Patryk_mx Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Zobaczcie co się stało z moich obserwacji wynika,że wypadł ten klin na wale co trzyma zębatkę a ona napędza wałek wyrównoważający i go wypchło.Może wie ktoś kto by ściągnął silnik lub sam duł?http://zapodaj.net/b...4bb73b.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/f...74c367.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/c...d10a4f.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/d...098725.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/1...cfbaab.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/e...8f6f45.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/6...e373dd.jpg.htmlI skąd były te kawałki przy magnesie średnicę ma ten drucik podobna do zabezpieczenia ze sworznia ale na sworzniu było oba może komuś wpadł jak tłok wymieniał bo był wymieniany ? http://zapodaj.net/2...bdc416.jpg.htmlMi się wydaję że poprostu łożysko balancera miała już dość od jakiegoś czasu aż wkońcu samo postanowiło opuścić silnik jak ty nie chciałeś mu załatwić emerytury :P a dalej to już reakcja łańcuchowa Był szlif cylindra pierwszy, nowy tłok wossner. Docieranie zaworów, nowy łańcuch rozrządu, nowe uszczelniacze zaworowe. Oczywiście regulacja zaworów i gaźnika. Sprawdź czy dobrze ustawiony jest rozrząd i luzy zaworowe no i poćwicz kopanie ;:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu22 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Wszystko jest w porządku. Ostatnio udało mi się za 3 kopem odpalić, wiec będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagins Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 witam poszukuję boczków do DR 350 gg 6777220 Cytuj sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnymsprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520 tel 698 672 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Witam pojawił mi się w drce pewien problem na początku trochę długo męczyłem się z odpaleniem a gdy już się udało i go rozgrzałem do temperatury pracy to po dodaniu gazu nie chciał zejść z obrotów ,lub robił to bardzo powoli po odpuszczeniu gazu . Zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie i problem znikł pojechałem na działkę siedziałem tam z 2 godziny gdy chciałem odjechać motor odpalił już szybciej ale obroty znowu spadały powoli przez cały powrót do domu ten problem nie ustępował co mi jazdy nie ułatwiało dodam że oznaki problemu widziałem już wcześniej lecz występowały dopiero po dłuższej jeździe i były mało odczuwalne jaka może być tego przyczyna ? zabrałem do domu filtr powietrza do przemycia może to przez niego tu moje drugie pytanie czy mogę nasączyć filtr olejem silnikowym do dwusuwów? mam jeszcze miksola po ogarze i jest mi nie potrzebny. Bardzo proszę o pomoc . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 mikosol jest troce za malo gęsty i spłynie, a sprawa wygląda na nieszczelność u połączeniu gażnik z airboxem lub z głowicą, lub filtr powietrza był suchy jak pieprz Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 filtr był całkiem suchy jeszcze go nie czyściłem ani nie nasączałem od kupna czyli od początku lutego jakoś, nie wiem kiedy robił to poprzedni właściciel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Żaden mixol, są specjalne oleje do filtrów! Polecam motorexa. A jeżeli ty nie czyścisz ani nie nasączasz filtra to mogę tylko pogratulować "wzorowej" opieki nad moto.Jeżeli chodzi o obroty to najprawdopodobniej gaźnik się zasyfił przez ten filtr albo zaciągnał wilgoci. Gaźnik do czysczenia i do regulacji tak jak serwisówka mówi i powinno być dobrze. No i ten filtr umyj i nasącz - na tym nie oszczędzaj. Inna przyczyną może być lewe powietrze, albo linka gazu, przez która przepustnica się do konca nie zamyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repitos Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 WitamCo do filtra to zgadzam sie z przedmowcami ,nie warto uzywac jakichs polsrodkow w stylu mixola, zainwestuj w jakis preparat do nasaczania filtrow,wybor spory na rynku a i cena nie jest kosmiczna. Zapewnienie "dobrego oddechu" to podstawa ,zobaczysz ze moto Ci sie odwdzieczy.Co do obrotow to moze byc kilka roznych przyczyn, tak jak napisalai koledzy wyzej.Mialem podobne objawy gdy dostal sie paproch do gaznika, czyszczenie i regulacja zalatwila sprawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Witam zrobiłem jak mi radziliście wyczyściłem filtr powietrza nasączyłem go w oleju zdemontowałem i wyczyściłem gaźnik i mam taki dziwny problem dodam schemat gaźnika by lepiej wyjaśnić : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/56bbbb5ba74423c4.htmlw miejscu zaznaczonym przeze mnie numerem 2 po drugiej stronie gaźnika od ssania jest otwór na którym była gumowa zatyczka i gdy ona jest założona motor nie chce zapalić, gdy ją zdejmę motor odpala jednak syczy i zaciąga powietrze gdy odkręcę wtedy manetkę motor podobnie jak wcześniej nie schodzi z obrotów dopiero jak zasłaniam palcem ten otwór zaczyna schodzić z obrotów a jak zasłonie go całkiem to gaśnie co do miejsca zaznaczonego numerem jeden przeze mnie to tam na gaźniku też mam otwór tylko trochę większy jednak nie idzie do niego żadna rurka jak na schemacie jak jego zasłonie palcem to obroty rosną domyślam się że to wszystko dzieję się przez powietrze lecz nie wiem co mam zrobić? czym regulować? jeżeli ktoś mnie zrozumiał i wie co tam się dzieję to proszę o wytłumaczenie jak sobie z tym poradzić najlepiej na podstawie schematu Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 a co jest na końcu rurki? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Rurki nie ma wcale i nie wygląda żeby powinna być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/05/66/39/1405663924 nie masz tej złotawej rurki? Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repitos Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) Blacha zrob zdjecie swojego gaznika tak bedzie najprosciej.Tak jak na fotce u Korsaza powinna byc ta "zlotawa rurka".Wezyk nr 1 z fotki schematowej tez powinien byc,czasem tego otworu nie zaslepiaj(to rurka przelewowa).Jak zaliczysz glebe to tym otworem zleci paliwo z gaznika,a dzieki wezykowi poleci na ziemie a nie na rozgrzany wydech na przyklad. Edytowane 21 Marca 2011 przez repitos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Dzięki wielkie za pomoc już się prawie uporałem z tym problemem jest to najprawdopodobniej lewe powietrze opaska na łączeniu gaźnika z obudową filtra poszła i po wymianie było dobrze lecz zaraz po naprawie udało mi się rozwalić kruciec ssący który przecięła na pół metalowa opaska zaciskowa .Wujek mi to posklejał i nałożył teflonową opaskę na to , na razie trzyma tylko żeby odpalić muszę ściągnąć tą gumkę z gaźnika i jak odpalę ponownie ją założyć i jest wszystko ok wiem że mi to może za długo nie wytrzymać ale już zamówiłem kruciec z allegro powinien jakoś teraz przyjść.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejo Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 (edytowane) Witam, poszukuje manuala do gaźnika mikuni BST33, lub manuala do DR 350S aby w niej był ten właśnie gaźnik, przeszukałem już z 5 serwisówek ale w każdej był gaźnik TM33. Z góry dziękuje i pozdrawiam BST 33 to ten gaźnik z linku użytkowników blachaKSA oraz Korsaz 4 posty powyżej: Pozwole sobie przypomnieć je tutaj, mam nadzieje że się nie pogniewają:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/56bbbb5ba74423c4.html http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/05/66/39/1405663924 Manuala potrzebuje aby jakos go wyregulować, po remoncie głowicy wałka itd. jest problem bo czysciłem gaźnik (wykręcałem dysze) i teraz nie da sie jezdzic, powyzej 4 tys. obrotów silnik gaśnie, a po próbach regulacji śrubką od mieszanki sytuacja się odwraca i silnik gaśnie i dławi się do 4 tyś a później działa Edytowane 22 Marca 2011 przez Maciejo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.