psa5 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Wczoraj po ponad miesiacu poskladalem swoja DR,dostala nowy x-ringowy naped,uszczelniacze lag i olej,olej w silniku,usuniete luzy z tylnego zawiasu,nowe zegary,slimak ,troche farby,porzadnego czyszczenia itd. mam nadzieje,ze odwdzieczy sie bez awaryjna jazda :smile: : http://img103.imageshack.us/img103/5364/dsc00496ut4.jpghttp://img103.imageshack.us/img103/5364/dsc00496ut4.jpg..powiem szczerze zaje....y :cool: milego i bezawaryjnego smigania. :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 ja super sie prezentuje ta dr mozesz powiedziec jak zrobiles z tylu zze jest tak fajnie blotnik wygiety bo spodobalo mi sie to :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 http://img410.imageshack.us/img410/6290/dsc00497lp8.jpg Blotnik,hmm troche pod siodelkiem na takim zgieciu opalarka go poczestowalem - plastik zrobil sie miekki i go podgiolem do gory - oczywiscie trzeba odkrecic sroby mocujace go z koncowka ramy. Pozniej tam gdzie byl skrecany z rama wstawilem plaskowniczki by poskrecac i tak wyszlo jak jest. W poprzedniej DR mialem caly tyl ramy podgiety i tez taki efekt byl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Witam ponownie.Net już działa, a wczoraj narzekałem:D No ale nie ważne.Wrzucam foty mojego sprzęta: http://img444.imageshack.us/my.php?image=dsc01968jb1.jpg http://img444.imageshack.us/my.php?image=dsc01969vi0.jpg http://img339.imageshack.us/my.php?image=dsc01970ih5.jpg NArazie tylko 3 foty. Aktualnie mam juz tablice rejestracyjną przykręconą, wymienione klocki z tyłu, wyregulowane zawory oraz wymieniony olej Motul 5100 15W50 z filtrm K&N:DTeraz tylko musze poszukać jakiejś firmy która wypiaskuje mi wydech. Najlepiej dałbym również do galwanizerii aby pomalować wydech, ale zobacze. Ze sprzęta jestem bardzo zadowolony. A Seba jeżeli możesz to powiedz mi żeby "zmiękczyć" przedni amor to musze śrubke wkrecić czy wykręcić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 kurde ta dr wyglada jak nowa, taka ja kupiles czy doprowadziles ja do takiego stanu?ile trzeba za taka dac? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Witam ponownie.Net już działa, a wczoraj narzekałem:D No ale nie ważne.Wrzucam foty mojego sprzęta: http://img444.imageshack.us/my.php?image=dsc01968jb1.jpg http://img444.imageshack.us/my.php?image=dsc01969vi0.jpg http://img339.imageshack.us/my.php?image=dsc01970ih5.jpg NArazie tylko 3 foty. Aktualnie mam juz tablice rejestracyjną przykręconą, wymienione klocki z tyłu, wyregulowane zawory oraz wymieniony olej Motul 5100 15W50 z filtrm K&N:DTeraz tylko musze poszukać jakiejś firmy która wypiaskuje mi wydech. Najlepiej dałbym również do galwanizerii aby pomalować wydech, ale zobacze. Ze sprzęta jestem bardzo zadowolony. A Seba jeżeli możesz to powiedz mi żeby "zmiękczyć" przedni amor to musze śrubke wkrecić czy wykręcić?? Ale masz zajefajna dr wyglada jak nowa jeszcze ten wydech zrobisz i bedzie wypas. Azeby zmiekczyc przedni amor nalezy wykrecic srubke. A mam pytanko sam regulowales zawory czy ktos ci to robil; jesli ktos to jaka cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Ta Dr wygląda jak nowa i taką kupiłem, zdjęcia są z 13 marca z rana, a kupiłem ją 12 marca o 18. Dałem za nią 6500, co do stanu to jestem naprawde zadowolony. Co do pytania Arma87:regulację zaworów przeprowadziłem sam, nie miałem z tym problemów, ponieważ mój tata ma warsztat samochodowy, więc nie ma problemu z narzędziami ani z techniką tego zabiegu. Wartości regulacji znalazłem w internecie. Pozdrawiam urban Edytowane 22 Marca 2007 przez urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordek Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Moja Dr-a tez bedzie niedlugo ladna i mam nadzieje ze nie bedzie stukac w silniku bo wlasnie regenuruje walek i dzwigienki i nowy lancuszek rozrzadu bedzie wiec powinno byc gitara :notworthy: Napisze reszte jak ja odpale :crossy: Moja Dr-a tez bedzie niedlugo ladna i mam nadzieje ze nie bedzie stukac w silniku bo wlasnie regenuruje walek i dzwigienki i nowy lancuszek rozrzadu bedzie wiec powinno byc gitara :buttrock: Napisze reszte jak ja odpale :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 A Seba jeżeli możesz to powiedz mi żeby "zmiękczyć" przedni amor to musze śrubke wkrecić czy wykręcić?? Te gorne jesli dobrze pamietam masz wykrecone - u mnie mam wkrecone,no moze tylko jeden obrot wykrecone. Regolacje tez masz od dolu - sila tlumienia.Dokrecajac to do oporu zgodnie z ruchem wskazowek zegara ustawiasz w pozycji " 0 " i jest to najwieksza sila tlumienia - odkrecajac to w przeciwna strone ruchu wskazowek zegara obnizasz sile tlumienia - fabrycznie jest w pozycji " 8 ". co do piaskowania to w paterku masz zaklad napraw taboru kolejowego - tam piaskuja. Wypiaskuj kolanko i tlumik - ja tak zrobilem i pomalowalem czarnym matem zaroodpornym i jest cacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Te gorne jesli dobrze pamietam masz wykrecone - u mnie mam wkrecone,no moze tylko jeden obrot wykrecone. Regolacje tez masz od dolu - sila tlumienia.Dokrecajac to do oporu zgodnie z ruchem wskazowek zegara ustawiasz w pozycji " 0 " i jest to najwieksza sila tlumienia - odkrecajac to w przeciwna strone ruchu wskazowek zegara obnizasz sile tlumienia - fabrycznie jest w pozycji " 8 ".co do piaskowania to w paterku masz zaklad napraw taboru kolejowego - tam piaskuja. Wypiaskuj kolanko i tlumik - ja tak zrobilem i pomalowalem czarnym matem zaroodpornym i jest cacy. Tzn siła tłumienia największa czyli po chłopsku twardy czy miękki. A o tym że w PAterku piasukją wiem, ale nie wiedziałem ze usługi robią:icon_mrgreen: A skąd znasz Paterek??:icon_evil: Jeździłes kiedyś tam po torze?? Bo jest jeden:P:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Wiem o paterku,bo ciezarowki tam znajomy handlarz piaskuje - sam musze tez przyczepe blizej lata zawiesc :icon_arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Wczoraj po ponad miesiacu poskladalem swoja DR,dostala nowy x-ringowy naped,uszczelniacze lag i olej,olej w silniku,usuniete luzy z tylnego zawiasu,nowe zegary,slimak ,troche farby,porzadnego czyszczenia itd. mam nadzieje,ze odwdzieczy sie bez awaryjna jazda :banghead: : http://img103.imageshack.us/img103/5364/dsc00496ut4.jpghttp://img103.imageshack.us/img103/5364/dsc00496ut4.jpg :icon_mrgreen: Kawał świetnej roboty! DRka prezentuje się rewelacyjnie! Kolor ramy i naklejki pasują idealnie! Szacun :notworthy: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 :) Kawał świetnej roboty! DRka prezentuje się rewelacyjnie! Kolor ramy i naklejki pasują idealnie! Szacun :) :clap: No szacuneczek! DR-ka wyglada znakomicie wrecz:)! Gdzie dostales taka okleine i za ile? A z siodlem co robiles? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Okleina zrobiona na zamowienie u plastyka a siodlo u tapicera obszyte - jest do poprawki bo prawa strona nie zgryuwa sie ze zbiornikiem kolorami. Jak bedzie poprawione no jeszcze napis SUZUKI zrobie na nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lit Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 (edytowane) czy nie wydaje Wam się, że ta deerka nie jest z roku "produkcji" 95' jak podaje sprzedający?malowanie ramy i okleiny są inne niż w moto z tamtego rocznika....nieprawdaż? hahaha :flesje: faktycznie nie wkleiłem linka do tego moto....już poprawiam się.... :buttrock: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M...33#contact_form :biggrin: Edytowane 23 Marca 2007 przez Lit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.