Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Seba- ja nie pisze dokladnie ile moze miec, swoja wiedze opieram na doswiadczeniu w kontaktach z duzymi 1 cylindrowymi 4- suwami- ale kiedys przez pare lat "krecilem" sie kolo motokrosu za granica- i robilim XR600 na pojemnosc 660 zawsze dokladalo sie korbe bo inaczej korba mowila do widzenia, koledzy mieli DR 350- na 440 tkach naprawde mocno stuningowane- o normach halasu nikt tam nie slyszal, ale te najmocniejsze DR-ki wytrzymywaly ok 1 sezon nie wiecej- jak stosowane byly wzmacniane korbowody Longa, lub Proxxa, kiedys przyjechali chlopaki i pokazywali nam korbowod firmy Pankl- najpierw sie smielim, bo ni cholere sie jej nie znalo- ale zobaczylim wykonanie i rury nam zmiekly...

ahh co to byly za czasy- wsio bylo proste i latwe, a tera robota, dom, rodzina...

Jak kto by mial dojscia to: z gaznika do ostrego tuningu proponuje Kehini z plaska przepustnica- 40 mm ( na ponad 400ccm pojemnosci),a na mniejsze 38 mm+ filter powietrza co najmniej firmy Uni, a wydech Supertrapp- z tym ze teraz robia jeszcze lepsze( np Two Brothers, Yoshimura)- ale koszt (500 $) jest porazajacy...Pozdro- dla "Brudasow" :crossy: Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez tak sie zastanawiam i moze te zagraniczne DR-ki byly ok. 50 konne? bo chlopaki latali razem z 250- 2-suwami, a XR 660 z 500- 2 suwami.

Zreszta zeby byc naprawde pewnym trza moto na hamownie postawic i sprawdzic- my wtedy porownywalim do innych maszyn i stad wyciagalim pewne wnioski, zreszta ja wiem dlaczego te motocykle im nie wytrzymywaly- przekraczano zbyt czesto punkt krytyczny urywania sie korbowodu( ok. 23 m/sek.), bo wlasnie najczestsza przyczyna bylo urywanie sie korbowodu potem pekniecia walka rozrzadu i na koniec przegrzanie silnika- ale to mielim w miare opanowane- pomagalo zakladanie chlodnic oleju i lanie najwyzszej jakosci oliwy (wtedy mielim dostep tylko do Mobila 15/50 i taki lelim).

Nie twierdze ze moto w kazdej chwili moze pierdaknac, widocznie prawidlowo i profesjonalnie jest zrobione :) , co nie jest zbyt czeste w naszym kraju:-))). Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez tak sie zastanawiam i moze te zagraniczne DR-ki byly ok. 50 konne? bo chlopaki latali razem z 250- 2-suwami, a XR 660 z 500- 2 suwami.

Zreszta zeby byc naprawde pewnym trza moto na hamownie postawic i sprawdzic- my wtedy porownywalim do innych maszyn i stad wyciagalim pewne wnioski, zreszta ja wiem dlaczego te motocykle im nie wytrzymywaly- przekraczano zbyt czesto punkt krytyczny urywania sie korbowodu( ok. 23 m/sek.), bo wlasnie najczestsza przyczyna bylo urywanie sie korbowodu potem pekniecia walka rozrzadu i na koniec przegrzanie silnika- ale to mielim w miare opanowane- pomagalo zakladanie chlodnic oleju i lanie najwyzszej jakosci oliwy (wtedy mielim dostep tylko do Mobila 15/50 i taki lelim).

Nie twierdze ze moto w kazdej chwili moze pierdaknac, widocznie prawidlowo i profesjonalnie jest zrobione :flesje: , co nie jest zbyt czeste w naszym kraju:-))). Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

A tam Janek pitolisz :P Wiesz dobrze ze rock'n'roll sie liczy ;) Gdzie zgubileś tą piękną sentencję -opis tak offtop. A wracając do tematu najlepszym tunningiem DR'y jest oczywiście zamiana na WR'e ;) . Ciułac kase chłopaki.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Panowie baaarrrrdzooo prosze o szybka odpowiedz odnosnie ilosci ogniwek lancucha dla przelozenia 13przod/47tyl. Lancuch zamowiony, musze teraz pilnie potwierdzic jak dlugi, a policzyc u siebie nie moge bo mam teraz 15/43. 13/47 to popularne przelozenia terenowe , tak wiec bede wdzieczny jak ktos z posiadaczy takich przelozen podpowie mi ile ogniwek zamowic zeby pasowalo i zeby miec jeszcze pelen zakres regulacji. Z gory WIELKIE dzieki!

Pozdrawiam!

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o linki polecam bezpośrednio producenta KONSOR (powinien mieć wzór a ewentualnie donisę mu moją) lub tradycyjnie Larsson .

W ostateczności do dekompresora można skrócić jakąś linkę rowerową - końcówki najłatwiej zrobić zaklepując małą stalową nakrętkę (egzamin zdeje tylko przy lekko obciążonych linkach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o linki polecam bezpośrednio producenta KONSOR (powinien mieć wzór a ewentualnie donisę mu moją) lub tradycyjnie Larsson

 

Z firmami w Warszawie ktore dorabiaja linki nie ma problemu, a w Larssonie nie ma.

Potrzebuje dlugosc link.

 

ale dzieki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...