john_00 Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 gianelli basowy pomruk. a mozna wiedziec gdzie kupiles ten tłumik giannelli? to właśnie na taki sie szykuje :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Witam zacne grono uzytkownikow dr 350. Przybywam do was z prosba o wskazowki ;) Czytalem tutaj o jakis mechanicznych i podcisnieniowych gaznikach - ktory lepszy i jak rozpoznac ? Lepszy jest Mikuni czy Keihin ? Oraz jeszcze takie pytanie,czym sie roznia poszczegolne wersje ? Jest jakas roznica w mocy/wadze ? Najlepsza jest SHC ? I o ile gorsze jest zawieszenie ze zwyklej dr od tej w wersji SHC ? Jeszcze jakby ktos napisal na co szczegolnie zwrocic uwage przy ogladaniu i jak czesto trzeba robic regulacje zaworow,wymiane oleju i nie wiem co tam jeszcze w 4T sie robi ? Pozdro ;) Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 z tego co wiem to najlepsza tzn najbardziej terenowa jest N, shc jest chyba najciezsza i wcale nie ma lepszej zawiechy od zwyklej S, wersje N mozna poznac po gazniku, braku podnozkow i owiewce ( N ma tradycyjne teleskopy, SHC - usd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 YO!!Ja tak od siebie dodam, zebys polowal najpierw na wersje N (odchudzona, wieksza moc przez m.in gaznik mechaniczny). W drugiej kolejnosci wbierz wersje S - troche ciezsza, zwykly gaznik(taka wlasnie mialem). SHC ja osobiscie bym nie bral, gdyz moto od tego jest ciezsze oraz strasznie niskie (tak slyszalem - niepotwierdzone). W dodatku nieraz te mechanizmy sie psuja i moto bedzie lezal na glebie caly czas, co utrudni jazde. Co do gaznikow to celuj w takie z plaska przepustnica a najlepiej z pompka przyspieszajaca. Tutaj masz taki temacik:http://grupy.scigacz.pl/Gaznik,Mikuni,ktor...61,2006_11.html Co do serwisowania polecam stronke www.dr350.jak.pl Tam masz cos takiego jak garaz, a nawet serwisowki do wszystkich wersji DRa. Mozesz sobie mniej wiecej wszystko porownac. Co do kupna i ogladania to musisz sprawdzic wszystko tak jak w kazdym moto - zawieszenie, wycieki, geometrie ramy (czy nie ma nigdzie spawow, czy jezdzi prosto), hamulce, tarcze, czy kola nie sa pocentrowane, itp. Co do silnika to przed odpaleniem koniecznie sprawdz, czy silnik jest zimny i dopiero odpalaj. Warto sprawdzic mniej wiecej kompreche poprzez naciskanie na kopke. Warto tez zajrzec do poziomu oleju po odpaleniu kawalek i pozniej po jezdzie - czy sie bardzo nie bedzie nic roznilo. Ostatnia rzecza to po jezdzie zerknac czy do filtra nie wywala oleju. Silnik nie powinien nadmiernie stukac, pukac, itp. Mozesz zatkac reka wydech i wsluchac sie w silnik - obadac najdokladniej gore jak sie da. Aha - motocykl moze kopcic delikatnie ale nie na niebiesko tylko na czarno na najwyzszych obrotach. Kopcenie na niebiesko to pewnie kwestia uszczelniaczy zaworowych albo gorzej - pierscieni. Ufff... To chyba wszystko :icon_mrgreen: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Dzieki panowie za rady :icon_razz: W takim badz razie bede polowal na wersje S,bo zalezy mi na podnozkach i jak bedzie mi malo to wsadze gaznik z wersji N. Dzieki tez za linka - troche mi rozjasnil i sobie poczytalem sporo. W razie czego na bank z pytaniami uderze tutaj :biggrin: Pozdro :icon_mrgreen: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_a4 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 czy remont skrzyni to poważna i droga impreza http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M535431 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 czy remont skrzyni to poważna i droga impreza http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M535431Zalezy co jest uszkodzone,czy w ogole nie jezdzi,czy na jednym biegu cos sie dzieje,czy bieg wyskakuje ,itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 czy ktos nie sprzeda moze dr 350 za ok 5 tys, i jakie enduro jest porownywalne z dr prucz tt 350 xt tez i nie jest drozsze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowynowy Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Czy ktoś mi może machnąć fotkę lewej strony silnika? A dokładniej magneta-- wydaje mi się że mam jakiś brak w deerce a nie mam tego jak i z kim porównać . Zależy mi na wyraźnym zdjęciu. Czy na magneto powinna być jakaś osłona???PS. szukam czesci - lewy podnóżek kierowcy, mocowanie klamki sprzęgła - ale nie rozdygotane i nie latające, gumę na końcówke dźwigni zmiany biegów - może ktoś ma i pomoże:] Będę wdzięczny za pomoc i tak w ogóle to witam i pozdrawiam wszystkich deerkowców :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 czy remont skrzyni to poważna i droga impreza http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M535431Oglądałem tego deera, ogólnie jest w dobrym stanie ale silnik do roboty. Koleś który go sprzedaje nie jest jego właścicielem, to motor jego kolegi z Gdyni. Sprzedawca mówił, że właściciel jeździł nim nieumiejętnie ( jego pierwsze moto ), zmieniał biegi bez sprzęgła itp. Sprawa wygląda następująco: coś walnęło w skrzyni, z tyłu silnika w lewym karterze na wysokości wałka głównego ( wydaje mi sie, ze tak on sie nazywa ) jest dziura 3X3cm. Biegi wchodziły do 3, dalej nie chciało załapać, luz był. Sprężanie bardzo słabe możliwe, że uszkodzony jest rozrząd, w silniku nie ma oleju i go nie odpalałem. Kolo miał na placu drugiego DR'a i kopnąłem go dla porównania i ten drugi miał kompresje znacznie lepszą. Chciałbym się zapytać Was ile można dać za tego DR'a? Ile trzeba w niego wsadzić, żeby ożył? Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriana Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 (edytowane) czy remont skrzyni to poważna i droga imprezahttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M535431 Jeden remont silnika w dr'ze już przeżyłam i NIGDY więcej w tej plastelinie nie chciałabym już grzebać... czy ktos nie sprzeda moze dr 350 za ok 5 tys, i jakie enduro jest porownywalne z dr prucz tt 350 xt tez i nie jest drozsze??? Za taka kasę mógłbyś pomyśleć o kupnie motocykla zza zachodniej granicy. Są w dużo lepszym stanie, a jeśli nie są to sprzedawca raczej o tym mówi, chyba, że sam o tym nie wie. Cóż jeszcze ? KLR 250 do kompletu?;)XT nie porównywałabym do DR, jest dużo cięższy i słabszy, jak na mój gust. ... takie moje 3 grosze :icon_razz: Pozdrawiam :rolleyes: Edytowane 18 Września 2007 przez Oriana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Oglądałem tego deera, ogólnie jest w dobrym stanie ale silnik do roboty. Koleś który go sprzedaje nie jest jego właścicielem, to motor jego kolegi z Gdyni. Sprzedawca mówił, że właściciel jeździł nim nieumiejętnie ( jego pierwsze moto ), zmieniał biegi bez sprzęgła itp. Sprawa wygląda następująco: coś walnęło w skrzyni, z tyłu silnika w lewym karterze na wysokości wałka głównego ( wydaje mi sie, ze tak on sie nazywa ) jest dziura 3X3cm. Biegi wchodziły do 3, dalej nie chciało załapać, luz był. Sprężanie bardzo słabe możliwe, że uszkodzony jest rozrząd, w silniku nie ma oleju i go nie odpalałem. Kolo miał na placu drugiego DR'a i kopnąłem go dla porównania i ten drugi miał kompresje znacznie lepszą. Chciałbym się zapytać Was ile można dać za tego DR'a? Ile trzeba w niego wsadzić, żeby ożył? Ja rowniez nie polecalbym kupowac takiego moto. Niby tanio, jednak nigdy nie wiadomo co tam dokladnie sie sypnelo :/ Lepiej kupic cos w lepszym stanie i miec pewnosc, ze moto odpali. A tak musisz wladowac sporo kasy, jednak do konca nie wiesz w co. Moze rozrzad do wymiany, moze tlok juz ma przewiewy, moze skrzynia nie do odratowania?? Nigdy nie wiadomo :/ Co do tej dziury to moze lancuch urwalo ... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Ja sprzedaje Dr 350 SE 97r. Jak ktos chce to zapraszam tu wiecej info o moto http://forum.motocyklistow.pl/Sprzedam-Suz...97r-t80986.html Kupilem dzisiaj krate na tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qumak Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Jako że chyba nie napisalem jeszcze żadnego posta, to chciałbym sie przywitać ;) mam DR'ke od polowy sezonu i powiem szczerze, ze zakup był gwaltowny, bez zadnych glebszych przemyslen a okazal sie jakze udany :) motór spisuje sie wyśmienicie. Czytam ten temat w wolnym czasie, jednak nie mam go tak bardzo dużo, zeby w chwile przeleciec calosc. Jestem dopeiro w polowie :/ Dlatego mocno egoistycznie chcialbym zadać pytanie, ktore mnie nurtuje i odpowiedzi potrzebuję jak najszybciej. Założyłem z tylu opone 120 mitasa i jest troche za szeroka. przy duzym skoku zawieszenia, opona szorowała o pojemnik na akku. w zwiazku z tym wywalilem akku. jednak jak to zrobilem kierunki zaczeły dzialac jak im sie podoba, nie mowiac juz o oswietleniu. Co zauwazylem. jak motor jest na nizszych obrotach, albo wlaczone jest wiecej odbiornikow energii (swiatlo, kierunek i swiatlo stopu np) lampy zaczynaja swiecic żwawiej i mocniej, jak motór wejdzie na oboty, kierunki przestaja migac w ogole. Teraz pytanie, bo zauwazylem jakis watek, ze akumulator mozna zastapic kondensatorem (?) czy jesli zamontuje kondensator zamiast akku, elektryka bedzie dzialala sprawniej? jesli tak to jaki kondzior wybrac? taki od ogara czy malucha bedzie ok? a moze lepiej poszukac innego miejsca na akumulator? ale to rozwiazanie ostateczne, w gre nie wchodzi wymiana opony na mniejsza :biggrin: jak ktos z was ma doswiadczenie w tej materii, to bardzo prosze o konkretne odpowiedzi, z gory dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 O kondensatorze rowniez i ja slyszalem, jednak nigdy tego nie praktykowalem. Wiem tylko, ze z jakichstam wzgledow nie wolno wywalic aku i polaczyc tych kabelkow ze soba. Mam nadzieje, ze ty tak nie zrobiles. Sam w DRze mialem z tylu kosteczke 120 i absolutnie nic mi nie obcieralo o aku. Nieraz na mocniejszym skoku ewentualnie potrafilo dobic do plastiku. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.