Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Ok, to wiem, larssona mam pod domem - ale strasznie zdzierają. Którego DIDa kupić? Podobno na allegro chodzą podróbki...

 

Ja również polecam RK. Sam mam ten, który zaleca serwisówka: 520SO i jestem bardzo zadowolony. 5000 km z tego 80% w lesie/piachu, a zużycie według regulacji na osi tylnej tylko cztery czy pięć ząbków, czyli naprawdę niewiele. Dodam, że łańcuch smarowany co 100km :crossy:

O ile dobrze pamiętam łańcuch kupowałem właśnie w larssonie w X.2008 za ~230PLN

 

Zapomniałem dodać - łańcuch wymieniany razem z zębatkami, co na pewno przyczyniło się do jego żywotności...

 

Pozdro!

Edytowane przez adam1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki.

Na wjazd planuję sobie kupić heidenau k60, jaki rozmiar kapcia będzie najlepszy?

 

W serwisówce stoi: 80/100-21, 100/100/18 ?

 

Moim zdaniem na tył jednak coś większego. Mój Owner's Manual zaleca 110/90-18 (DR350S) i to pewnie jest optimum, chociaż do tych szeroko rozstawionych deerowskich plastików najlepiej wizualnie pasowałaby 120-stka. Ja swoją dr kupiłem z założonym z tyłu michelin T63 o szerokosci 130 i to też nie jest jeszcze przesada - właściwości trakcyjne wyśmienite, motocykl prowadzi się pewnie, po prostu super, no i do tego bardzo długa żywotność opony. Sam zamierzam wymienić oponę przednią, na michelina mnie niestety w tym momencie nie stać. Jest taka opona maxxis M6006 90/90-21 za 157 zł

 

http://www.ogumienie.com/ogumienie_com/opo...2843&ref=alejka

 

Czy ktoś używał/używa?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że mam zdławioną wersję DR. Rok 90 S. Gdzie one były blokowane? Moduł, gaźnik, tłumik? Coś mi się ten DR słabo zbiera - a może za dużo śniegu jest ;). W każdym razie chciałbym sprawdzić czy jest odblokowana.

wloskie motocykle enduro sa czesto zdlawiane dysza o mniejszej przepustowosci wystarczy ja wymienic ale dr to nie wiem . moze tez podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jestem wlascicielem najleprzego sprzetu na swiecie DR 350 z powodu braku mocy postanowilem zmienic tlok i tu mam pytanie jaki tlok mam wsadzic jak mam stalowa tuleje w cylindrze ( myslalem o wosner ale jest do zeliwiakow)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz wsadzić wossnera,gdybyś miał Nicasil to co innego,wossner niby podnosi stopnień sprężania/kompresje czyli obciąża bardziej korbę,ale nikt nigdy się nie skarżył więc jak masz kasę to szlif,nad wymiarowy tłok i docieranie(najlepiej szybkie,opisane w dziale mechanika)

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dlaczego przy swojej DR mam jedną linkę gazu? Przy DRach 350 są 2 cięgna, a ja mam tylko jedno, przy gaźniku, też miejsce jest tylko na jedno. Ktoś już coś kombinował, czy dostane taką linkę? pojedynczą? I jeśli tak to gdzie, bo wszędzie widziałem podwójne, może ktoś spotkał się z pojedynczą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 1 linke gazu

choc gaz na 2 linki jest bezpieczniejszy

a orientuje sie ktos czy dostane nowy gaznik do DR 350 ( nawet jakis kozak ) i ile gdzies za niego zaplace bo moj sam se wbija obroty i w terenie troche jest to niebezpieczne

Edytowane przez KWIATpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włochatyDR

 

masz prawdopodobnie inny rolgaz i tyle

 

KWIATpl

wątpię że dostaniesz nowy,skoro sam się wbija to zobacz po prostu czy po max skręceniu kierownikiem linka sama się nie naciąga,

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z gaźnikiem będzie problem. Na allegro chodzą same trupy, na e-bay najczęściej również. Jeśli będziesz miał takowy w ręku, to po napieraj na przepustnicę - zobacz, czy nie ma luzów podłużnych i bocznych. Obejrzyj dysze, zaworek iglicowy itd. - wszystko ma wyglądać na nowe.

 

 

a teraz pytanie, ode mnie. Mam DR kawałek od siebie i pojutrze jadę wymienić uszczelniacze. Mam olej, uszczelniacze i schemat. Czy mógłby mi ktoś w dwóch zdaniach napisać kolejność rozkręcania lagi i na co uważać. Chodzi mi o samą lagę - już wymontowaną.

 

PS: Pytam, bo w serwisówce jak wół stoi: "T-klucz" Czyli taki imbus na długiej rurce, zakończony poprzeczną beleczką. Podobno potrzebny jest do odkręcenie jednej ze śrub na dnie lagi... (?!)

 

pzdr

Edytowane przez Icea_PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dr sama se daje gazu nawet na prostej i jak dam gaz na max i zluzuje to tesz do konca nie zchodzi z obrotow chodz ten bajer przy gazniku gdzie jest linka wrucil do konca

zamowilem tlok wosnera zobaczymy co bedzie

Edytowane przez KWIATpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dr sama se daje gazu nawet na prostej i jak dam gaz na max i zluzuje to tesz do konca nie zchodzi z obrotow chodz ten bajer przy gazniku gdzie jest linka wrucil do konca

zamowilem tlok wosnera zobaczymy co bedzie

jesli to nie bedzie postrzepiona linka gdzies w otulinie to moze to tez byc zaworek w gazniku on ma na czubku troche gumy i jak motor stal przez zime to potrafi ona pozniej przepuszczac paliwo poniewaz robi sie krucha od suszy ,a moze po prostu trzeba go wyregulowac . ale mam tez pytanie od siebie pisalem juz o tym ale jakos tego nie widze mam problemy ze skrzynia biegow tzn biegi wchodza bardzo ciezko i dzwignia nie odbija musze ja dac lekko w dol zeby przejsc na wyzszy bieg. ale gdy sciagne prawa kape to jest lepiej co to moze byc ? zagladalem tam i nie widze bledu . moze jest ktos kto sie orietuje ??? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwait

to że nie schodzi do końca z obrotów to wina braku linki która zamyka i może samej przepustnicy,można zaaplikować zawsze gaźnik od drzety

 

 

leszek dr 350

zakładając kapę masz uszczelkę ? milimetr i może coś uciskać i będą cuda,ewentualnie opisywany tu kiedyś błąd konstrukcyjny czyli wykręcająca się śruba od wałka biegów bodajże

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwait

to że nie schodzi do końca z obrotów to wina braku linki która zamyka i może samej przepustnicy,można zaaplikować zawsze gaźnik od drzety

leszek dr 350

zakładając kapę masz uszczelkę ? milimetr i może coś uciskać i będą cuda,ewentualnie opisywany tu kiedyś błąd konstrukcyjny czyli wykręcająca się śruba od wałka biegów bodajże

ale walek biegow nie ma zadnej sruby on jest tylko tam wlozony i kapa prawa go trzyma i tyle tam nie ma filozofi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...