Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Wiatm

Jednak bede musial wymienic lancuszek rozrzadu. Jaki polecacie DID czy tourmax no i ile moze to kosztowac a i czy wymieniac tez zebatki i slizgi, ile mogą kosztowac te czesci??? :banghead:

 

Łańcuszek DID kupiłem za 147zł i mam przejechane 31tyś km i nic pozatym nie wymieniam. Ślizg od strony napinacza kosztuje 123 zł, drugi pewnie podobnie, górna zębatka też koło 200zł dolna pewnie koło 100-130zł więc na moje nie warto. Nom chyba że ich zużycie jest duże, więc trzeba. Dziś doszła zębatka pompy oleju z Poland Position, to ściągnięcie z głownego magazynu europejskiego zajęło od piątku do dziś i zdaje mi się że to dobry termin:) A skąd wiesz że to napewno łańcuszek?? a też tak myślałem i po rozebraniu okazało się żę wałek do regeneracji. Koszt regeneracji z utawardzeniem azoto-siarkowaniem to 300zł, więc nie dużo.

 

Pozdro

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zdjołem górę i wałek jest w porządku żadnych rys otarć itp. głowica tez jak nowa. Tylko jutro musze jeszcze zobaczyć na slizgi bo jak dopchnolem do konca napinacz to łańcuszek nadal był luzny takze chyba musze wumienic i slizg i lancyszek ale zobacze jutro i powiem wam co i jak. a ile biora za regeneracje dzwigienek ?? I gdzie zamawiales lancuszek??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile biora za regeneracje dzwigienek?

http://www.swiatek.com.pl/motocykle1.htm

Ale ja osobiście polecam kupic nowe i mieć spokój na parę lat (nowe 520zł)

Kilka lat temu robiłem regenerację wałków rozrządu i dźwigienek do mojego samochodu w tej firmie i muszę powiedzeć że znają się na rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile biora za regeneracje dzwigienek?

http://www.swiatek.com.pl/motocykle1.htm

Ale ja osobiście polecam kupic nowe i mieć spokój na parę lat (nowe 520zł)

 

Proponuje zadzwonic do Suzi-Moto w Bielsku Białej. Ja kupowałem nówki i jak dobrze pamiętam zapłaciłem jakieś 240 zł. za komplet. Gdzie znalazles taka cene? Mozesz tez napisac do uzytkownika Myjagi, moze akurat bedzie mial lub bedzie wiedzial gdzie taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile biora za regeneracje dzwigienek?

http://www.swiatek.com.pl/motocykle1.htm

Ale ja osobiście polecam kupic nowe i mieć spokój na parę lat (nowe 520zł)

 

I tu jesteś w błędzie! Nowy wałek jest hartowany powierzchniowo bardzo płytko, bo 20 30 tyś ulega zużyciu. Wałek zregenerowany przez Świątka jest praktycznie nie zniszczalny, jeżeli nie zawini układ smarowania. U nich wałki hartowane są dwa razy i to głęboko co daje gwarancję długowieczności. Dźwgienki nowe kosztują 240zł a regeneracja 70, i napewno regenerowane pochodzą dłużej, tylko nie wierze, że dźwigienka jest zużyta a wałek nie. Jutro prawdopodobnie odpale moto i napisze jaka różnica w pracy silnika:) A łańcuch kupywałem w InterMotorsie.

 

Pozdro

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu jesteś w błędzie! Nowy wałek jest hartowany powierzchniowo bardzo płytko, bo 20 30 tyś ulega zużyciu. Wałek zregenerowany przez Świątka jest praktycznie nie zniszczalny, jeżeli nie zawini układ smarowania. U nich wałki hartowane są dwa razy i to głęboko co daje gwarancję długowieczności. Dźwgienki nowe kosztują 240zł a regeneracja 70, i napewno regenerowane pochodzą dłużej, tylko nie wierze, że dźwigienka jest zużyta a wałek nie. Jutro prawdopodobnie odpale moto i napisze jaka różnica w pracy silnika:) A łańcuch kupywałem w InterMotorsie.

 

http://grupy.scigacz.pl/zajechane,dzwigien...23,2006_12.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chcialem zapyatac o luzy zaworowr jakie maja być bo wiem ze zaleznie od rocznika i wersji byly różne moja DR jest z 1991 roku wer.S numer ramy SK42b. Jak w łatwy i tani sposób zregenerowac kranik paliwa ( puszcze paliwo na postoju i wlewa sie do oleju > :cool: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwgienki nowe kosztują 240zł a regeneracja 70, i napewno regenerowane pochodzą dłużej,

 

Siema

Ja też regenerowałem wałek, jedną z dźwigienek i to dwa razy. Za pierwszym razem po regeneracji zrobiłem jakieś 100 km i moto znowu stukało, słabo paliło na zimno i na ciepło . Po rozebraniu okazało się że dźwigienka i wałek są znowu wytarte! Postanowiłem ponownie to zregenerować. Po złożeniu motocykla okazało się że dźwigienka jest źle zregenerowana ponieważ jest poza zasięgiem pracy dekompresatora. Po tym wszystkim kupiłem nową dźwigienkę za 250 zł i zrobiłem na niej ponad 1200 km bez problemu ! Dodam tylko że na NOWYCH oryginalnych dźwigniach moto odpala jak i pracuje idealnie co na zregenerowanych nie jest możliwe.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

Ja też regenerowałem wałek, jedną z dźwigienek i to dwa razy. Za pierwszym razem po regeneracji zrobiłem jakieś 100 km i moto znowu stukało, słabo paliło na zimno i na ciepło . Po rozebraniu okazało się że dźwigienka i wałek są znowu wytarte! Postanowiłem ponownie to zregenerować. Po złożeniu motocykla okazało się że dźwigienka jest źle zregenerowana ponieważ jest poza zasięgiem pracy dekompresatora. Po tym wszystkim kupiłem nową dźwigienkę za 250 zł i zrobiłem na niej ponad 1200 km bez problemu ! Dodam tylko że na NOWYCH oryginalnych dźwigniach moto odpala jak i pracuje idealnie co na zregenerowanych nie jest możliwe.

 

Zgadzam sie w 100% napawane dzwigienki malo wytrzymuja a i jeszcze jedno zajebiste dojscia macie ze za 240zł komplet dzwigienek nowych kupiliscie(jezeli to saorginal )pozdro 350

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w trakcie remontu mojego DR'a i chciałbym się zapytać w jaki sposób sprawdzić czy pompa olejowa jest w dobrym stanie, jest to element o którym w zasadzie się nie pamięta a to przecież pompa głównie odpowiada za dobre smarowanie.

Mam jeszcze jedno pytanie które kieruję do Pawła. Wiem, że w swoim moto zmieniałeś tłoka, powiedz mi jak go docierałeś i na jakim oleju początkowo jeździłeś? Pozdro.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie które kieruję do Pawła. Wiem, że w swoim moto zmieniałeś tłoka, powiedz mi jak go docierałeś i na jakim oleju początkowo jeździłeś? Pozdro.

Witaj kolego

Ja w swoim motocyklu nie zmieniałem tłoka, tłok zmienił poprzedni właściciel( w Niemczech) ponieważ moto delikatnie dymiło. Ja wiem tylko tyle że kupiłem motocykl który miał tłok zmieniony około 1000 km temu. Osobiście nic nie docierałem, ale za to zmieniałem trochę częściej olej na MOTULA 5100 10w50, ostatnio nawet zalałem 15w50. Jeżeli chodzi o tłok to miałem kuty wiseco zwiekszajacy kompresje. Latałem DR350 na zwykłym tłoku i naprawdę była różnica w porównaniu do mojej z tłokiem wiseco.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...