Zbyszekm Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Jak w temacie...1. Witam wszystkich serdecznie jestem nowym uzytkownikiem tego forum i chciałem sie przywitać i przedstawić. Jestem Zbyszek mam 23 lata i latam od czasu do czasu YZF750r z '93r. Pomieszkuje w warszawce ale toto to nie to....2. To raczej bedzie glowny temat mojego postu. Mam zamiar sprzedac moja Yamahe i kupic cos innego, po glowie chodzą mi dwa motocykle są to TL1000s i Speed Triple (taki jak z Mission Imposible). W związku z tym bardzo wszystkich proszę, co mają lub mieli jakąś styczność z tymi motocyklami o możliwie dużo za i przeciw. Każda ale to każda odpowiedz bedzie dla mnie cenna. Tu idzie o wybór sprzeta na następny sezon, i chce nim raczej dlugo pojeżdzić (czyt. mieć satysfakcję z jazdy i posiadania)PozdrawiamZbyszekM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Witaj,Co do TLa to zapamiętaj sobie jedną rzecz - V-twiny to KIBEL. Paliwożerne i wołowate. Jeśli już się upierasz przy TLu to bierz TLRa. Ale nie ma to jak rzędowa czwórka. Kolega miał TLa i były same "przeciw", a nie "za"... Tutaj wysmarował krótki opis: http://www.streetfighters.pl/TL_1000S.htm Trypel to fajny sprzęcik, wart zainteresowania. Pozdrówki :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek RR Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 - V-twiny to KIBEL.- o tak??? sam jestes KIBEL- a nie jeden v-twin by Ci dooope skopal...-no zezloscil mnie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Każdy kto jeździł rzędowymi 4kami, mechanicy i właściciele stacji benzynowych twierdzą zgodnie, że Vki to porażka. No, może TLR na 10ty motocykl w rodzinie... to tak. Charakterystyka oddawania mocy, serwis, ekonomiczność - do dupy. I nie próbuj mnie obrażać. Infantylne przejawy wirtualnej agresji na mnie nie działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Każdy kto jeździł rzędowymi 4kami' date=' mechanicy i właściciele stacji benzynowych twierdzą zgodnie, że Vki to porażka. No, może TLR na 10ty motocykl w rodzinie... to tak. Charakterystyka oddawania mocy, serwis, ekonomiczność - do dupy. I nie próbuj mnie obrażać. Infantylne przejawy wirtualnej agresji na mnie nie działają.[/quote'] Antek no bo Ty tak ostro... :P Bierz człowieku trypla i się nie zastanawiaj... zajebisty charakter oddawania mocy, zawieszenie jak bajka, hamulce takie że żaden supersport nie da Ci lepszych...Tylko do turystyki bez szybki się nie nada. A Vki też tym nie chciał :P:):P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 hehe no wlaśnie...tak myslałem ze tak bedzie...ale ok...co do tego przyśpieszenia to sie raczej nie zgodzę. zawsze wydawało mi się ze v-ka ma wręcz nieziemskie przyśpieszenie na dowód tego powiem ze Loris Capirossi ten z MotoGP jeżdzi na DUCATI i ono wręcz słynie z "atomowego przyśpieszenia" (cytat z motoGP) więc jak to jest?? aha czytałem tez inny artykuł o tl-ce i gosciu co jej dosiada mowił o niej przy ruszaniu cytuje "stóóóóój gooooooooooooopiiiiiiiiii" a jedyną bardziej bolesną wadą co tam opisał było właśnie spalanie...No dobra czekam dalej...Ktokolwiek miewał ktokolwiek wie... proszę o rady bede wdzięcznyBardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 hehe no wlaśnie...tak myslałem ze tak bedzie...ale ok...co do tego przyśpieszenia to sie raczej nie zgodzę. zawsze wydawało mi się ze v-ka ma wręcz nieziemskie przyśpieszenie na dowód tego powiem ze Loris Capirossi ten z MotoGP jeżdzi na DUCATI i ono wręcz słynie z "atomowego przyśpieszenia" (cytat z motoGP) więc jak to jest?? aha czytałem tez inny artykuł o tl-ce i gosciu co jej dosiada mowił o niej przy ruszaniu cytuje "stóóóóój gooooooooooooopiiiiiiiiii" a jedyną bardziej bolesną wadą co tam opisał było właśnie spalanie...No dobra czekam dalej...Ktokolwiek miewał ktokolwiek wie... proszę o rady bede wdzięcznyBardzo W tryplu do 4000 obr dzieje się niewiele ale za to póżnniej niezzależnie czy masz zapiętą III czy VI jest po prostu tatalny odjazd do samego końca, taki jekiego nie da Ci żaden R4...Vka ma kopa ale szybko Ci się kończy... R4 pokazuje pazurki wysoko a R3 ma zalety obydwu i żadnych wad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 tak myslałem ze tak bedzie...ale ok...co do tego przyśpieszenia to sie raczej nie zgodzę. zawsze wydawało mi się ze v-ka ma wręcz nieziemskie przyśpieszenie na dowód tego powiem ze Loris Capirossi ten z MotoGP jeżdzi na DUCATI i ono wręcz słynie z "atomowego przyśpieszenia" (cytat z motoGP) więc jak to jest??Widać, że słyszałeś, ale nie do końca. Po 1. Błędem jest porównywanie motocykli drogowych z MotoGP, wręcz niemożliwePo 2. To, że w MotoGP jeździ DUCATI nie oznacza, że jest to V2. W rzeczywistości jest to silnik 4 cylindrowy z rozchyleniem cylindrów o 90 st. Przyspieszenie Vki jest o tyle złudne, że z samego dołu wyrywa kierownicę z rąk, potem zaczyna się rozkręcać, by w najmniej oczekiwanym momencie (kiedy zaczyna się robić całkiem fajnie) strzela ogranicznik. W tym momencie kierowca litrowej czwórki jedzie obok (na za wysokim biegu) i dłubiąc w nosie mija Vkę z niesamowitą lekkością. Jadąc R4ką - nieważne w jakim zakresie obrotów - zawsze masz do dyspozycji 100% mocy dostarczanej w dużo bardziej kontrolowany sposób. Poza tym, nie potrzeba litra, żeby dokopać Vce - swoją ZX7R objeżdżałem TLRa z każdej strony. Speed Trypl to super sprzęcik, ale nie do wyścigów - tam zabawą jest moment obrotowy i nim trzeba się cieszyć. Z plastikową Japonią nie ma startu, ale Triumph to zupełnie inny klimat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 OK, może źle 'ukierunkowałem' wątek, bo przecież nie samymi osiągami człowiek żyje. Natomiast fakt jest faktem, że R4ki rządzą. Co do litrowego SV'a się nie wypowiadam, bo nie jeździłem - fakt ładne toto, ale chyba wolałbym już z tej samej półki FZ1. O HD nic nie będę mówić, bo przecież to nie są motocykle. To są Harleye. A to jest forum motocyklistów. Co do ZX7R to chciałem tylko zaznaczyć, że przyciężkawy motocykl (203kg) z niezbyt mocnym silnikiem (122KM) mocnemu TLowi kopie dupsko... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek RR Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 A SV1000 ????? Słaba jest? Wąski zakres użytecznych obrotów? -nio wlasnie?a KTM Super Duke slaby?-typowy street...i jaki mocny...a VTR SP2 slaba?-a Ty sie antek tak na mnie nie oburzaj-sorki jak Cie urazilem no ale nie lubie jak ktos na v-ke mowi kibel... hehehehhejutro nasmaruje wiecej na ten temat-bo ciekawypzdRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Z racji uzytkowania bardzo podobnego moto sie wezne i wtronce :P Silnik Trident to zajebista konstrukcja. dobry dół dobry srodek dobra góra. pali srednio mało srednio dużo. motot na wytrysku, monowahacz, ładna basowa praca inna niz Vtwin inna niz R4 i inna niz V4 poprostu inna, ale zajebista. Daytona ma troche inna cvharakterystyke ale silnik ten sam. ale najważniejszy jest w nim NIEPOWTAŻALNY STYL GOD SAVE THE QUEEN AHA KIEROWNICE MA PO NORMALNEJ STRONIE :P kolega vx800 ma wlasnie tripla to mozesz zamienic słówko o tym moto.A no i najwazniejsze ze dołączysz do elitarnej grupy uzytkownikow angielskich maszyn :P Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Widzę same uprzedzenia do V'ek.a!ntek, chyba trafiłeś na jakiś kiepski model, zarżnięty czy cuś :P Mam VF1000F i nie narzekam na ten silnik, moze jedynie spalanie, bo to po kieszeni się czuje i sprawy serwisowe - kiepski dostęp do czegokolwiek.A jakie doznania dźwiękowe :twisted: Co do R3, to racja, fajnie chodzi!Pamiętajcie też o gustach, są one tak różne jak my sami :P i niech nikt nie mówi, ze coś jest do niczego, bo jakby było, to by tego nie robili :PZbyszekm, przjedź się na jednym i drugim sprzęcie i zdecyduj co Ci leży.3mcie się wszyscy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetstorm Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 generalnie - TYLKO V2...i koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 19 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 ooooooooo dużo tego tu sie zrobiło, ale to oki...widzę ze ten moj pościk troche odchodzi od pierwszego zalożenia i spiesze to naprostować1. SuperDuke super maszyna ogólnie mi sie podoba. styl w jakim jest utrzymany, silnik, osiągi itp. ale na ostatnich targach w warszawie siedziałem na nim no i troche bydlęcy jak dla mnie nie zebym był mały (175) ale wiem ze jest za duży.2. Co do ducati Capirossiego to wiem od dawna ze to jest V4 i nie trzeba mnie nawracac (zawsze jak ogladam GP to im kibicuje ha)3. Wydaje mi się ze macie o mnie błędne zdanie. Chciałem zaznaczyć ze nie jestem nazbyt majętny i motocykle drogie lub nowe nie wchodzą w grę, mnie na to nie stać!! a ten Triple lub inny bedzie efektem wielu wyżeczeń i dlugiego oszczędzania, a i musze zaznaczyć ze triple tez bede na miare swoich mozliwości (glownie finansowych) szukał.Tak więc szanowni Państwo, skoro zostałem już namówiony na Tripla to może czegoś więcej od was się dowiem?? jak to sie prowadzi jak z eksploatacją częsci zmienne itp, itd... A może jest jakaś alternatywa do Triumph'a ??Jak zawsze wdzięczny za każdą odpowiedź.....Zbyszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 To jak nie masz siana to kup japońskie 600 ccm (lub 750) i też będziesz zadowolony. Tańszy w zakupie, tańszy w utrzymaniu. Triumph do najtańszych nie należy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.