kulka Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 (edytowane) witam , podepne sie pod wasz temat ;) macie moze jakies namiary na ustawienia i w ogóle coskolwieg w temacie cagivy t4 ? to tez 350 , ma podobny silnik , nawet bardzo podobny , jakby pomieszany dol z XT z gora od DR ???? pozdro :) Edytowane 8 Września 2010 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 (edytowane) up kolego nie mam pojęcia.. Mam pytanie.. Może macie serwisówke DR 350 PL.? Jest mi bardzo potrzebna.. Jak coś to piszcie na gg :13870769 Edytowane 8 Września 2010 przez Korsaz Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Czego potrzeba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michales Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam, mam kilka pytan do użytkowników dr 350 a mianowicie: Jak się wymienia łańcuszek rozrządu? chodzi o to jak maja być ustawione zębatki oraz w jakim położeniu ma być tłok? czy trzeba rozbierać prawa strone silnika i sprzegło. Łańcuszek mam zakuty fabrycznie. pozdrawiam i czekam na odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 witam czy ktoś kiedyś kupował nowy wałek rozdządu ? wiecie ile kosZtuje ? czy tylko najlepiej regenerować bo ciężko jest gdzieś kupić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuku54 Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 up kolego nie mam pojęcia.. Mam pytanie.. Może macie serwisówke DR 350 PL.? Jest mi bardzo potrzebna.. Jak coś to piszcie na gg :13870769 http://rapidshare.com/files/82560859/suzuk...wka_pl.rar.html serwisówka dla kolegi i przy okazji mam pytanie gdzie są znaki od połozenia tłoka przy dr 350 przy wałku rozrządu są dobrze widoczne a reszty niemoge znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Witam, mam kilka pytan do użytkowników dr 350 a mianowicie: Jak się wymienia łańcuszek rozrządu? chodzi o to jak maja być ustawione zębatki oraz w jakim położeniu ma być tłok? czy trzeba rozbierać prawa strone silnika i sprzegło. Łańcuszek mam zakuty fabrycznie. pozdrawiam i czekam na odp tłok w gmp zdejmujesz pokrywe głowicy ,wyjmujesz walek,zrzucasz prawa kapę odkręcasz co potrzeba do wyjecia lancuszka,zakladasz nowy skrecasz,musisz rozebrac prawa kape jak masz zakuty lancuszek chyba ze jestes magikiem Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 musisz rozebrac prawa kape jak masz zakuty lancuszek chyba ze jestes magikiem niekoniecznie, ja gdy wymieniałem po raz drugi łańcuszek przewlekłem go za pomocą starego, zakułem i złożyłem rozrząd może nie jest to zbyt wygodne, ale biorąc pod uwagę ile jest pier..... z odtłuszczaniem, kombinowaniem nowej uszczelki/silikonu, gwintami i innymi pierdółkami to jest to jakas alternatywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 niekoniecznie, ja gdy wymieniałem po raz drugi łańcuszek przewlekłem go za pomocą starego, zakułem i złożyłem rozrząd może nie jest to zbyt wygodne, ale biorąc pod uwagę ile jest pier..... z odtłuszczaniem, kombinowaniem nowej uszczelki/silikonu, gwintami i innymi pierdółkami to jest to jakas alternatywa czytać dokładnie trzy razy! :icon_razz: kolega napisał: . Łańcuszek mam zakuty fabrycznie napisałem: musisz rozebrac prawa kape jak masz zakuty lancuszek chyba ze jestes magikiem jasne jest że jak masz rozkuty to można go tak przełożyć jak ty to zrobiłeś ;] pozdroooo! :bigrazz: Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 sory styrany jestem po robocie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuku54 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 koledzy w dr 350 rozrzad zeby ustawić to na magneto literka T musi być po środku tego oczka w karterze czy ten drugi znak l ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Znak T w okienku, kreski (cechy) na wałku równo z płaszczyzną głowicy, wałek krzywkami w dół. I wszystko, prościej się nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 koledzy w dr 350 rozrzad zeby ustawić to na magneto literka T musi być po środku tego oczka w karterze czy ten drugi znak l ???? t-top(gmp) I-ingition(zapłon),ma być na T ALE nie dam sobie ręki uciąć bo podobno w dr350 znaki na magnecie są nieco oszukane(ile w tym prawdy nie wiem,gdzieś tylko to przeczytałem,wcale nie musi być to prawda)...więc drugi raz ustaw sobie tłok w gmp jak masz zdjętą głowice i po problemie Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuku54 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 (edytowane) Znak T w okienku, kreski (cechy) na wałku równo z płaszczyzną głowicy, wałek krzywkami w dół. I wszystko, prościej się nie da. oki znak T mam w okienku ( na srodku otworu okienka, według serwisówki chyba jest jakis punkt pod kareterem i niewiem czy dobrze ustawiam ) , kreski na wałku równo z głowicą i jak serwisówka mówi kołek ustalajacy na godz 2 ale zeby krzywki były w dól to raczej nie, wychodza mi bokiem ps. robie to pierwszy raz i wole dopytac zebym czasem nie odczuł skudków jak mój nowy tłok i nowe zawory spotkają sie razem Edytowane 23 Września 2010 przez kuku54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Sprawdź czy ustawiasz znak T w suwie sprężania, jeżeli ustawisz w suwie wydechu to nic nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.