MarioCKR Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Szukam gażnika mikuni TM33 (płaski z pompką) od SUZUKI DR 350 (wersja bez homologacji podobno taki miała). W razie czego proszę o kontakt: [email protected] albo na PW Może ma ktoś pomysł gdzie można go dostać?Sam z checia bym taki zakupił wiec dolanczam sie do pytania.\A drugie pytanie to czy mozna zalozyc plastikowy bak z wersji "hard" do wersji "S" bo jak go mierzyłem to nie mam gdzie przymocowac srub przy główce ramy , czy w "hard" są jakieś śruby lub przewiercona rama w tych okolicach jak na zdjeciach? Ktos przerabiał ten temat? Jeżeli tak to jak to mozna rozwiązać.Ponizej zdjecia, ewentualnie jak ktos ma wersje "hard" to prosze o fotki tego miejsca.Plastikowy bakMiejsce w ramie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E-mil Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Witam. Czy może mi ktoś wytłumaczyć jak dokładnie się reguluje napięcie łańcuszka rozrządu?? Prosiłbym o jak najszybszą i dokładną odpowiedź ponieważ muszę jak najszybciej złożyć moto. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Witam a ja mam takie pytanie jak sprawdzic zuzycie klockow z przodu. Na oko to są tak samo szerokie jak z tylu ale przod mi słabo hamuje a tyl na dotyk mozliwe ze jest zapowietrzony przedni hamulec. Porosilbym o fotke w ktorej pokazane jest gdzie spr. granice zuzycia. Z gory wielkie dzieki i pozdr. dla włascicieli DR 350 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rembi Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Witam ludziska...wiem ze na forum znajduje sie sporo osob dobrze znajacych sie na Drkach i ogolnie na motocyklach wiec pytam bo nie wiem co sie moglo stac...a mianowicie jakies 2 miechy temu odstawilem stoja drke do garazu wszystko bylo ok motor palil zimny od pierwszego kopa mial bardzo dobra kompresje itp. itd. Wczoraj podjechalem do garazyku zeby przywidac sie z maaajjjne Dr, chcialem ja odpacil a tu praktycznie kompresji nie bylo...jak na poczatku kopalem z dekompresja(czyli trzymajac ta mala dzwigienke) to praktycznie nie bylo roznicy w oporze kopki jak kopalem bez dekompresji no i motorku nie odpalilem...jak myslicie co sie moglo stac!?? wstawilem calkowicie sprawny motor do garazu stal przez 2 miechy przez nikogo nie ruszany a tu nagle takie cos!! Dodam jesli ma to jakies znaczenie ze w garazu jest dosyc zimno ale nie tragicznie POZDRAWIAM Wszystkich i prosze o wasze opinie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioCKR Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 (edytowane) "str-18" Klocki to raczej na oko mozesz tez wyciagnac i zobaczyc czy nie sa spalone ale w moto to mi sie jeszcze nie zdazylo , co do zapowietrzemnia to przeciez 2 minuty roboty samemu wiec profilaktycznie zawsze mozna odpowietrzyc , jezeli nie pomoze i klocki sa oki to trzeba by rozebrac zacisk przeczyscic tloczki i wymienic uszczelnienie. "Rembi" Sprawdz czy zawor wraca na swoje miejsce po zwolnieniu dekopresatora , jezeli nie masz pewnosci odkrec dekielek do regulacji zaworow i zobacz czy maja luz, nie pomoze to pytaj dalej bedziemy myslec. A ja jeszcze raz ponawiam prosbe o jakies zdjecie mocowania plastikowego baku w DR , chodzi mi o miejsce w okolicy glowki ramy. Edytowane 17 Listopada 2006 przez MarioCKR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Rembi Na zimnym silniku podobnie jak ty tez mi kopka chodzi lzej ale u mnie zapala normalnie gora 3 kop z dekompresorem ;D Tylko ze nieraz sie zatrzymuje wiec kompresje czuc :clap: A u ciebie caly czas gdy kopiesz kopniak nie ma oporow?? Moze ci sie zacial dekompresor bo rozumiem ze nie odpala ;/ Zagaduje wogole cos strzela w tlumik czy nic?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Skleilo CI sie sprzeglo :flesje:Wez motocykl wypchaj i rozpedz sie,wrzuc bieg i pusc sprzeglo!(tak jakbys odpalal na pych) i powinno juz byc wszystko OK! A jak nie to odpal na pych i daj mu pochodzic! Moje pytanie: gdzie znajduje sie tabliczka znamionowa na waszych DRKach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E-mil Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Witam. Czy ktoś może odpowiedzieć na moje pytanie ?? ! Wiem, że wielu z Was robiło to w swoich Dr więc proszę o poradę. Jak dobrze ustawić napięcie (naciąg) łańcuszka rozrządu? Proszę o odpowiedź !!:biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Witam. Mam pytanie ile bedzie kosztowac w dr350 wymiana lozysk w tylnym kole z materialem i robocizna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 U mnie lozyska do DRa kosztowaly 11zl/sztuka. Robote sam robilem. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Jak wygląda zużycie oleju w waszych DRkach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OstekZZZ Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Co myślicie o tej dr- http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=143236236 czy cena nie jest przesadzona?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 (edytowane) Mam takie pytankoktóra wersja dr350 będzie najodpowiedniejsza po exc250 2T ? :biggrin: przewertowałem kilka stron tematu i wyczytałem o jakimś hydraulicznym zawieszeniu< o co biega ? :) czy wersja dr350 baz żadnych dodatkowych oznaczeń jest najbardziej uterenowiona i czy ma plastikowy bak ? Edytowane 19 Listopada 2006 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kover Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 (edytowane) Co myślicie o tej dr- http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=143236236 czy cena nie jest przesadzona?? Ja osobiscie bym nie kupił jej za tą kasę wolałbym poszukać czegoś innego albo dorzucić troche kasy i kupić np. coś takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=143337964 chociaż to już całkiem inna bajka :) Mam takie pytankoktóra wersja dr350 będzie najodpowiedniejsza po exc250 2T ? :biggrin: przewertowałem kilka stron tematu i wyczytałem o jakimś hydraulicznym zawieszeniu< o co biega ? :) czy wersja dr350 baz żadnych dodatkowych oznaczeń jest najbardziej uterenowiona i czy ma plastikowy bak ? Z tego co mi wiadomo to hydrauliczne zawieszenie to było USD z przodu i gazowy (?) z tyłu i wysokość moto była regulowana wysokość moto przy pomochy "wajhy" przy kierze :) SHC - chyba najcięższe N - chyba najlżejsze i najbardziej nadajace sie w teren Tyle wim. jeśli napisałem coś nie tak prosze jak najszybciej mnie poprawić :clap:Pozdrawiam Edytowane 19 Listopada 2006 przez kover Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Ta regulowana wysokosc to wersja SHC. Podobno lipa wielka bo i tak nikt tego nie uzywa a dodaje masy do motocykla i zbednego asortymentu :/ Fakt faktem ma z przodu USD ale zwykle amorki tez daja rade. Co do mocy to bedziesz pewnie czul niedosyt ale za to moment cie wynagrodzi ;P DR350 nie ma standardowo plastykowego baku - trzeba dokupic. Kazda DRka ma oznaczenia ktore mozna wyczytac na tabliczce znamionwej. Ta o ktorej mowisz to zapewne wersja S z kopka. Wersja E ma rozrusznik + okolo 10kg wagi (moze troche mniej). Jest jeszcze wersja bez homologacji N trudno dostepna. Wszelkie inne info znajdziesz na www.dr350.jak.pl POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.