misiekts Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Ogloszenie duszpasterskie :buttrock: W zwiazku z ciaglym poszukiwaniem korka paliwa wygrzebalem korek oleju od VW plastikowy. Pasuje idealnie, idealnie szczelnie trzyma, tylko trzeba dziurke zrobic do odpowietrzenia, najlepiej z wezykiem, ale oprocz tego ze nie ma kluczyka to jest git! Moze sie komus przyda patent :biggrin: Pozdrawiam! P.S. gdzie kupujecie oryginalne rzeczy do DR? Bo w szczecinie serwis Suzuki to porazka :/ a Larsson nie ma za wiele. Najlepiej sklepy on-line Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioCKR Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Sam myślałem na tego typu sklepem onlline: Sklep , testował to ktoś kiedyś czy oni w ogóle do PL wysyłają ,jezeli tak to jaki czas wysyłki i koszt bo ceny częsci połowę niższe niż w Suzuki w Krakowie - "Rider". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 (edytowane) U mnie naparza sworzen (leciutko) i panewy leciutko. Hej !! Bez złośliwości , ale o których panewkach mówisz ????? Jeśli masz na mysli łozyskowanie wału korbowego to tam nie ma panewek. W 90% motocykli enduro wał łożyskowany jest na łożyskach (kulowych, rolkowych, igłowych, ale zawsze tocznych), a nie na panewkach. Dzieje sie tak, dlatego, że motocykl enduro musi wytrzymać czasowe braki smarowania (wywrotka, ostry podjazd, itp) i łożysko toczne takie braki wytrzyma, a panewka (łożysko ślizgowe - dziła tylko , gdy w układzi jest ciśnienie oleju) nie. Oczywiście pewnie miałeś na myśli łożyskowanie wałka rozrządu i tam rzeczywiście jest panewka :D Co do "huczenia" silnika, to jeśli rzeczywiście słychać taki dźwięk to najbardziej prawdopodbne są wżery na łożyskach wału, albo przytarty silnik. Co do czarnego dymu , to oczywiście jest za bogaty. Na poczatek sprawdź czy masz powiękoszony dolot powietrza do filtra - poszerzony górny otwór w obudowie filtra powietrza. Jeśli masz , a dalej jest za bogaty, to przesuń zawleczkę na iglicy o jedną pozycję do góry, tak, żeby mogła głebiej wchodzić w dyszę główna (widoczna na środku, od spodu gaźnika, po zdjęciu komory pływakowej). Następnie skoryguj ustawienie składu mieszanki śrubą regulacyjną - zacznij od ustawienia fabrycznego, a później delikatnie ją wkręcaj i obserwuj jak reaguje silnik na dodanie gazu (przy ciepłym silniku). Powinien wchodzić na obroty bez charakterystycznego zawahania (charakterystyczne dla zbyt bogatej mieszanki). A najlepiej zmien pozycją iglicy zgodnie z moją instrukcja i podjedź do mnie, to wyregulujemy tak, żeby było GIT. Oczywiście po koleżeńsku, bo my DRowcy musimy się trzymać razem. Artur Edytowane 17 Października 2006 przez Gadimex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Hehe bym podjechal ale po pierwsze nie mam zbytnio w tygodniu czasu - szkola :/ A po drugie musze moto zarejestrowac i zrobic prawko :D Moze sie kiedys stykniemy w sobote jak bedziecie jechac to sobie z wami pojezdze :D Aha i dzieki za info. Jak sie odwaze to sprobuje sobie to jakos wyregulowac ;) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Witam! DR 350Chłopaki chcem kupic zebatke 45 na tyl mam w tej chwili przelozenie przod 14 tyl 43 i chcialbym sie dowiedziec czy styknie mi łancucha na przelozenie przod 14 tyl 45. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E-mil Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Cześć !! Mam pytanko.... ile kosztuje napinacz łąncuszka rozrządu do Dr 350? I jeszcze jedno... czy można jakoś szybko sprawdzić w jakim stanie jest lańcuszek i własnie ten napinacz bez rozbierania całego silnika na części pierwsze ? (co trzeba rozebrać żeby do tego dotrzeć ? :buttrock: Pozdrawiam. P.S proszę o szybką odpowiedź bo ja chcę jeździć !! :cool: a muszę to zrobić :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Napewno trzeba zdjac conajmniej pokrywke zaworow zeby zobaczyc lancuszek. A jak go zdiagnozowac? W serwisowce podany jest wymiar jaki powinien mniec lancuszek na odleglosci 20 ogniw. A do tego to trzeba juz raczej cyliner zdjac. Napinacz w sumie mozna wyjac bez niczego, ale lepij to zrobic majac na oku kolko wakla rozrzadu. Jesli ktos zna prostszy sposob to tez chetnie sie dowiem :buttrock: Hej !! Bez złośliwości , ale o których panewkach mówisz ????? Jeśli masz na mysli łozyskowanie wału korbowego to tam nie ma panewek. W 90% motocykli enduro wał łożyskowany jest na łożyskach (kulowych, rolkowych, igłowych, ale zawsze tocznych), a nie na panewkach. [...]Artur Hej :cool: Wlasnie jak to jest. U mnie jest strasznie stukanie przy duzym obciazeniu (przyspieszanie na np. 4 biegu z 3 tys. obr - jazda w miescie) slychac takie charakterystyczne stukanie. Normalnie powiedzialbym ze sworzen ale w tych silnikach dziadoski jest ten caly rozrzad z panewkami. Czy mozliwe zeby tak napitalaly panewy?? Walek po regeneracji razem z dzwigienkami. Gora uszczelniona, nie saczy sie nawet kropelka oleju (co by nie bylo ze cisnienie ucieka). sprezanie w normie, moc motocykla ponad przecietna (na kilka DR-ek zadna nie wkrecala sie tak ani nie miala takiego odejscia jak ta). Czy sworzen moze tak halasowac przy takich objawach?? Na wolnych tez slychac to stukanie, raczej ni elancuszek. Ale najbardziej przy duzym obciazeniu wlasnie na malych obrotach. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 (edytowane) Nie wiem czy ci chodzi o ten objaw ktory sie pojawia jak np jedziesz wolno i z wyzszego biegu chcesz przyspieszyc z niskich obrotow?? Jesli tak to calkowicie normalne jest (wtedy jeszcze dodatkowo lancuch tak skacze dziwnie). Jesli jest to cos innego to niech sie jakis mechanik porzadny wypowie :buttrock: POZDRO Edytowane 19 Października 2006 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Witam !!!!!! Mam do was takie pytanko. Odkad sciagnalem swoja dr z niemiec zrobilem na niej 7 tys km i wiem ze kiedys na forum czytalem ze po 3 tys trzeba wyregulowac zawory. Ale cos nie chce sie do tego zabierac bo silnik cyka tak jak na poczatku idealnie, dodam jeszcze ze nie katuje dr bo mam kontuzje kolana. Powiedzcie mi jak jest naprawde z ta regulacja. POZDR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 (edytowane) luz zaworowy trzeba kontrolować jak biblia serwisowa nakazuje ...czasami moto ładnie niby chodzi nie stuka, a zawory już są rozregulowane......... innym razem okazuje się, że po poprawnej regulacji moto chodzi głośniej np xj tak ma ... nie ma zasady czasami zawory sie podeprą czasami luz sie powiększy i można tego nie słyszeć.... wiedz nie ma co kontrolować luzu zaworowego na słuch.... o po za tym w dr dojście do zaworów jest proste ps 'ciągle sie zastanawiam na kupnem dr bądź xr400 no i xr prowadzi w moim rankingu :icon_mrgreen: tylko ją trudno dostać a dr jest sporo i tu pytanie jak to jest z tym wałkiem rozrządu w dr ? czy on pada przez brak kontroli poziomu oleju czy już tak ma :) ??? bo w xr jest na tocznych łożyskach i nie ma problemu :P Edytowane 22 Października 2006 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 (edytowane) Misiekts jak ty pompujesz na kostce 1.6 Atm to ja sie nie dziwie ze ci sprzet lata po drodze :bigrazz:, to tak jak bys na feli jechal :icon_razz:. Na oponach kostkowych stosuje sie od 0,6 do max 1 Atm Edytowane 23 Października 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 1 Atm ile to psi. Ja mam 1,6 psi dobre cisnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Witam !!! Zadam moze wydawac sie dla wszystkich smieszne pytanie ale zapytam od tego w sumie to forum.Mam problem z wyjeciem klockow w przodzie :biggrin: , mozewcie mi powiedziec jak to wyjac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśkaDR Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Misiekts jak ty pompujesz na kostce 1.6 Atm to ja sie nie dziwie ze ci sprzet lata po drodze :icon_twisted:, to tak jak bys na feli jechal :icon_razz:. Na oponach kostkowych stosuje sie od 0,6 do max 1 Atm hiehie no moze i tak, ale juz sie uspokoilo i Luzycka rano lece 100 na luzie ;) Kiedy wkoncu polatamy? :> moze jutro? koncze o 13 i mam wolne na latanie :) Jakby co wiesz gdzie moj warsztat :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 hiehie no moze i tak, ale juz sie uspokoilo i Luzycka rano lece 100 na luzie :D Kiedy wkoncu polatamy? :> moze jutro? koncze o 13 i mam wolne na latanie :icon_twisted: Jakby co wiesz gdzie moj warsztat :icon_razz: yhh znowu na Kasi konto sie wlaczylo. Ofkors to bylem ja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.