Soku11 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Wow :notworthy: Niezle. Sam troche cwicze jazde na kole. Mialem przelozenia 13x48 to szla z 3 bez problemu :D Teraz mam 14x43 i z dwojki sie spoko podnosi (oczywiscie delikatne poderwanie bo bez tego kolo rwie glebe) :icon_question: Na 3 jeszcze nie probowalem ale sadze ze nie ma szans. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Mam takie sam :) e przelozenia 14/43 i nie idzie z 3 przynjamije ja nie umie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Koledzy mam zamiar zaopatrzyć sie w drke 350 i chciał bym sie spytać na co zwracać uwagę przy jej kupnie? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 (edytowane) Na to co w kazdym moto :buttrock: Luzyw w zawieszeniu,kulture pracy silnika itd no i z zewnatrz jak wyglada :)Moze chcesz moja?? Ale tanio nie oddam wywolawcza 8 tys 93 rok - stan eleganckihttp://www.bikepics.com/members/escortdriver1/93dr350/ Edytowane 23 Maja 2007 przez Seba350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 (edytowane) drogo się cenisz, nie mam tylu funduszy na to przreznaczone max to 6,5tys :buttrock:, chodzi mi o jakies słąbe miejsca w drach wiadomo ze na to co wymieniłeś trzeba zwrucić uwagę. Edytowane 23 Maja 2007 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 (edytowane) W sumie to bym moja sprzedal za 6500 z 93 roku bo jestem za granica ale sie cholera jeszcze zastanawiam czy nie zostawic jej juz na zawsze zajebisty sprzet jednym slowem mowiac :buttrock: :) :bigrazz: :clap:Moja strona Edytowane 23 Maja 2007 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 hehe, to sie zastanów ja najpierw musze popchnąć aprilkę też sie zastanawiałem czy zostawić spoko sprzęt jak na 2T i tylko 125ccm, ale nie nadaje się w teren :buttrock: dobra najwyżej pogadamy na gg nie będziemy zaśmiecać nie potrzembymi postami niech się inni wypowiedzą. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 (edytowane) Witam chlopaki.Powiedzcie mi co zrobic ze stopka, bo koniec stopki ociera o wahacz. Daje podladke kolo czujnika i zawijam tasma ale dlugo to nie wytrzymuje. Macie moze jakies patenty na to? Edytowane 23 Maja 2007 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Witam chlopaki.Powiedzcie mi co zrobic ze stopka, bo koniec stopki ociera o wahacz. Daje podladke kolo czujnika i zawijam tasma ale dlugo to nie wytrzymuje. Macie moze jakies patenty na to? Witaj,ja w mojej Dr też miałem coś ze stupką, bo wahacz jest obtarty. Ale z tego co zauwazyłem stópka jest odgięta lekko przy śrubie. Stópka stoi od wahacza złożona około 1cm. Fakt że jak moto stoi to jest bardziej pochylony, ale to tylko kilka stopnie:) Proponowałbym ją lekko odgiąć i popuścić śrubę od niej. Orginalnie powinna być nakrętka samokontrująca więc lekkie popuszczenie w niczym nie przeszkodzi. Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Witam chlopaki.Powiedzcie mi co zrobic ze stopka, bo koniec stopki ociera o wahacz. Daje podladke kolo czujnika i zawijam tasma ale dlugo to nie wytrzymuje. Macie moze jakies patenty na to? HAHAHAH fest masz problem odegnij to i po klopocie tez tak mialem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Z ta stopka to zrob tak - zdejmij i zobaczysz ze w tym elemencie w ksztalcie litery "U" pomiedzy ktory wchodzi ten plaskownik z ramy beda wytarcia materialu - podjedz do jakiegos slusarza niech Ci napawa w miejscu wytarc i pozniej plaskim pilnikiem wykoncz to tak,zeby ten element ramy wszedl i zeby luzow nie bylo.Ja tak wlasnie zrobilem i jest cacy - a poprzednik zamiast osiol tak zrobic to jezdzil z obcierajaca o wahacz i bruzda z 1mm na wachaczu jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Arma87Mowisz odgiac ale czy to nie peknie. Bo jak probowalem to ciezko bylo i boje sie ze jak jeszcze mocniej pociagne to peknie bo srodek tej stopki jest pusty. Najlepszą opcje przedstawil Seba350 zeby do slusarza zajechac i on jak to mowi napawa i nie bedzie luzu. Dzieki za pomoc. Innej opcji juz chyba nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Wiec tak upadlem i mi sie zgiela ta nozka w strone wahacza sciagnalem nozke, pierdolnalem mlotkiem tam gdzie jest jej mocowanie i juz i nie pekla :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Dzis pierwszy raz wymienialem olej w Drce. Odkrecilem srube na dole w silniku i wyplynelo niecale litr oleju.Po okolo 20 minutach kaplem sie ,ze jest jeszcze jedna srubka w ramie i poszlo nastepne litr oleju. :biggrin: Wcisnolem odprezacz i koplem pare razy co zaowocowalo jesze jakimis wyciekami. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Dzis pierwszy raz wymienialem olej w Drce. Odkrecilem srube na dole w silniku i wyplynelo niecale litr oleju.Po okolo 20 minutach kaplem sie ,ze jest jeszcze jedna srubka w ramie i poszlo nastepne litr oleju. :flesje: Wcisnolem odprezacz i koplem pare razy co zaowocowalo jesze jakimis wyciekami. :flesje: Hehehe...tez tak mialem;) Nasunelo mi sie przy okazji pytanko. Po zalaniu odpowiednia iloscia (1,9 l)oleju i przejechaniu paruset kilometrow mam problemy z odczytaniem stanu poziomu oleju. Robie wszystko zgodnie z instrukcja. Rozgrzany gasze, czekam minutke i sprawdzam. Miarka mokra, ale po wytarciu i ponownym zapakowaniu jej jest prawie sucha!!! Doslownie na koncowce z czola jest tylko mala kapka:/ Silnik w dobraj kondycji, chodzi elegancko, nic nie dymi...nic niewskazuje na to zeby "brala". Czy to mozliwe? W miedzy czasie dolalem jeszcze w razie czego setke,ale i tak poziomu na miarce nie widac... osssochozzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.