urban Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 witam. Ostatnio zaczęło mi sie ślizgac sprzęgło i próbowałem regulowac linke ale nie da rady jest tak samo więć domyślam się ze bede musiał zainwestowac w tarcze sprzęgłowe. Czy może się ktoś orientuje ile taka przyjemność kosztuje i ile tych tarcz w ogóle jest ??? Czy prócz tarcz będe musiał cos kupić ze by wymienic stare ??? Koszt takich tarczy sprzęgłowych firmy LUCAS to 239zł. Do tego można wymienić komplet sprężyn sprzęgła za 41zł też firmy LUCAS. Ja nic innego nie znalazłem. Może poszukaj w larssonie, albo tego typu sklepach internetowych, może mają coś tańszego. Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Witam. Ja kupywalem sprzegło za 252,26zl DRC58 (tarcze,porzekladki i sprezyny w komplecie) w Gadimexie. Zalozone w tamtym roku do tej pory nie mam problemu ze sprzeglem. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyta600 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 niewiem napisałem do SEBAMOTOR i ma za 140 zł plus sprężyny za 40 więc jak radzicie kupuic takie tańsze czy lepiej zainwestować w droższe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Witam po przerwie Panowie!Czytalem o tym ze przez jednych chwalonych, przez innych wyklinany system SHC ma tendencje do "padania". Zdaje sie ze i w mojej maszynce on "padl":icon_question: Motorek jest '91 roku i na pewno nie mial ups-ow i shc oryginalnie, ale fakt faktem jest ze krecic mozna w obie strony a motorek caly czas siedzi bardzo nisko. I tutaj moje pytanko: co moge zrobic zeby go troche podwyzszyc? Pal sek z regulacja,byle by nie siedzial tak nisko gleby! Nie dosc ze smiesznie to wygalada, nie pomaga to w terenie to moj wzrost tez jest dosc sluszny. Zarowno z przodu jak i z tylu jest niski przeswit. Co moge zrobic? Dokrecic sprezyny czy cus? Gdzie? Jak? Co z obiegiem oleju i powietrza? Moze w tym przyczyna? Pewnie amorek jest do regeneracji? (czy to zaltwi sprawe przodu takze?) A jak sie do tego wszystkiego ma sam system regulacji shc? Sorki za moje lamerskie pytania-ale wierze ze ktos mi pomoze:)Aha...pytano tutaj kiedys o dopasowywaniu blotnikow od innych motocykli. Mnie wlasnie udalo sie zaadaptowac blotniki od rmz-ty. Przod pasuje idealnie bez zadnych przerobek, z tylem trzeba sie troche pobawic opalarka, wkretarka i szlifirka. W kazdym badz razie efekt koncowy o niebo lepszy niz oryginalne DR-kowskie rynny;) Jak uporam sie z okleina to wrzuce pare fotek. Z gory dziekuje ze Wasze sugestie i rady:)Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 No zrob foty tych blotnikow :icon_biggrin: Bo moje juz pieknie nie sa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Hehe to ja chyba mam od CRFa blotniczek przedni :D I rowniez sie ladnie prezentuje. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam,jakim dobrym olejem zalac Drke [silnik] ? ile go tam wchodzi? i co z filtrem? bo jakos go nie moge wypatrzec :bigrazz: tylko bez smiechu bo to moja pierwsza wymaiana w takim silniku. i jak ktos wie gdzie na necie dobrze kupic to dawac linka.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Do silnika wchodzi 1,7 litra oleju wg serwisowki 10w40. Firmy ci nie bede doradzal bo sie nie znam. Filtr oleju jest zapewne za pokrywka po prawej stronie silnika patrzac z siedzenia za dekielkiem OIL FILTER :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 (edytowane) Filtr masz po prawej stronie za taka pokrywka okragla z napisem suzuki na 3 sruby. Z wymiana filtra wchodzi 1,9 litra a bez filtra wlasnie 1,7.Jesli oleju na 1000km bieze Ci z do 0,5 litra to mozesz wlac olej BEL-RAY thumber 20w-40 a zurzycie oleju powinno spasc Ci do zera - jest to specjalny olej do wyczynowych singli.Ale jesli oleju nic Ci nie bieze to kup castrola GPS 10w-40 i juz. http://www.sklep.motoracer.pl/olej-silniko...24748da2d6dcc9a - OLEJ Bel-Ray Edytowane 18 Maja 2007 przez Seba350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam,do DR polecałbym olej MOTUL 15w-50 pół syntetyczny. Serwisówka mówi o oleju 10W-40 zalecanego do dr. Olej 15W-50 jest lepszy na wyższe temperatury co w przypadku do DR jest jak dobrym rozwiązaniem gdyż ma ona chłodzenie powietrzem. Koszt tego oleju to 32zł za litr. Do Drki zalecałbym olej z górnej półki typu Motul, niż jakieś "mikstury":crossy: Filter znajduje się jak koledzy wcześniej wspomnieli po deklem z prawej strony silnika z napisem SUZUKI i OIL FILTER. Koszt filterka firmy FILTREX 15zł, K&N 30zł - w swojej mam K&N-a. Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Hmpf... Apropo tej temperatury:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/715792831c43d5c0.html POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 (edytowane) Hmpf... Apropo tej temperatury:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/715792831c43d5c0.html POZDRO Tak olej 15W-50 a 10W-40 różnią się najbardziej przy temperaturach ujemnych. Ale 15W-50 symbolowo i technicznie przy tej samej temp co 10W-40 ma lepszą lepkość. Dla nas są to różnice nie zauważalne, ale najbardziej widoczny to by było po zużyciu silnika po 20 tyś km na obu olejach w dwóch maszynach. Z drugiej strony fakt zależy kto jak użytkuje.... pozdro EDIT:Tabela którą podałeś wskazuje tylko w jakich temperaturach otoczenia mogą pracować dane oleje, a nie jaką lepkość posiadają przy jakiej temperaturze, bo co olej 10W-30 może sie rozgrzać do 30st C?? A tak jest w tabeli! Ta tabela może wprowadzić w błąd, gdyż jest to wykres do pracy oleju w pokazanych temperaturach otoczenia... Edytowane 18 Maja 2007 przez urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 No tak :) Dziex za wytlumaczenie :wink: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 (edytowane) I jak ida nauki na kole?? Przeciez sprzet mamy stworzony do tego:)http://img187.imageshack.us/img187/9166/dsc00623tl1.jpg http://img216.imageshack.us/img216/9535/dsc00626yi0.jpgNa zdjeciu jade juz sobie w punkcie "G" i teraz trenuje zmiany biegow by jechac dluzej,duzo dluzej :icon_mrgreen: Ostatnio manewr odwalilem - wyprzedzilem osobowke w miescie na kole :biggrin: Jechalem za nia na kolku zmienilem pas,pozniej znowu zmienilem i jechalem juz przed autem :bigrazz: Ale powiem Wam,ze troche strach i lepiej na pustych jakis ulicach cwiczyc bo to przeciez zawsze moze sie cos stac i po co komus krzywde zrobic. Edytowane 21 Maja 2007 przez Seba350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 (edytowane) I jak ida nauki na kole?? Przeciez sprzet mamy stworzony do tego:)http://img187.imageshack.us/img187/9166/dsc00623tl1.jpg http://img216.imageshack.us/img216/9535/dsc00626yi0.jpgNa zdjeciu jade juz sobie w punkcie "G" i teraz trenuje zmiany biegow by jechac dluzej,duzo dluzej :smile: Ostatnio manewr odwalilem - wyprzedzilem osobowke w miescie na kole :) Jechalem za nia na kolku zmienilem pas,pozniej znowu zmienilem i jechalem juz przed autem :) Ale powiem Wam,ze troche strach i lepiej na pustych jakis ulicach cwiczyc bo to przeciez zawsze moze sie cos stac i po co komus krzywde zrobic. fiu,fiu...niezle;) Jakie masz przelozenia?Mi na standarowych 14/43 z gazu to tylko na 1szym biegu i to tylko przez chwilke;) Musze potrenowac jeszcze, no i zmienic przelozenia. Aha-przypominam moje zapytanie co do "padnietego" shc i proby podniesienia motorka troszke wyzej (co gdzie, jak?) Jak domowym sposobem zregenerowac zawiecha? Plissss-poradzcie cos. Z gory wieeelkie dziekipozdr. Edytowane 21 Maja 2007 przez P@welek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.