Szalony Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Witam kolegow i mam do Was nastepujace pytanie ........przymierzam sie do kupna DR350 i mam na oku motorek z 96roku i moje pytanie jesttakie... Sprzedajacy twierdzi ze jest to model S i w dodatku odpalany z buta ...... a czytalem na forum ze od 95 roku robili juz na rozruszniku. Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 jaki jest adres tej strony o DRkach? Pilne! www.dr350.jak.pl Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Panowie, zonwu problem. Tym razem troche poważniejszy.Jak niektórzy z was wiedzą miałem miesiąc temu wypadek...chciałem dzis odberac moto. ale ni chu chu. Nie chciał odpalic. A kiedy odpalil (po 100 kopach :) ) nie trzymał obrotów, trzymałem go na wysokich, a kiedy puszczałem manetke gasł. Kiedy go tak orałem zobaczyłem nagle jak z komory pływakowej chlupneło paliwem... potem już nie odpalił... motor w sumie nie miał żadnych uszkodzeń, poza zgiętym błotnikiem i pękniętym kierunkiem, stał miesiąc na dworze... macie jakieś teorie na ten temat. Prosze o rady jakiekolwiek, wszystko bede sprawdzal. Moze odkrecic ta komore i spuscic paliwo zanjdujace sie w niej? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 No to ewidentnie wskazuje cos na wine gaznika :flesje: Nie pozostaje ci nic innego jak dokladne wyczyszczenie go i ponowna regulacja (moze cos sie pozacinalo w srodku). Mozesz tez przy okazji sprawdzic filtr powietrza. Bardzo prawdopodobne jest tez ze jakos ci sie dostala tam woda. BTW. Aby spuscic paliwo z komory plywakowej wystarczy odkrecic srubke na dole a nie cala komore :icon_mrgreen: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBRedzio Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Panowie, zonwu problem. Tym razem troche poważniejszy. z komory pływakowej chlupneło paliwem... "Mam tak samo jak Ty". A raczej miałem. Ewidentnie coś nie tak z pływakiem, który odpowiedzialny jest za regulację poziomu paliwa w komorze pływakowej. Po przekroczeniu pewnego poziomu paliwo zaczyna ciurkiem spi*** poprzez specjalną do tego poprowadzoną rurkę. Tak więc - chyć za manuala, rozbierz gaźnik, sprawdź wysokość pływaka na odwróconym gaźniku (szczegóły na stronce, którą ktoś parę postów wyżej zapodał). Jeśli jest OK, to IMHO możesz mieć jeszcze pęknięty pływak, który tonie - stąd problem. Cytuj pozdrMichał, WrocławKTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 sprawdze to. dzisiaj go przywioze i bede walczyl. Tylko ze nie uderzylem tymi czesciami o auto... wiec skad te prawdopodobne pekniecia czy przestawienia?pozdrowko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 bezwładność!! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tp22 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Witam.Czy ktoś z Kolegów wie może jakie zębatki fabrycznie montowano do dr 350 i ile ogniw łańcucha potrzeba do nich.gdzieś przeczytałem że łańcuch 108 ogniw ale tylna zębatka nie wiem w końcu czy 43 czy 47 zębów.oraz czy inne przełożenia robili do 350 i 350 shc.mam shc na kołach supermoto ale będę zakładać oryginalne złote koła 18 i 21 opony jeszcze nie wiem czy enduro uniwersalne czy kostka, i potrzebuję zmienić obydwie zębatki i łańcuch więc proszę o podpowiedz.pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBRedzio Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 zebatka tylna N - 47 , S i SE - 43, SHC 41przód chyba wszędzie 14zębatka od N nie pasuje do S,SE (inne piasty)łańcuch 110ogniw, pozostałe 108 ja jeżdzę na 14stal/48alu/111 DID złoty X-Ring (jakoś tak) zestaw mogę Ci załatwić w dobrej cenie, ale nie na już, bo na weekend wyjeżdżam (brat handluje) Cytuj pozdrMichał, WrocławKTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Witam.Czy ktoś z Kolegów wie może jakie zębatki fabrycznie montowano do dr 350 i ile ogniw łańcucha potrzeba do nich.gdzieś przeczytałem że łańcuch 108 ogniw ale tylna zębatka nie wiem w końcu czy 43 czy 47 zębów.oraz czy inne przełożenia robili do 350 i 350 shc.mam shc na kołach supermoto ale będę zakładać oryginalne złote koła 18 i 21 opony jeszcze nie wiem czy enduro uniwersalne czy kostka, i potrzebuję zmienić obydwie zębatki i łańcuch więc proszę o podpowiedz.pozdro. O ile dobrze pamietam oryginalne zebatki to 15 z przodu i 43 z tylu. Ile ogniw lanucha potrzeba do tej konfiguracji -nie mam pojecia, ale kupujac np. w Seba Motor powinni ci dobrac dlugisc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tp22 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 CBRedzio też mi się tak wydaje że przednia to 14 zębów przynajmniej taką mam,chce żeby motor lepiej się zbierał i łatwiej stawał na koło samym gazem na jedynce(długa ta jedynka),ale żeby te 120 jechał,to wydaje mi się że te 41 jak do shc to za małojaką prędkość osiąga Ci na tej 48 i ogólnie jak wyrywa?zgłoszę się po wycenę tylko feldze muszę się przyjżeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 CBRedzio też mi się tak wydaje że przednia to 14 zębów przynajmniej taką mam,chce żeby motor lepiej się zbierał i łatwiej stawał na koło samym gazem na jedynce(długa ta jedynka),ale żeby te 120 jechał,to wydaje mi się że te 41 jak do shc to za małojaką prędkość osiąga Ci na tej 48 i ogólnie jak wyrywa?zgłoszę się po wycenę tylko feldze muszę się przyjżećJa mam 14 i 48 na crossowych kolach to 140 bryknie ale to ostateczne obroty juz silnik ma :banghead:Przy tych zebatkach to na 2 z gazu bez problemu idzie.Jak chcesz duzo jezdzic nie na kostakach to zaloz serie czyli 14 i 44 lub 43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tp22 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Dzięki Seba350 czekam na inne opinie.tu mają uszczelniacze zobacz się czy się nadają jak szukasz jeszcze. Dzięki Seba350 czekam na inne opinie.tu mają uszczelniacze zobacz się czy się nadają jak szukasz jeszcze. http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...tProd&nr_tab=30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 panowie, przeczyscilem gaznik... ale moto nie zyje, nie daje zadnych oznak, ze chcialby zapalic. do tego odczuwam przy kopaniu, jakby cos sie zacinalo w polowie, takie jakby podwojne kopniecie. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 panowie, przeczyscilem gaznik... ale moto nie zyje, nie daje zadnych oznak, ze chcialby zapalic. do tego odczuwam przy kopaniu, jakby cos sie zacinalo w polowie, takie jakby podwojne kopniecie. ?? Hmpf... Nie wiem jak u ciebie ale u mnie to sie nazywa kompresja... A jak sie mial plywak i inne ustawienia?? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.