marekkkk3 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Wiatm Jednak bede musial wymienic lancuszek rozrzadu. Jaki polecacie DID czy tourmax no i ile moze to kosztowac a i czy wymieniac tez zebatki i slizgi, ile mogą kosztowac te czesci??? :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Wiatm Jednak bede musial wymienic lancuszek rozrzadu. Jaki polecacie DID czy tourmax no i ile moze to kosztowac a i czy wymieniac tez zebatki i slizgi, ile mogą kosztowac te czesci??? :banghead: Łańcuszek DID kupiłem za 147zł i mam przejechane 31tyś km i nic pozatym nie wymieniam. Ślizg od strony napinacza kosztuje 123 zł, drugi pewnie podobnie, górna zębatka też koło 200zł dolna pewnie koło 100-130zł więc na moje nie warto. Nom chyba że ich zużycie jest duże, więc trzeba. Dziś doszła zębatka pompy oleju z Poland Position, to ściągnięcie z głownego magazynu europejskiego zajęło od piątku do dziś i zdaje mi się że to dobry termin:) A skąd wiesz że to napewno łańcuszek?? a też tak myślałem i po rozebraniu okazało się żę wałek do regeneracji. Koszt regeneracji z utawardzeniem azoto-siarkowaniem to 300zł, więc nie dużo. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Ile może brać oleju DR350N?? Chodzi mi o takie branie oleju przy zdrowym silniku. A może wcale nie powinno występować?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 dzisiaj zdjołem górę i wałek jest w porządku żadnych rys otarć itp. głowica tez jak nowa. Tylko jutro musze jeszcze zobaczyć na slizgi bo jak dopchnolem do konca napinacz to łańcuszek nadal był luzny takze chyba musze wumienic i slizg i lancyszek ale zobacze jutro i powiem wam co i jak. a ile biora za regeneracje dzwigienek ?? I gdzie zamawiales lancuszek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 (edytowane) a ile biora za regeneracje dzwigienek?http://www.swiatek.com.pl/motocykle1.htmAle ja osobiście polecam kupic nowe i mieć spokój na parę lat (nowe 520zł) Edytowane 11 Stycznia 2008 przez mr.zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 a ile biora za regeneracje dzwigienek?http://www.swiatek.com.pl/motocykle1.htmAle ja osobiście polecam kupic nowe i mieć spokój na parę lat (nowe 520zł)Kilka lat temu robiłem regenerację wałków rozrządu i dźwigienek do mojego samochodu w tej firmie i muszę powiedzeć że znają się na rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 a ile biora za regeneracje dzwigienek?http://www.swiatek.com.pl/motocykle1.htmAle ja osobiście polecam kupic nowe i mieć spokój na parę lat (nowe 520zł) Proponuje zadzwonic do Suzi-Moto w Bielsku Białej. Ja kupowałem nówki i jak dobrze pamiętam zapłaciłem jakieś 240 zł. za komplet. Gdzie znalazles taka cene? Mozesz tez napisac do uzytkownika Myjagi, moze akurat bedzie mial lub bedzie wiedzial gdzie taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 a ile biora za regeneracje dzwigienek?http://www.swiatek.com.pl/motocykle1.htmAle ja osobiście polecam kupic nowe i mieć spokój na parę lat (nowe 520zł) I tu jesteś w błędzie! Nowy wałek jest hartowany powierzchniowo bardzo płytko, bo 20 30 tyś ulega zużyciu. Wałek zregenerowany przez Świątka jest praktycznie nie zniszczalny, jeżeli nie zawini układ smarowania. U nich wałki hartowane są dwa razy i to głęboko co daje gwarancję długowieczności. Dźwgienki nowe kosztują 240zł a regeneracja 70, i napewno regenerowane pochodzą dłużej, tylko nie wierze, że dźwigienka jest zużyta a wałek nie. Jutro prawdopodobnie odpale moto i napisze jaka różnica w pracy silnika:) A łańcuch kupywałem w InterMotorsie. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 I tu jesteś w błędzie! Nowy wałek jest hartowany powierzchniowo bardzo płytko, bo 20 30 tyś ulega zużyciu. Wałek zregenerowany przez Świątka jest praktycznie nie zniszczalny, jeżeli nie zawini układ smarowania. U nich wałki hartowane są dwa razy i to głęboko co daje gwarancję długowieczności. Dźwgienki nowe kosztują 240zł a regeneracja 70, i napewno regenerowane pochodzą dłużej, tylko nie wierze, że dźwigienka jest zużyta a wałek nie. Jutro prawdopodobnie odpale moto i napisze jaka różnica w pracy silnika:) A łańcuch kupywałem w InterMotorsie. http://grupy.scigacz.pl/zajechane,dzwigien...23,2006_12.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Witam Chcialem zapyatac o luzy zaworowr jakie maja być bo wiem ze zaleznie od rocznika i wersji byly różne moja DR jest z 1991 roku wer.S numer ramy SK42b. Jak w łatwy i tani sposób zregenerowac kranik paliwa ( puszcze paliwo na postoju i wlewa sie do oleju > :cool: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Dźwgienki nowe kosztują 240zł a regeneracja 70, i napewno regenerowane pochodzą dłużej, SiemaJa też regenerowałem wałek, jedną z dźwigienek i to dwa razy. Za pierwszym razem po regeneracji zrobiłem jakieś 100 km i moto znowu stukało, słabo paliło na zimno i na ciepło . Po rozebraniu okazało się że dźwigienka i wałek są znowu wytarte! Postanowiłem ponownie to zregenerować. Po złożeniu motocykla okazało się że dźwigienka jest źle zregenerowana ponieważ jest poza zasięgiem pracy dekompresatora. Po tym wszystkim kupiłem nową dźwigienkę za 250 zł i zrobiłem na niej ponad 1200 km bez problemu ! Dodam tylko że na NOWYCH oryginalnych dźwigniach moto odpala jak i pracuje idealnie co na zregenerowanych nie jest możliwe. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 SiemaJa też regenerowałem wałek, jedną z dźwigienek i to dwa razy. Za pierwszym razem po regeneracji zrobiłem jakieś 100 km i moto znowu stukało, słabo paliło na zimno i na ciepło . Po rozebraniu okazało się że dźwigienka i wałek są znowu wytarte! Postanowiłem ponownie to zregenerować. Po złożeniu motocykla okazało się że dźwigienka jest źle zregenerowana ponieważ jest poza zasięgiem pracy dekompresatora. Po tym wszystkim kupiłem nową dźwigienkę za 250 zł i zrobiłem na niej ponad 1200 km bez problemu ! Dodam tylko że na NOWYCH oryginalnych dźwigniach moto odpala jak i pracuje idealnie co na zregenerowanych nie jest możliwe. Zgadzam sie w 100% napawane dzwigienki malo wytrzymuja a i jeszcze jedno zajebiste dojscia macie ze za 240zł komplet dzwigienek nowych kupiliscie(jezeli to saorginal )pozdro 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 zajebiste dojscia macie ze za 240zł komplet dzwigienek nowych kupiliscie(jezeli to saorginal )Coś źle przeczytałeś bo ja za 1 sztukę(oryginał) dałem 250 zł, tym bardziej za 240 nie kupisz kompletu tylko 1 sztukę.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Jestem w trakcie remontu mojego DR'a i chciałbym się zapytać w jaki sposób sprawdzić czy pompa olejowa jest w dobrym stanie, jest to element o którym w zasadzie się nie pamięta a to przecież pompa głównie odpowiada za dobre smarowanie.Mam jeszcze jedno pytanie które kieruję do Pawła. Wiem, że w swoim moto zmieniałeś tłoka, powiedz mi jak go docierałeś i na jakim oleju początkowo jeździłeś? Pozdro. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Mam jeszcze jedno pytanie które kieruję do Pawła. Wiem, że w swoim moto zmieniałeś tłoka, powiedz mi jak go docierałeś i na jakim oleju początkowo jeździłeś? Pozdro.Witaj kolegoJa w swoim motocyklu nie zmieniałem tłoka, tłok zmienił poprzedni właściciel( w Niemczech) ponieważ moto delikatnie dymiło. Ja wiem tylko tyle że kupiłem motocykl który miał tłok zmieniony około 1000 km temu. Osobiście nic nie docierałem, ale za to zmieniałem trochę częściej olej na MOTULA 5100 10w50, ostatnio nawet zalałem 15w50. Jeżeli chodzi o tłok to miałem kuty wiseco zwiekszajacy kompresje. Latałem DR350 na zwykłym tłoku i naprawdę była różnica w porównaniu do mojej z tłokiem wiseco. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.