qba Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 iglice najwyżej Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Iglica jest na najwyzszym polozeniu. Kurde ciezka sprawa co to moze byc. Jutro bede dalej szukal usterki. Powiedzcie mi jak sprawdzic i czym ta cewke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Iglica jest na najwyzszym polozeniu. Kurde ciezka sprawa co to moze byc. Jutro bede dalej szukal usterki. Powiedzcie mi jak sprawdzic i czym ta cewke?Mozesz jeszcze sprawdzic membrane w gazniku (czy nie ma pekniecia,czy przepustnica sie nie zacina itd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lit Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 czy są jakieś przeciwskazania śmigania bez akumulatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 (edytowane) czy są jakieś przeciwskazania śmigania bez akumulatora?Tak,regulator moze sie z fajczyc Edytowane 4 Sierpnia 2007 przez Seba350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 smigam już kolejnym moto bez aku :) wszytko działa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 smigam już kolejnym moto bez aku :icon_eek: wszytko działaBo twoja TTR-a ma prostą instalację bez akumulatora. Jeśli fabrycznie był instalowany aku. to używanie go jest konieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 dt miala aku jeździlem rok bez! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Panowie, witam:) rozwiazalem polowicznie moj problem, mianowicie motor odpalil za 6 pchnieciem :D ale po zgaszeniu i sprawdzeniu poziomu oleju w ramie (po odczekaniu ok 1-2 minut) na bagnecie pojawia sie za duza ilosc olejku. Zdecydowanie przekracza poziom F(max) i mniej wiecej olej jest w polowie bagnetu. Po przetarciu szmatka i zanuzeniu go jeszcze raz sytuacja sie powtarza. Dodam jeszcze, ze po odpaleniu, moto strasznie nie rowno chodzi momo ustawionych wolnych obrotow i wali z wydechu czarnym dymkniem... czyzby to byl brak cyrkulacji oleju? zapchany filtr? doradzcie cos prosze.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Jak nie ma cyrkulacji oleju to rama bedzie caly czas zimna - sprawdz to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 (edytowane) Jak dymi na czarno, to to by wskazywało na zbyt bogatą mieszankę.Może jeszcze raz sprawdź gaźnik, szczególnie poziom paliwa (tzn pływak)Ta zwiększona ilość oleju sugeruje, że nadmiar benzyny dostał się do silnika. Edytowane 4 Sierpnia 2007 przez robmot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kover Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 dt miala aku jeździlem rok bez! Taaaa ?? a próbowałeś później jeździć z aku ?? Jak nie to skąd wiesz, że wszystko było ok ? Pozdrawiam Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Tak :) z aku jeździłem jakieś 6 miesiecy. swiatła chodziły ładowanie było!! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Ja zgodzę się z qpa. Kumepl w dr latał dużo bez aku i działało wszystko jak należy. Regulator mógłby sie spalić tylko wtedy gdy biegun dodatni i ujemny byłyby złączone. A tak, pracował jak by na pełnym aku, czyli stale pełno prądu i co niby może się stać? Jedynie alternator by siadł, ale to rzadkość... Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 (edytowane) Jak dymi na czarno, to to by wskazywało na zbyt bogatą mieszankę.Może jeszcze raz sprawdź gaźnik, szczególnie poziom paliwa (tzn pływak)Ta zwiększona ilość oleju sugeruje, że nadmiar benzyny dostał się do silnika. w gazniku ok, jest dobrze wyregulowany.Zawsze mialem problem ze szczelnoscia kranikow chyba, bo codziennie rano na srubie do spuszczania paliwa z komory plywakowej a także na silniku byla benzyna... motor stal miesiac na parkingu, wiec to paliwo w koncu moglo sie do silnika dostac, i jesli sie odstalo to co robic?Sprawdzilem temperature ramy, po ok 3-4 minutach chodzenia silnika, rama lekko sie zagrzala, byla letnio ciepla :icon_twisted: ale nie pamietam jak wczesniej bylo, wydaje mi sie, ze dosc szybko sie nagrzewala... choc glowy nie daje. Co z tym olejem przewyzszajacym poziom F (max)?? skad on tam w takiej ilosci?? EDIT: Są nowe powody do dyskusji.... Dzisiaj motor już nie odpalił :/ co może się dziać do cholery? Juz mnie on tak wkur*** ze pojecia nie macie :icon_mrgreen:pozdrowionko Edytowane 5 Sierpnia 2007 przez Scooby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.