Jaro36 Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Chcialbym podzielic sie swoja decyzja i pierwszymi wrazeniami z jazdy nowym moto. Sprzedalem XJR 1300 i kupilem BMW K1200RS.Zasadniczo motocykle roznia sie od siebia o lata swietlne 8O . Yamaha - piekny przedstwaiciel naked'ow ze spontanicznym i wkrecajcym sie na obroty silnikiem. Dosc komfortowy w jezdzie ale do ok. 120km/h. Zawieszenie w porownaniu z BMW dosc twarde, chociaz daleko mu do zawieszenia sportowego. Yamaha prowadzi sie b.pewnie i trudno wytracic ja z rownowagi. Spalanie ok. 7l/h. BMW - mimo sportowej koncepcji, daleeeeko mu do sportu. Waga zblizona do Yamahy. Motocykl swietnie sklada sie w zakrety, niestety silnik nie wkreca sie na obroty spontanicznie lecz jest 100% przewidywalny i kontrolowalny. Komfort jazdy b.wysoki. Motocykl dosc miekki chociaz mozna go utwardzic regulujac napiecie sprezyny pokretlem. Dobra ochrona przed wiatrem. Dalesz wrazenia za kilka dni jak sobie pojezdze. Wdzieczny bede za uwagi innych uzytkownikow K1200RSPozdr.Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_N Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 To w takim razie życzę wzniesienia zadowolenia co najmniej o poziom wyżej :D A z ciekawości, co wpłynęło na decyzję, okazja? sympatia? czy to tylko jeden z etapów do...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro36 Opublikowano 16 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Witaj, walory BMki jako motocykla turystycznego. Ostatnio jestem na tym etapie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Czy mówisz o BMW z tego roku, czy starszą? Bo jeśli chodzi o najnowszy K1200RS to dokładnie pasuje do twojego opisu, z tym że ma super zawieszenie - i taki magiczny przycisk który zmienia ustawienia zawieszenia - niesamowita sprawa. Miałem co prawda przyjemność tylko przez dwie godziny nim jeździć, ale jeśli chodzi o zawieszenie i hamulce - to wszystko co najlepszez z doświadczeń samochodowych w to włożyli. Po prostu BMW. Natomiast niestety silnik jest taki bardziej samochodowy niż motocyklowy. Brakuje mu spontaniczności (nie wiem gdzie ukryli te 167 KM...). Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejdubis Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 maniek_7, piszesz o K1200S, a Jaro kupił K1200RS.To dwa zupelnie inne motocykle :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro36 Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Niesty Maciejdubis ma racje, jakoś bałem sie K1200S. Na razie mnie przerasta. Chyba?? :oops: W mędzyczaie zrobiłem jakieś 100 km. Niesety brak czasu. ;) Co co mnie zachwyciło to zdolność skałdania tego motocykla w zakrentach. Momo masy słonia buty można dzierać w prawie każdym zakręcie. Coś niesamowitego 8O. XJR 1300 nie była tak chętna do kładzenia się. Jak zauwazyłem w BMW trzeba zasadniczo jeździć na przeciwskrętach, inaczaj nie za bardzo chce wejść w zakręt. Myślę, że jest to sprawa opon MZ4 a może wagi. Dzisaj pojeżdzę więcej. Pozdr.JaroXJR1300 - K1200RS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Gratuluję i korzystaj z jazdy, bo pogoda przestaje pomału dopisywać :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dual Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Tak tak i opisuj na bieżąco swoje wrazenia. Tak mnie ciut zastanawia wlasciwie ten drugi model 167KM z nowa konstrukcja silnika dla BMW jako oczywiscie turystyk. Ale z checia poczytam i o RS.Jakos nie mam przekonania do tej marki, samochody maja fajne ale ta ekstrawagancja w motocyklach. W zasadzie tylko chyba tylko dla milosnikow marki. Natomiast K1200S mi sie naprawde podoba. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro36 Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 No cóż Dual, BMW nie są to motocykle do jazdy na Gumie. No może najnowsze ich produkty. Starsze modele raczej przekonywują niezłym zawieszeniem no i legendarymi już hamulcami. Najnowsze modele to już klasa sama w sobie. Dzisja zrobiłem 250 km, przycierając rzecz jasna butami. Kurcze ale fajna zabawa. 8O Zaskoczyło mnie zużycie paliwa 5,5 l/100 przy raczej dość dynamicznej jeździe. Niezły wynik jak na tak duży motocykl. 8O Gdyby wsadzić do niego silnik "motocyklowy" Ach co to by była jazda.Podobno jak się zmieni filtr powietrza i wydach to będzie lepiej się wkręcał na obroty. No cóż zobaczymy.A jeszcz jedno- 250 km i nie bardzo je poczułem. Niezły komfort jazdy. Rewelka.PozdrJaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Jakos nie mam przekonania do tej marki, samochody maja fajne ale ta ekstrawagancja w motocyklach Do niedawna miałem takie samo wrażenie, mając praktykę z "Bondowskim" słabym i chodzącym jak Cinquecento 700 criuserem. Ale jak wsiadłem na nowe BMW R1200 GS to doceniłem markę. Wiem, że to enduro, więc teoretycznie nie ten dział, ale motocykl ten urzekł mnie zwrotnością i lekkością prowadzenie właśnie na asfalcie, w mieście. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Witam! Sam jestem właśnie na etapie zmiany moto i zastanawiam sie pomiędzy BMW K1200RS a Honda VFR 800. Niestety jednakże tutaj finanse popowiadają japończyka a serce i sentyment BMW - jeżdżę już prawie 7-8lat BMW'kami.Zawiech Telelever z przodu to poprostu rewelacja.No ale Honda też mnie bardzo kusi ogólnie chwaloną trwałością i prowadzeniem.Życzę samych pozytywnych wrażeń na moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.