Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czy możecie mi wytłumaczyć łopatologią, czemu niektóre silniki chłodzone powietrzem sa praktycznie nie do zagrzania - DR 350 i nie wiem jakich mam użyć argumentów dla kolesia, który twierdzi że tego typu chłodzenia obniżają żywotność każdego motocykla, co akurat w tym przypadku jest błędnym stwierdzeniem.

Prawda jest taka, że taki ze mnie mechanik i znawca jak z koziej pi*dy wór na mąkę, więc prosilbym o mozliwe rzetelne wypowiedzi.

Powiedz mu ,ze jak sie wywroci swoim uwielbianym chlodzonym ciecza motorkiem i rozwali chlodnice za 1tys zl ,ze wtedy zdanie zmieni :icon_mrgreen:

 

Ale tak serio,to nie wiem jak to wytlumaczyc - po prostu sa konstrukcje takie i takie i kazda ma wady i zalety,ale ciezko stwierdzic co jest lepsze a co gorsze.

Pamietaj,ze DR ma jeszcze chlodzenie dzieki olejowi nie samo powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam małe zapytanko. Ile kosztuje głowica do dr 350 nowa lub używana. Bo aurat kupiłem sobie dr 350 pojechałem z nią do mechanika i okazało się że dużo trzeba do niej dołozyć chodzi mi o silnik. Pozdro i odpiszcie! :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam małe zapytanko. Ile kosztuje głowica do dr 350 nowa lub używana. Bo aurat kupiłem sobie dr 350 pojechałem z nią do mechanika i okazało się że dużo trzeba do niej dołozyć chodzi mi o silnik. Pozdro i odpiszcie! :banghead:

Głowica w Polsce będzie kosztowała od 1000 do 1200zł oczywiście używana, osobiście polecam przewertować ebay.com można trafić za grosze w porównaniu do naszych cen.

Powiedz także co dokładnie jest tej głowicy? Swoją DR'ke kupiłem z rozwaloną górą i sam ją remontowałem to mogę Ci dokładnie opisac ile to kosztuje, pozdrawiam.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejj !!!!

 

Prosiliscie wiec pisze o mojej dr co bylo juz jest naprawiona !!!!!

 

A wiec tak meczylem sie z tym cholernym gaznikiem, i caly czas bylo tak samo. W koncu podkusilo mnie zeby rozebrac gore gaznika co sie okazalo tam jest taka sprezyna dociskajaca iglice. A w srodku tej sprezyny jest taka srobka ktora odpowiada z skok iglicy zeby nie wychodzila za bardzo do gory. I to bylo przyczyna srobka poszla do gory i iglica sie zawieszala i raz otwierala a raz nie . Pozatym dysze byly przy okazji takze zaje**ne. smieszna sprawa ale juz jest git :icon_exclaim:

 

 

POZDR !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam małe zapytanko. Ile kosztuje głowica do dr 350 nowa lub używana. Bo aurat kupiłem sobie dr 350 pojechałem z nią do mechanika i okazało się że dużo trzeba do niej dołozyć chodzi mi o silnik. Pozdro i odpiszcie! :P

 

Ostatnio na ebay'u widzialem caly silnik do DR nowy i kosztowal 7000zł, a głowica kosztuje okolo 2000zł no w końcu to SUZUKI a nie romecik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem głowice używaną za jakieś 100 zł...

 

A chciałem zapytać się, bo mam problem z moją DR350S, mianowicie kiedyś wpadł mi zawór do cylindra, uszkodził gniazda zaworów i tłok do wymiany (chyba nawet pisałem o tym na forum), po wymianie głowicy, wałka, tłoka(cylinder ok.) i ustawieniu rozrządu, wszystko chodzi, DR jeździ, tylko podczas odpalenia, gdy jest zimny silnik, w ogóle nie chce wkręcać się na obroty, jak dodam gazu to tylko zdycha. Po minucie-dwóch już jest wszystko ok, później jak zgaszę i silnik będzie rozgrzany to się wkręca bez problemu, niby problem małej wagi ale chodzi o to że nie mam rozrusznika i ciężko jest ją przez ten fakt odpalić. Macie jakieś sugestie? A może ktoś się spotkał z podobnym problemem?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem głowice używaną za jakieś 100 zł...

 

A chciałem zapytać się, bo mam problem z moją DR350S, mianowicie kiedyś wpadł mi zawór do cylindra, uszkodził gniazda zaworów i tłok do wymiany (chyba nawet pisałem o tym na forum), po wymianie głowicy, wałka, tłoka(cylinder ok.) i ustawieniu rozrządu, wszystko chodzi, DR jeździ, tylko podczas odpalenia, gdy jest zimny silnik, w ogóle nie chce wkręcać się na obroty, jak dodam gazu to tylko zdycha. Po minucie-dwóch już jest wszystko ok, później jak zgaszę i silnik będzie rozgrzany to się wkręca bez problemu, niby problem małej wagi ale chodzi o to że nie mam rozrusznika i ciężko jest ją przez ten fakt odpalić. Macie jakieś sugestie? A może ktoś się spotkał z podobnym problemem?

 

Pozdrawiam.

Mam podobnie, ale to raczej kwestia regulacji gaźnika, bo wczesniej jak mialem inaczej ustawiony gaznik to nie bylo tego problemu tylko ze mi go znów zalewalo jak był gorący, ale myślę ze regulacja gaźnika powinna pomóc tylko jeżeli sie to dobrze zrobi :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem głowice używaną za jakieś 100 zł...

 

A chciałem zapytać się, bo mam problem z moją DR350S, mianowicie kiedyś wpadł mi zawór do cylindra, uszkodził gniazda zaworów i tłok do wymiany (chyba nawet pisałem o tym na forum), po wymianie głowicy, wałka, tłoka(cylinder ok.) i ustawieniu rozrządu, wszystko chodzi, DR jeździ, tylko podczas odpalenia, gdy jest zimny silnik, w ogóle nie chce wkręcać się na obroty, jak dodam gazu to tylko zdycha. Po minucie-dwóch już jest wszystko ok, później jak zgaszę i silnik będzie rozgrzany to się wkręca bez problemu, niby problem małej wagi ale chodzi o to że nie mam rozrusznika i ciężko jest ją przez ten fakt odpalić. Macie jakieś sugestie? A może ktoś się spotkał z podobnym problemem?

 

Pozdrawiam.

 

Kolega marekk ma rację, że regulacja gaźnika powinna pomóc. Ale tuxkiller powiedz po co gazować zimne moto zaraz po odpaleniu?? :banghead: Po to są te 1 czy dwie minuty, aby się ładnie rozgrzał, olej dotarł do każdego zakamarka, anie odpalisz i na zimnym pi*da. Później ludzie sie dziwią, że motor sie popsuł.

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, nie chodzi o to aby wkręcić go na 12tyś obr. tylko że silnik w ogóle nie reaguje na ruch manetką na zimnym, tylko się dusi. Popróbuje z tym gaźnikiem, może za dużo powietrza, albo za mało. Jak się uda to napiszę :icon_mrgreen:

 

dzieki za odpowiedź.

Edytowane przez tuxkiller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy komuś na Tym Forum DR 350 pracuje idealnie cicho tzn bez jakichkolwiek cykań itp nawet takiego cykania jak zegarek? Głupie pytanie ale mam DR po remoncie góry i jak jest rozgrzana to lekko cyka, ale jest to bardzo ciche. Myślicie, że to mogą być za duże luzy zaworowe? Dałem 0.10mm na ssących i 0.20mm na wydechach. Druga sprawa to regulacja gaziora i strzały w wydech, wyraźnie ma za dużo paliwa w mieszance ( mam sportowy wydech ), iglica jest na środku. Strzela tylko przy schodzeniu z obrotów. ( mam nadzieję że to nie są nieszczelne zawory :icon_mrgreen: )Czy jak zmniejsze dawkę paliwa to nie spowoduje to wypalania zaworów?

 

Pozdrawiam wszystkich DRmaniaków :D

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy komuś na Tym Forum DR 350 pracuje idealnie cicho tzn bez jakichkolwiek cykań itp nawet takiego cykania jak zegarek? Głupie pytanie ale mam DR po remoncie góry i jak jest rozgrzana to lekko cyka, ale jest to bardzo ciche. Myślicie, że to mogą być za duże luzy zaworowe? Dałem 0.10mm na ssących i 0.20mm na wydechach. Druga sprawa to regulacja gaziora i strzały w wydech, wyraźnie ma za dużo paliwa w mieszance ( mam sportowy wydech ), iglica jest na środku. Strzela tylko przy schodzeniu z obrotów. ( mam nadzieję że to nie są nieszczelne zawory :evil: )Czy jak zmniejsze dawkę paliwa to nie spowoduje to wypalania zaworów?

 

Pozdrawiam wszystkich DRmaniaków :biggrin:

Nigdy nie będzie chodzić jak zegarek. Nawet nowy ktm chodzi nie idealnie. Mam to samo po remoncie mimo ze zawory 0.10 i 0.15. Strzały w wydech to raczej gaźnik, za duża dawka paliwa. Paliwo dopala sie w wydechu stad strzały(nie jestem pewien tej tezy) Zbyt mała dawka paliwa napewno nie ma nic do wypalania zaworów. Wypalenie zaworów powoduje brak luzu zaworowego. A na moje to wystraczy tylko dobrze pokręcić tą dolną śrubką od składu mieszanki, tak na czuja jak lepiej. Bo te dane książkowe mi nigdy w dr nie pomogły w gaźniku.

 

Pozdro

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzały w wydech to raczej gaźnik, za duża dawka paliwa. Paliwo dopala sie w wydechu stad strzały(nie jestem pewien tej tezy)

 

U mnie było podobnie - ogień i ciągłe strzaly,ale pomoglo zwiekszenie dawki paliwa o jeden ząbek na iglicy nie zmniejszenie. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

Sluchajcie, musze wymienić zespół napędowy i z tego co wyczytałem, najlepszą opcją do endurzenia po lasach, górkach i pagórkach będzie zestawienie zbliżone do tego z wersji N. Czyli 14/47.

 

Poszukałem trochę i widzę, że jest sporo różnych zębatek i łancuchów. Ja sie totalnie na tym nie znam.

 

Możecie doradzić jakąś firmę produkującą dobre podzespoły tego typu? jakie zębatki jaki łańcuch ile ogniw powinien mieć do takiego zestawu. Oraz jakieś zaufane sklepy gdzie mogę takie rzeczy kupić?

 

Chciałbym się zamknąć w okolicach 300zł ale widzę że w cenach jest duża rozbieżność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...