Gość brys Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 ( nie wiem jak to sie nazywa- jest na kole magnesowym takie cus co wytwarza 600v)ee? skilokon ognio odporny ( 5000oC),Co to jest skilokon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Z tym 600V to chyba coś ten tegas jednak nie tak askilokon to maił być silinkon juz nie bądz "me" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Z tym 600V to chyba coś ten tegas jednak nie tak askilokon to maił być silinkon juz nie bądz "me" ;) Silikon ku*wa. Następny mądrala Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Silikon kur*a. Następny mądrala Wybacz o WIELKI ze wstawiłem o jedna literke ze dużo...(tak sie zdaża jak ktoś szybko pisze na klawiaturze, jakbym pisał jednym palcem to nie zdażylo by mi sie to) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 A ską się wzieło to 5000 stopni? To chyba jakiś silikon z NASA :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 A ską się wzieło to 5000 stopni? To chyba jakiś silikon z NASA :DRozszywfrowałeś go. Został wykradziony prosto z NASA. Pokrywają nim prototypowe wahadłowce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Sprawdź dysze powietrza w gaźniku bo na moje oko to dostaje zadużo powietrza i ja muli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Sprawdź klin na wale od strony magneta i czy Ci sie żadna dysza nie odkręciła od drgań w gaźniku <ja tak miałem>. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Sprawdź najlepiej wszystko po kolei :D i pamiętaj że przy tym stopniu komplikacji silnika zdiagnozowanie powinno zająć góra 20 minutNo i tłumik najpierw rozbierz i wypal albo wyczyść Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Może napiszesz już jakie postepy...bo tak w kółko wymieniać to można dłuugo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 a moze masz gdzies przebicie i wtedy raz bedzie palił raz a raz nie, a jak juz zapali to dostanie drgań i zgaśnie, spróbuj poszukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 wiecie co... ja podobny problem mialem w simsonie. Ten cylinderek w gźniku który przy odkręceniu gazu reguluje dopływ powietrza był źle wsadzony ( był obrucony i nie dawał powietrza a simson niby odpalał ale nie chciał wejś na obroty) :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Ten cylinderek w gźniku który przy odkręceniu gazu reguluje dopływ powietrza był źle wsadzony to sie nazywa przepustnica, nie wiem czy da sie go wsadzić odwrotnie, tam jest kołek ustalający m.in po to żeby sie nie kręciła pod wpływem drgań, chyba ze ten kołek masz zerwany, ale to juz inna sprawa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 to sie nazywa przepustnica, nie wiem czy da sie go wsadzić odwrotnie, tam jest kołek ustalający m.in po to żeby sie nie kręciła pod wpływem drgań, chyba ze ten kołek masz zerwany, ale to juz inna sprawa Da sie czesto ale wtedy z reguly przepustnica jest wyzej i motocykl po odpaleniu wchodzi odrazu na czerwone pole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 to sie nazywa przepustnica, nie wiem czy da sie go wsadzić odwrotnie, tam jest kołek ustalający m.in po to żeby sie nie kręciła pod wpływem drgań, chyba ze ten kołek masz zerwany, ale to juz inna sprawa Da sie czesto ale wtedy z reguly przepustnica jest wyzej i motocykl po odpaleniu wchodzi odrazu na czerwone pole tak jest jak ją wszadzisz nie do końca (przepustnie) a ja miałem obruconą ( miałem ten klin zdarty) i musiałem trzymac na otwartym gazie zeby silnik chodzil a on tylko troche mrukal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.