adam1984 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 (edytowane) Ok, to wiem, larssona mam pod domem - ale strasznie zdzierają. Którego DIDa kupić? Podobno na allegro chodzą podróbki... Ja również polecam RK. Sam mam ten, który zaleca serwisówka: 520SO i jestem bardzo zadowolony. 5000 km z tego 80% w lesie/piachu, a zużycie według regulacji na osi tylnej tylko cztery czy pięć ząbków, czyli naprawdę niewiele. Dodam, że łańcuch smarowany co 100km :crossy: O ile dobrze pamiętam łańcuch kupowałem właśnie w larssonie w X.2008 za ~230PLN Zapomniałem dodać - łańcuch wymieniany razem z zębatkami, co na pewno przyczyniło się do jego żywotności... Pozdro! Edytowane 25 Lutego 2010 przez adam1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 ok, dzięki. Na wjazd planuję sobie kupić heidenau k60, jaki rozmiar kapcia będzie najlepszy? W serwisówce stoi: 80/100-21, 100/100/18 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1984 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 ok, dzięki. Na wjazd planuję sobie kupić heidenau k60, jaki rozmiar kapcia będzie najlepszy? W serwisówce stoi: 80/100-21, 100/100/18 ? Moim zdaniem na tył jednak coś większego. Mój Owner's Manual zaleca 110/90-18 (DR350S) i to pewnie jest optimum, chociaż do tych szeroko rozstawionych deerowskich plastików najlepiej wizualnie pasowałaby 120-stka. Ja swoją dr kupiłem z założonym z tyłu michelin T63 o szerokosci 130 i to też nie jest jeszcze przesada - właściwości trakcyjne wyśmienite, motocykl prowadzi się pewnie, po prostu super, no i do tego bardzo długa żywotność opony. Sam zamierzam wymienić oponę przednią, na michelina mnie niestety w tym momencie nie stać. Jest taka opona maxxis M6006 90/90-21 za 157 zł http://www.ogumienie.com/ogumienie_com/opo...2843&ref=alejka Czy ktoś używał/używa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Podejrzewam, że mam zdławioną wersję DR. Rok 90 S. Gdzie one były blokowane? Moduł, gaźnik, tłumik? Coś mi się ten DR słabo zbiera - a może za dużo śniegu jest ;). W każdym razie chciałbym sprawdzić czy jest odblokowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek dr 350 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Podejrzewam, że mam zdławioną wersję DR. Rok 90 S. Gdzie one były blokowane? Moduł, gaźnik, tłumik? Coś mi się ten DR słabo zbiera - a może za dużo śniegu jest ;). W każdym razie chciałbym sprawdzić czy jest odblokowana. wloskie motocykle enduro sa czesto zdlawiane dysza o mniejszej przepustowosci wystarczy ja wymienic ale dr to nie wiem . moze tez podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATpl Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 witam jestem wlascicielem najleprzego sprzetu na swiecie DR 350 z powodu braku mocy postanowilem zmienic tlok i tu mam pytanie jaki tlok mam wsadzic jak mam stalowa tuleje w cylindrze ( myslalem o wosner ale jest do zeliwiakow) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 możesz wsadzić wossnera,gdybyś miał Nicasil to co innego,wossner niby podnosi stopnień sprężania/kompresje czyli obciąża bardziej korbę,ale nikt nigdy się nie skarżył więc jak masz kasę to szlif,nad wymiarowy tłok i docieranie(najlepiej szybkie,opisane w dziale mechanika) Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Panowie, dlaczego przy swojej DR mam jedną linkę gazu? Przy DRach 350 są 2 cięgna, a ja mam tylko jedno, przy gaźniku, też miejsce jest tylko na jedno. Ktoś już coś kombinował, czy dostane taką linkę? pojedynczą? I jeśli tak to gdzie, bo wszędzie widziałem podwójne, może ktoś spotkał się z pojedynczą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATpl Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 (edytowane) ja mam 1 linke gazu choc gaz na 2 linki jest bezpieczniejszy a orientuje sie ktos czy dostane nowy gaznik do DR 350 ( nawet jakis kozak ) i ile gdzies za niego zaplace bo moj sam se wbija obroty i w terenie troche jest to niebezpieczne Edytowane 3 Marca 2010 przez KWIATpl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 włochatyDR masz prawdopodobnie inny rolgaz i tyle KWIATpl wątpię że dostaniesz nowy,skoro sam się wbija to zobacz po prostu czy po max skręceniu kierownikiem linka sama się nie naciąga, Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 (edytowane) Z gaźnikiem będzie problem. Na allegro chodzą same trupy, na e-bay najczęściej również. Jeśli będziesz miał takowy w ręku, to po napieraj na przepustnicę - zobacz, czy nie ma luzów podłużnych i bocznych. Obejrzyj dysze, zaworek iglicowy itd. - wszystko ma wyglądać na nowe. a teraz pytanie, ode mnie. Mam DR kawałek od siebie i pojutrze jadę wymienić uszczelniacze. Mam olej, uszczelniacze i schemat. Czy mógłby mi ktoś w dwóch zdaniach napisać kolejność rozkręcania lagi i na co uważać. Chodzi mi o samą lagę - już wymontowaną. PS: Pytam, bo w serwisówce jak wół stoi: "T-klucz" Czyli taki imbus na długiej rurce, zakończony poprzeczną beleczką. Podobno potrzebny jest do odkręcenie jednej ze śrub na dnie lagi... (?!) pzdr Edytowane 4 Marca 2010 przez Icea_PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATpl Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 (edytowane) dr sama se daje gazu nawet na prostej i jak dam gaz na max i zluzuje to tesz do konca nie zchodzi z obrotow chodz ten bajer przy gazniku gdzie jest linka wrucil do konca zamowilem tlok wosnera zobaczymy co bedzie Edytowane 4 Marca 2010 przez KWIATpl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek dr 350 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 dr sama se daje gazu nawet na prostej i jak dam gaz na max i zluzuje to tesz do konca nie zchodzi z obrotow chodz ten bajer przy gazniku gdzie jest linka wrucil do konca zamowilem tlok wosnera zobaczymy co bedzie jesli to nie bedzie postrzepiona linka gdzies w otulinie to moze to tez byc zaworek w gazniku on ma na czubku troche gumy i jak motor stal przez zime to potrafi ona pozniej przepuszczac paliwo poniewaz robi sie krucha od suszy ,a moze po prostu trzeba go wyregulowac . ale mam tez pytanie od siebie pisalem juz o tym ale jakos tego nie widze mam problemy ze skrzynia biegow tzn biegi wchodza bardzo ciezko i dzwignia nie odbija musze ja dac lekko w dol zeby przejsc na wyzszy bieg. ale gdy sciagne prawa kape to jest lepiej co to moze byc ? zagladalem tam i nie widze bledu . moze jest ktos kto sie orietuje ??? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 kwait to że nie schodzi do końca z obrotów to wina braku linki która zamyka i może samej przepustnicy,można zaaplikować zawsze gaźnik od drzety leszek dr 350 zakładając kapę masz uszczelkę ? milimetr i może coś uciskać i będą cuda,ewentualnie opisywany tu kiedyś błąd konstrukcyjny czyli wykręcająca się śruba od wałka biegów bodajże Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek dr 350 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 kwait to że nie schodzi do końca z obrotów to wina braku linki która zamyka i może samej przepustnicy,można zaaplikować zawsze gaźnik od drzety leszek dr 350 zakładając kapę masz uszczelkę ? milimetr i może coś uciskać i będą cuda,ewentualnie opisywany tu kiedyś błąd konstrukcyjny czyli wykręcająca się śruba od wałka biegów bodajże ale walek biegow nie ma zadnej sruby on jest tylko tam wlozony i kapa prawa go trzyma i tyle tam nie ma filozofi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.