Skocz do zawartości

Opony crossowe


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mitas 946 z tego co pamiętam jest tylko na tył, za to w róznych wersjach zima/ lato itp

 

na przód ja kupuje tanie gumy crossowe z rzadką, wysoką kostką np. mitas c-15, miałem swego czasu ac10 (średniawka), dunlop d952 (tragedia), metzeler six days (ok, ale drogo) i jakies wynalazki których juz nie pamiętam, przednia opona wg mnie nie ma zbyt wielkiego znaczenia przy endurowej amatorce byle nie czekac az całkiem zejdzie

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tył zapodaj mefo mfc 11

mega uniwersalna opona

 

na przód dunlop 756f albo pirelli scorpion

Kurcze tylko że tych scorpionów jest masa modeli a z tego co widze mefo na all.... jest nie dostępny , cenowo droższy od tej mitasy , tak patrze na cene..o w sklepach z cześciami moto opony są strasznie drogie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mefo to opona pokroju mitasa c-02 czyli dualowa opona na asfalt i teren, jest odporna ale dobre to moze jest do turystyki a nie w teren, na błocie tak gęsta kostka musi się zalepic, odradzam

 

na 946 cena z allegro akceptowalna, my bierzemy od olka po 190zł z wysyłką gratis ale to przy wiekszych zamowieniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opona z gęstą kostką musi się zalepiac w glinie i blocie, nie ma innej opcji, czy to będzie mitas czy mefo czy dunlop, było to testowane wielokrotnie

 

http://www.zenoverland.com/tyres_tubes/mefo_stone_master.html

 

opis nie pozostawia chyba złudzen, to jest opona na twarde suche podłoża, czyli szutry i kamienie (tak samo jak c0-2), a że robi lepiej niz mitas to byc moze, choc za te pieniądze mozna wymagac bardzo duzo

 

poza tym jest to dalej guma dualowa - jest zaokrąglona zeby lepiej brac zakręty po asfalcie, a kostki patrząc od boku nie są kwadratowe lecz mają ksztalt trapezu - żywotnosc kosztem trakcji czyli raczej guma raczej do takich sprzętów jak ktm lc8, 690, niż do wyczynówki 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostaw jak jest

 

 

mitasa i mefo testowałem w drzecie i exc, w jednym i drugim mefo wygrywa ale właśnie też zależy od terenu, u nas to przeważnie piasek, glina, torf i asfalt

na skałki pod Lublinem może faktycznie nie będzie specjału

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam, jestem tu nowy jesli wybralem zly temat to przepraszam :) . pisze tutaj bo mysle ze sa tu doswiadczeni motocyklisci którzy mi pomoga :) mianowicie chodzi o opony Heidanau k60, wiem ze ta opona nada sie na teren ale czy w zakretach spokojnie moge sie kłasc . do tej pory jezdzilem na kostkach (kawasaki kx 250) i nastepne pytanie jest czy ta opona wejdzie na felge po kostce i wszystko bedzie ok ?


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...