Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Iglica jest na najwyzszym polozeniu. Kurde ciezka sprawa co to moze byc. Jutro bede dalej szukal usterki. Powiedzcie mi jak sprawdzic i czym ta cewke?

Mozesz jeszcze sprawdzic membrane w gazniku (czy nie ma pekniecia,czy przepustnica sie nie zacina itd)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, witam:)

 

rozwiazalem polowicznie moj problem, mianowicie motor odpalil za 6 pchnieciem :D ale po zgaszeniu i sprawdzeniu poziomu oleju w ramie (po odczekaniu ok 1-2 minut) na bagnecie pojawia sie za duza ilosc olejku. Zdecydowanie przekracza poziom F(max) i mniej wiecej olej jest w polowie bagnetu. Po przetarciu szmatka i zanuzeniu go jeszcze raz sytuacja sie powtarza. Dodam jeszcze, ze po odpaleniu, moto strasznie nie rowno chodzi momo ustawionych wolnych obrotow i wali z wydechu czarnym dymkniem... czyzby to byl brak cyrkulacji oleju? zapchany filtr?

 

doradzcie cos prosze.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dymi na czarno, to to by wskazywało na zbyt bogatą mieszankę.

Może jeszcze raz sprawdź gaźnik, szczególnie poziom paliwa (tzn pływak)

Ta zwiększona ilość oleju sugeruje, że nadmiar benzyny dostał się do silnika.

Edytowane przez robmot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zgodzę się z qpa. Kumepl w dr latał dużo bez aku i działało wszystko jak należy. Regulator mógłby sie spalić tylko wtedy gdy biegun dodatni i ujemny byłyby złączone. A tak, pracował jak by na pełnym aku, czyli stale pełno prądu i co niby może się stać? Jedynie alternator by siadł, ale to rzadkość...

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dymi na czarno, to to by wskazywało na zbyt bogatą mieszankę.

Może jeszcze raz sprawdź gaźnik, szczególnie poziom paliwa (tzn pływak)

Ta zwiększona ilość oleju sugeruje, że nadmiar benzyny dostał się do silnika.

 

w gazniku ok, jest dobrze wyregulowany.

Zawsze mialem problem ze szczelnoscia kranikow chyba, bo codziennie rano na srubie do spuszczania paliwa z komory plywakowej a także na silniku byla benzyna... motor stal miesiac na parkingu, wiec to paliwo w koncu moglo sie do silnika dostac, i jesli sie odstalo to co robic?

Sprawdzilem temperature ramy, po ok 3-4 minutach chodzenia silnika, rama lekko sie zagrzala, byla letnio ciepla :icon_twisted: ale nie pamietam jak wczesniej bylo, wydaje mi sie, ze dosc szybko sie nagrzewala... choc glowy nie daje. Co z tym olejem przewyzszajacym poziom F (max)?? skad on tam w takiej ilosci??

 

 

 

EDIT:

Są nowe powody do dyskusji....

 

Dzisiaj motor już nie odpalił :/ co może się dziać do cholery? Juz mnie on tak wkur*** ze pojecia nie macie :icon_mrgreen:

pozdrowionko

Edytowane przez Scooby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...