Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Czym dokladnie różni sie wersja N od S oprócz wagi?? N podobno nie ma kierunków, swiatla stopu, akumulatora i licznika, to prawda?? Jeździl ktoś na N i S ?? Czy jest duża różnica jeśli chodzi o jazdę w terenie?? I jeszcze jedno: jak spisuje sie moto na torze (chodzi mi głównie o skoki)??

 

Pozdrawiam Artur

 

Brak podnozek dla pasazera, gaznik mechaniczny, krotsze przelozenie glowne, zadnych zegarow, ale swiatlo stopu ma. Szczegoly tutaj http://www.dr350.jak.pl/ (bylo milion razy w temacie). Nie wiem czy duza jest roznica pomiedzy S, a N, ale ja mam porowanie SHC do N- dla mnie to 2 rozne motocykle. N zdecydowane blizej do nowszych kontrukcji typu WR-ka, SHC jest z kolei dobra jako pierwszy motocykl do nauki jazdy. W N mam z przodu upsy od YZ i moto b. dobrze nadaje sie do kilku metrowych skokow (w dal nie w wzwyz :icon_twisted: ). Ogolnie na moto swietnie mi smiga sie po torze i w terenie. Jak dobrze jezdzisz, bez problemu nadazysz na technicznych trasach i w lesie za nowszymi konstrukcjami. Szkoda tylko, ze N tak ciezko trafic...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktos szuka DR'y to moge ta polecic :

http://www.allegro.pl/item248145694_dr_350...owy_gaznik.html

Gosc kupil ja ode mnie - jak sprzedawalem naprawde dobry motocykl byl,a moc bez porownania do zwyklej DR

PS Moja tez na sprzedaz - foto na bike pics w moim profilu ta 93 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro byl gosc z jaworzna co mial rozne czesci i miedzy innymi klamki w nicku mial CYT cos tam ,nie pamietam dokladnie.

 

Juz znalazlem - jedna z jego aukcji :

http://www.allegro.pl/item246421202_dzwign...600_dr_650.html

Edytowane przez Seba350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś znajomy pojechał kupić drę z allegro

http://www.allegro.pl/item249104846_suzuki...350_tanio_.html

rozmawiał wcześniej ze sprzedającym w jakim jest stanie, został zapewniony że motocykl jest w stanie technicznym dobrym tylko trochę porysowany jak to enduro. Dobrym to znaczy z mocnym cichym silnikiem, dobrym zawieszeniem, nadający się do użytku w terenie bez naprawy i remontu.

A co zastał na miejscu ; silnik ze słabą kompresją ( można kopać bez odprężnika jak dwu takt ) niewielka moc, duży hałas dobiegający z głowicy, silnik poklejony silikonem z grubymi falbanami a i tak mokry olejem, duży luz w tylnym zawieszeniu, cienkie tarcze hamulcowe, przekoszone przednie zawieszenie na lewą stronę, łańcuch napędowy nadający się tylko do śmieci, instalacja elektryczna w strzępach, crossowy slick na tylnym kole. Brak zegarów , kierunków, lampy i innych drobnych elementów, całość dopełnia super malowanie ramy i nadwozia, plus uszkodzone ( połamane , ponadrywane ) elementy z tworzywa.

Zaznaczam że w/g sprzedawcy :

"motocykl jest bardzo zrywny jak na swoja pojemnosc,silnik jest ok.Jedynie jest troche porysowany i pekniety ten boczny plastik widac na zdjeciu ale wiadomo to jest enduro.Sprowadzona z niemiec kupiona od pierwszego wlasciciela.POLECAM!! "

 

Na szczęście znajomy podjechał po niego przy okazji pobytu w tych okolicach więc mocno się nie wk......ł z powodu straty czasu i paliwa ( zrobił tylko 400km ) :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

instalacja elektryczna w strzępach, crossowy slick na tylnym kole. Brak zegarów , kierunków, lampy i innych drobnych elementów, całość dopełnia super malowanie ramy i nadwozia, plus uszkodzone ( połamane , ponadrywane ) elementy z tworzywa.

 

To praktycznie patrzac na zdjecia widac,po za tym co chciec za 3700 :crossy: Ale fakt faktem,ze zamiast klamac piszac to i owo mog juz sie nie rozpisywac w ogole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Właśnie dokonałem wymiany tłoka na Wiseco i docieram sprzęta. mam jednak pewien problem. po zrobieniu 200 km w terenie (nie przekraczając 5000 or/min) zaobserwowałem konkretne wycieki oleju spod śrub oraz uszczelnienia pokrywy zaworów. Człowiek który mi to montował zdemontował pokrywę i ponownie założył po oczyszczeniu i nałożeniu nowego silikonu. niestety leci dalej i pojawiają sięnowe wycieki spod śrub spod których nie ciekło wcześniej. Czy macie pomysł jak zlikwidować wycieki? Jestem gotów zrobić to samemu. Chcę zdemontować pokrywę, porządnie usunąć resztki silikonu, i zmontować na porzędny "gasket maker" Loctite. Czy ta operacja przy założeniu że będzie przeprowadzona dobrze spowoduje usunięcie wycieków? Na co jeszcze zwrócić uwagę? Czy pod śrubami powinny być o-ringi czy jakieś inne uszczelki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Właśnie dokonałem wymiany tłoka na Wiseco i docieram sprzęta. mam jednak pewien problem. po zrobieniu 200 km w terenie (nie przekraczając 5000 or/min) zaobserwowałem konkretne wycieki oleju spod śrub oraz uszczelnienia pokrywy zaworów. Człowiek który mi to montował zdemontował pokrywę i ponownie założył po oczyszczeniu i nałożeniu nowego silikonu. niestety leci dalej i pojawiają sięnowe wycieki spod śrub spod których nie ciekło wcześniej. Czy macie pomysł jak zlikwidować wycieki? Jestem gotów zrobić to samemu. Chcę zdemontować pokrywę, porządnie usunąć resztki silikonu, i zmontować na porzędny "gasket maker" Loctite. Czy ta operacja przy założeniu że będzie przeprowadzona dobrze spowoduje usunięcie wycieków? Na co jeszcze zwrócić uwagę? Czy pod śrubami powinny być o-ringi czy jakieś inne uszczelki?

 

Pod śrubami tymi w DR są takie podkładki specjalne uszczelniające. Ale ja założyłbym zwykłe miedziane lub alumioniowe. Lepiej uszczelniają i można dobrze dokręcić.

Teraz do tego co cieknie, mianowicie kumplowi też ciekło w Dr i się okazało że gwint był zerwany w głowicy i nie szło śrub już dokręcić. Założył nowe dłuższe i było ok. To jest aluminium wszystko trzeba dokręcać z głową, a co najważniejsze z wyczuciem. Mówisz o demontaży pokrywy? To leci Ci spod pokrywy czy z pod tych śrub?? Jak spod pokrywy zrób jak mówisz... jak z pod śrub zrób jak ja mówię:icon_mrgreen:

 

Pozdrawiam

 

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie z głową, tylko z serwisówką i kluczem dynamometrycznym w ręku i pełnym zrozumieniem tego co jest tam napisane. :biggrin:

Jak przesadzisz z silikonem, to następna 350-dziesiątka będzie do sprzedania z uszkodzoną głowicą ( zatartym wałkiem ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam dwa pytania:

1. Chodzi mi o plastiki boczne, po pary glebach całe polekały, na zdjeciach innych DRek sa one mocowane na jedna srube, a u mnie na dwie. Jak jest orginalnie? Jak jest przykrece mocniej to jeden pali sie od tlumika... czy orginalnie jest tam jakis dystans? Czy moze mam nieorgianlnie plasiki boczne...

A moze ma ktos do sprzadania te plastki?

 

2. Druga sprawa... łaczenie kolanka z tlumikiem, uszczeleniałem to z 10 razy, różnymi pastami i ciagle to odpada, przeciek. Skutki: spaliny brudza mi rame w okolicach amora. Co zrobic aby to uczszelnic?

 

Prosze o wypowiedz jakiegos posiadacza DRki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam dwa pytania:

1. Chodzi mi o plastiki boczne, po pary glebach całe polekały, na zdjeciach innych DRek sa one mocowane na jedna srube, a u mnie na dwie. Jak jest orginalnie? Jak jest przykrece mocniej to jeden pali sie od tlumika... czy orginalnie jest tam jakis dystans? Czy moze mam nieorgianlnie plasiki boczne...

A moze ma ktos do sprzadania te plastki?

 

2. Druga sprawa... łaczenie kolanka z tlumikiem, uszczeleniałem to z 10 razy, różnymi pastami i ciagle to odpada, przeciek. Skutki: spaliny brudza mi rame w okolicach amora. Co zrobic aby to uczszelnic?

 

Prosze o wypowiedz jakiegos posiadacza DRki.

 

Ad1.

Orginalnie są przykręcone na jedną śrubę, i mi nie pękały przy glebach nigdy.

Od strony tłumika są dystanse gumowe dwa przymocowane do samego tłumika. Ja mam jeszcze orginalnie ten boczek wyklejony materiałem ognioodpornym. Pytanie Twoje "czy może" idzie tylko na nie odpowiedzieć jak bys wysłał zdjęcie tych boczków, bo polacy są zdolni do wszelkich przeróbek.

 

Ad2.

Łączenie kolanka z tłmikiem za pomocą past, czy silikonów nic nie daje. Najlepiej zrób tak. Wejdź na stronę www.sklep.larsson.pl tam znajdź sobię wyszukiwarkę części. Dokładnie na stronie głównej sklepu "Szybkie wyszukiwanie. Tam wbij numer 6393228. Teraz sądzę że twój problem został rozwiązany. Jezeli za droga ta częśc, sprzedaj moto kup rower :) :smile:

 

Pozdrawiam

urban :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, gdzie mogę kupić uzywane części silnikowe do dr 350, chodzi o głowice potrzebuje dzwigienki zaworowe i wałek rozrządu, wiecie może gdzie regenerują te części?

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...