Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie czy ktoś z was kupował ostatnio tarcze hamulcową do dr, bo moja ma 3,1mm grubości i nie wiem czy zmieniać tylko klocki na nowe czy tarcze tez. Ile kosztuje używka jakaś w dobrym stanie no i co lepiej używkę czy nowa. Z tego co widziałem to nowe tylko EBC. Jak myślicie?

 

Jak to mówię stare to już masz, lub jak mówi mój tata stare to jest dobre, tylko wino i skrzypce. Nie ważne czy lepsze czy nie, zawsze to stare. Lepiej dołożyć te kilkadziesiąt złotych i masz spokój na kilka ładnych lat. Bo ta tarcz co masz teraz to zapewne od nowości. A i klocki dłużej żyja na nowej tarczy.

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie czy ktoś z was kupował ostatnio tarcze hamulcową do dr, bo moja ma 3,1mm grubości i nie wiem czy zmieniać tylko klocki na nowe czy tarcze tez. Ile kosztuje używka jakaś w dobrym stanie no i co lepiej używkę czy nowa. Z tego co widziałem to nowe tylko EBC. Jak myślicie?

 

lepiej kupic nową tarcze (w larssonie 230zł) i do tego klocki Lucasy Off- Road Racing jest OK, a jak jeszcze do tego dokupisz przewód w stalonym oplocie to jest SUPER :biggrin: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem u kolegi Myjagi'ego z forum uzywana przednia tarcze do DRki w doskonalym stanie, praktycznie zero zuzycia. Dalem jedyne 150 zł :icon_eek: spytaj sie, moze cos bedzie jeszcze mial.

Kolejna rada - nie kupujcie zadnych tanich podrobek. Ja mialem w DRce i wogole nie hamowala, zmienilem na oryginalna i jest super!

Edytowane przez JACA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Niedawno kupiłem DR 350 S 91' i mam problemy z odpalaniem na zimno . Już ze 3 dni pod rząd próbowałem odpalić z zimnego i ni chu chu ... dopiero na pych. Czy wiecie jaka może być tego przyczyna ??

Po nieudanych kopnięciach świeca jest mokra? Może paliwo nie dochodzi do cylindra (wtedy sucha świeca).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem nie sprawdzałem ale dziś spróbuje:D

No to jeśli jesteś nowym posiadaczem dr to zastanawiam sie czy umiesz ja kopnąć dobrze żeby zapaliła? może najlepiej opisz jak to robisz a my ci powiemy czy dobrze robisz. A jeśli umiesz to pewnie coś z gaźnikem, rozkręć wyczyść....

Co do tarczy to pisałem do myjagi ale ma tylko tarcze do DRZ a taka to mi nie podjedzie. A ma ktoś z was tarcze EBC dobra jest ?? czy jakaś tania lipa?? jakieś opinie na temat klocków które w miarę mało zużywają tarcze (nie są zbyt twarde) i w miarę dobrze hamują?? Jakies firmy polecacie modele?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest zimna właczam ssanie odkręcam kranik ;p pżekluczam , wciskam dekompresor jade kopka az nie odskoczy . Jak odskoczy wtedy ile sił w nodze w dół. Nieraz jest takie suche kopniecie ze niema żadnych oporów. I robie chyba tak z 30 razy denerwuje sie i go na pych z górki :biggrin::P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sie nie dziwie ze zle odpala. Ja odprężnika używam tylko do przekopania motocykla na zimnym silniku. TYrudno bedzie opisac to słowami ale sprobuje ci jakoś wytłumaczyć . Wiec ten najcięższy moment przekopujesz aż do stopki(tylko jeden raz) gdy ci powróci starter kopiesz i powinna odpalic(dr odpala sie w najlżejszym momencie)pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się robi w adidasach siedząc na motocyklu - taka metafora.

1. Siadasz na motocykl,

2. Nogą ciśniesz spokojnie kopniak (starter, kopajka itp.) do momentu, gdy pojawi się duży opór,

3. Pozwól kopniakowi powrócić do góry,

4. Wciskasz odprężnik,

5. Jedziesz powoli kopniakiem w dół do chwili, kiedy odpstryknie odprężnik, zatrzymaj w tym momencie kopajkę, nie ciśnij jej dalej,

6. Kopniak wraca do góry i teraz starasz się złapać moment, gdy starter bierze z samej góry (czasem nie będzie łapał z góry, tylko nieco już "w opadzie" i to jest złe położenie, mi wtedy nie zapala). Jeśli tak jest, możesz z samej góry pociągnąć efektywnie kopniakiem, kopiesz energicznie i pali. Nic nie tykaj gazu.

Edytowane przez Skubi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie.

DR-ka odpala bardzo ładnie na zimno i na ciepło, ale jak ruszę i odkręcę gwałtownie gaz, to się najpierw ostro zdławia. Tak na każdym biegu i niezależnie czy przy wolnych obrotach czy średnich. Na jałowym podobnie. Jak się daje gaz łagodnie to jest OK. Dodam że nie dymi.

Niedawno kupiłem ten motor i jeszcze prawie nie jeździłem, wymieniłej olej z filtrem, wyczyściłem f. powietrza. Wcześniej podobno stał ok. rok i benzyna też jeszcze tamta.

Myślicie, że to wina gaźnika? Co powienienem zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie.

DR-ka odpala bardzo ładnie na zimno i na ciepło, ale jak ruszę i odkręcę gwałtownie gaz, to się najpierw ostro zdławia. Tak na każdym biegu i niezależnie czy przy wolnych obrotach czy średnich. Na jałowym podobnie. Jak się daje gaz łagodnie to jest OK. Dodam że nie dymi.

Niedawno kupiłem ten motor i jeszcze prawie nie jeździłem, wymieniłej olej z filtrem, wyczyściłem f. powietrza. Wcześniej podobno stał ok. rok i benzyna też jeszcze tamta.

Myślicie, że to wina gaźnika? Co powienienem zrobić?

 

zalewa ją, sprawdz kolor świecy (pewnie bedzie czarna), opuść iglice i zobacz śrube składu mieszanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...