z palce . Moja Afri załadowana na maxa (2 osoby,3*kufry, tankbag) na trasie do Albani paliła mi srednio ,przy spokojnej turystycznej jeżdzie około 5,4-5,6l . Max jaki udało mi sie uzyskac w spalaniu to 6,4l ( miasto i nie oszczedzanie moto)Jeżeli masz ochotę się coś wiecej dowiedzieć na temat tych dwóch moto to zapraszam na stronke www.africatwin.prv.pl i wejdz na forum , gwarantuje ci ,że dostaniesz konkretną odpowiedz na każde postawione pytanie na temat AFRYKI I TRANSALPA. Pzdr. I do zobaczonka na drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conqueror Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Sorry że się powtarzam ale czy APRILIA PEGASO jest warta uwagi bo jest to bardzo tani i bardzo podobny do nowego Transalpa (czyli ładny) motocykl??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Co do Pegaso - na pewno jest to sprzęt mniejszy od trampa. Nieznacznie, ale jednak. Silnik jest Rotaxa (ten sam co w BMW F650) i jest to singiel. V-twin jeździ nieco inaczej.Aprilie mają opinię średnio niezawodnych, ale to tylko obiegowa opinia. Silnik na pewno daje radę przez 100 tys. km bez remontu :banghead: Na pewno zaletą tego sprzęta jest większa zwinność w warunkach miejskich, no i niższa cena zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conqueror Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 dzięki... rzeczywiście jest tani bo za równowartość starszej wersji transalpa można już kupić aprilię (nowszą wersję czyli 98r. - nawet poniżej 8000zł 8O ) Za tą cenę nie można kupić Translpa nawet 93r. (no chyba że nie w Polsce). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 A to moja Tenerka do wzięcia - już w komisie.http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M119502Stan moga potwierdzic koledzy z MGH.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabi Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Chciałbym odświeżyć temat.Mija 5,5 roku od ostatniego wpisu. Problem prawie ten sam, ale pojawiły się nowe maszyny no i skład personalny na forum też przewietrzony...Chcę nabyć moto w klasie ciężkie enduro, turystyk. Ma służyć do latania wokół komina , jak i do dalszej turystyki. Turystyka w dwie osoby z całym majdanem kempingowym. Moto o poj. od 1000 cm2 w górę. Nastawiłem się na Hondę Varadero, ale ... Mam 175 cm długości i obawiam się, że wysokość kanapy może stanowić pewne utrudnienia przy opanowaniu maszyny na parkingu, czy na polu namiotowym itp. Zakładałem, że oddam siodło do tapicera i utnę ile się da, ale może to obniżyć komfort podrużowania, a turystyka - to godziny w drodze. Byłem ostatnio w salonie Suzuki i zacząłem się zastanawiać nad Banditem 1200... Wprawdzie to "golas" i kółka ma mało endurowate, ale niższy no i dość mocny. Wprawdzie silnik to rzędowa czwórka, a nie v-ka, ale...Ciekawy jestem co w tym temacie ma dziś do powiedzenia szanowne forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 (edytowane) A moze jakiegos boxera GS 1150 albo 1200 ale nie (gs 1200 Adventure)przy moim wzroscie 190cm sa problemy :laugh: albo cos ze stajni Triumpha:Triumph Tiger 1050 Edytowane 5 Marca 2011 przez Gienek ST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Oczywiście szacowne grono będzie chwalić to czym samo śmiga :biggrin: Z jednej strony czasem to wkurza a z drugiej chyba nie lepszej rekomendacji niż opinia użytkownika danego modelu. Ja mogę polecić dwa motocykle. TDM 900 wiem, że to ciut mniejsza pojemność. Jednak pozostałe wymagania spełnia a 86 KM do turystyki zupełnie wystarcza. Dobre zawieszenie, silnik "prawie" V-ka. Jeżdzi się na tym rewelacyjnie. Najdłuższy dzienny przebieg to 800km i nie było żadnych problemów, poza oczywiście ogólnym zmęczeniem. A drugie moto to oczywiście Mulitistrada 1000, czy 1100. No chyba że fundusze pozwalają to ta najnowsza :notworthy: Wbrew pozorom moto wygodne. Podobnie jak w TDM zawieszenie sprawadza się na naszych cudownych drogach. Póki co mój najdłuższy przebieg dzienny to 400km, ale robiony przez kilka dni z rzędu i muszę powiedzieć, że byłem bardzo pozytwnie zaskoczony. Moto chyba nawet wygodniejsze niż TDM. Z wysokością w obu nie będziesz miał problemu. Oba są stosnkowo lekkie i dobrze wywarzone. Ja na obu nie czułem tych 220kg. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabi Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 A jak wygląda sprawa z awaryjnością Multi? No i z servisem? Jak dużo pali?Bo tak jakoś do włoszczyzny nie mam za bardzo przekonania. Optycznie z kolei są ekstra. Srodki jakie przeznaczam to jakieś ok. 30k i za bardzo nie chciałbym wyżej szaleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 To ja polecam Ci TDM, a że właśnie mam taką na sprzedanie, to zapraszam. Taka mała kryptoreklama, ale 3 sezony przelatałem nią i szczerze polecam,. Nadaje się zarówno wkoło komina, na miasto i w dalszą turystykę. Zaliczyłem nią Rajd do Dachau, potem 2 razy Chorwację i złego słowa nie powiem. Moto doinwestowałem turystycznie, zapraszam do linka niżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 (edytowane) A jak wygląda sprawa z awaryjnością Multi? No i z servisem? Jak dużo pali?Bo tak jakoś do włoszczyzny nie mam za bardzo przekonania. Optycznie z kolei są ekstra. Srodki jakie przeznaczam to jakieś ok. 30k i za bardzo nie chciałbym wyżej szaleć.Ja śmigam na Ducati dość krótko. Multinkę kupiłem w sierpniu, zrobiłem na niej jakieś 3,5 tys. km. Spalanie, przy kufrze i bocznych sakwach miałem w okolicy 6l/100km. TDM paliła mi mniej, w rejonie 5. Żona śmiga na Ducati od 3 sezonów i co do awaryjności jakoś nie narzekamy. Tak naprawdę w Ducati to nie awaryjność jest problemem a czas oczekiwania na części. W każdym razie opowieści o tym, że włoszczyzna psuje się na potęgę to można między bajki włożyć.Myślę, że o Multi możesz pytać na naszym forum : http://forum.docpoland.com/ ewentualnie tu: http://www.multistrada.net/ Edytowane 6 Marca 2011 przez Horb Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Kup Varadero najlepiej na wtrysku i będziesz zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.