Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Szukam gażnika mikuni TM33 (płaski z pompką) od SUZUKI DR 350 (wersja bez homologacji podobno taki miała). W razie czego proszę o kontakt: [email protected] albo na PW Może ma ktoś pomysł gdzie można go dostać?

Sam z checia bym taki zakupił wiec dolanczam sie do pytania.\

A drugie pytanie to czy mozna zalozyc plastikowy bak z wersji "hard" do wersji "S" bo jak go mierzyłem to nie mam gdzie przymocowac srub przy główce ramy , czy w "hard" są jakieś śruby lub przewiercona rama w tych okolicach jak na zdjeciach? Ktos przerabiał ten temat? Jeżeli tak to jak to mozna rozwiązać.Ponizej zdjecia, ewentualnie jak ktos ma wersje "hard" to prosze o fotki tego miejsca.

Plastikowy bak

Miejsce w ramie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam a ja mam takie pytanie jak sprawdzic zuzycie klockow z przodu. Na oko to są tak samo szerokie jak z tylu ale przod mi słabo hamuje a tyl na dotyk mozliwe ze jest zapowietrzony przedni hamulec. Porosilbym o fotke w ktorej pokazane jest gdzie spr. granice zuzycia. Z gory wielkie dzieki i pozdr. dla włascicieli DR 350 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ludziska...wiem ze na forum znajduje sie sporo osob dobrze znajacych sie na Drkach i ogolnie na motocyklach wiec pytam bo nie wiem co sie moglo stac...a mianowicie jakies 2 miechy temu odstawilem stoja drke do garazu wszystko bylo ok motor palil zimny od pierwszego kopa mial bardzo dobra kompresje itp. itd. Wczoraj podjechalem do garazyku zeby przywidac sie z maaajjjne Dr, chcialem ja odpacil a tu praktycznie kompresji nie bylo...jak na poczatku kopalem z dekompresja(czyli trzymajac ta mala dzwigienke) to praktycznie nie bylo roznicy w oporze kopki jak kopalem bez dekompresji no i motorku nie odpalilem...jak myslicie co sie moglo stac!?? wstawilem calkowicie sprawny motor do garazu stal przez 2 miechy przez nikogo nie ruszany a tu nagle takie cos!! Dodam jesli ma to jakies znaczenie ze w garazu jest dosyc zimno ale nie tragicznie POZDRAWIAM Wszystkich i prosze o wasze opinie :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"str-18" Klocki to raczej na oko mozesz tez wyciagnac i zobaczyc czy nie sa spalone ale w moto to mi sie jeszcze nie zdazylo , co do zapowietrzemnia to przeciez 2 minuty roboty samemu wiec profilaktycznie zawsze mozna odpowietrzyc , jezeli nie pomoze i klocki sa oki to trzeba by rozebrac zacisk przeczyscic tloczki i wymienic uszczelnienie.

 

"Rembi" Sprawdz czy zawor wraca na swoje miejsce po zwolnieniu dekopresatora , jezeli nie masz pewnosci odkrec dekielek do regulacji zaworow i zobacz czy maja luz, nie pomoze to pytaj dalej bedziemy myslec.

 

A ja jeszcze raz ponawiam prosbe o jakies zdjecie mocowania plastikowego baku w DR , chodzi mi o miejsce w okolicy glowki ramy.

Edytowane przez MarioCKR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rembi Na zimnym silniku podobnie jak ty tez mi kopka chodzi lzej ale u mnie zapala normalnie gora 3 kop z dekompresorem ;D Tylko ze nieraz sie zatrzymuje wiec kompresje czuc :clap: A u ciebie caly czas gdy kopiesz kopniak nie ma oporow?? Moze ci sie zacial dekompresor bo rozumiem ze nie odpala ;/ Zagaduje wogole cos strzela w tlumik czy nic?? POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko

która wersja dr350 będzie najodpowiedniejsza po exc250 2T ? :biggrin:

 

przewertowałem kilka stron tematu i wyczytałem o jakimś hydraulicznym zawieszeniu< o co biega ? :)

 

 

czy wersja dr350 baz żadnych dodatkowych oznaczeń jest najbardziej uterenowiona i czy ma plastikowy bak ?

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o tej dr- http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=143236236 czy cena nie jest przesadzona??

 

Ja osobiscie bym nie kupił jej za tą kasę wolałbym poszukać czegoś innego albo dorzucić troche kasy i kupić np. coś takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=143337964 chociaż to już całkiem inna bajka :)

 

 

Mam takie pytanko

która wersja dr350 będzie najodpowiedniejsza po exc250 2T ? :biggrin:

 

przewertowałem kilka stron tematu i wyczytałem o jakimś hydraulicznym zawieszeniu< o co biega ? :)

czy wersja dr350 baz żadnych dodatkowych oznaczeń jest najbardziej uterenowiona i czy ma plastikowy bak ?

 

Z tego co mi wiadomo to hydrauliczne zawieszenie to było USD z przodu i gazowy (?) z tyłu i wysokość moto była regulowana wysokość moto przy pomochy "wajhy" przy kierze :)

SHC - chyba najcięższe

N - chyba najlżejsze i najbardziej nadajace sie w teren

 

Tyle wim. jeśli napisałem coś nie tak prosze jak najszybciej mnie poprawić :clap:

Pozdrawiam

Edytowane przez kover
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta regulowana wysokosc to wersja SHC. Podobno lipa wielka bo i tak nikt tego nie uzywa a dodaje masy do motocykla i zbednego asortymentu :/ Fakt faktem ma z przodu USD ale zwykle amorki tez daja rade. Co do mocy to bedziesz pewnie czul niedosyt ale za to moment cie wynagrodzi ;P DR350 nie ma standardowo plastykowego baku - trzeba dokupic. Kazda DRka ma oznaczenia ktore mozna wyczytac na tabliczce znamionwej. Ta o ktorej mowisz to zapewne wersja S z kopka. Wersja E ma rozrusznik + okolo 10kg wagi (moze troche mniej). Jest jeszcze wersja bez homologacji N trudno dostepna. Wszelkie inne info znajdziesz na www.dr350.jak.pl

 

 

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...