Skocz do zawartości

Szalony

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Szalony

  • Urodziny 08/25/1978

Osobiste

  • Motocykl
    DR 350S
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Częstochowa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Szalony

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ja bede napewno i chetnie bym obczail inne Drki :) Kwestia tylko gdzie i o ktorej sie spotkac..... Zorientuje sie gdzie ludziska z Czestochowy sie zbieraja i o ktorej, to dam znac ! JACA ! Rozumie ze przyjezdzasz z jakas ekipa?
  2. Witam!!! Chcialem sie Was doradziic odnosnie montazu wydechu. Kupilem tlumik przelotowy, ktory ma wieksza srednice rury.... dokladnie 52mm a orginalny ma kielich cos okolo 37mm. Zastanawiam sie teraz czy moze zostac taka duza rura od wydechu i tylko przerobic kolanko aby dalo sie nasunac wydech, czy zmienic rure od wydechu i dac o srednicy mniejszej ( ~37mm ) takiej jak kolanko ? Aha dodam jeszcze ze srednica wylotowa to 45mm .... czy nie jest ona za duza ?.... bo czytalem gdzies ze 2T nie moze byc zbyt mocno rozprezony wydech. Czy w 4T ma to jakies znaczenie? Dzieki z gory za odpowiedzi
  3. dzieki za rade, moze zima poczestuje zaslepki przecinakiem :biggrin: Narazie musialem sobie poradzic bez ich odkrecenia. Pozdrawiam
  4. Koledzy chcialem spytac czy macie jakis patent nas odkrecenie zaslepek. Mianowicie chcialem sprawdzic luzy zaworowe i niestety nie moge odkrecic zalslepki gdzie bede mogl zobaczyc GMP podobie jest z zaslepka wirnika alternatora ;( Gniazda sie obrabiaja a na gwincie nie chce puscic. Licze na jakies dobre rady i Pozdrawiam wszystkich zmotoryzowanych
  5. Niby na stronie DRki tak pisze, ale ja mam wersje S bez rozrusznika z 96 roku. I jak szukalem to sporo bylo z 96 roku S bez rozrusznika Pozdrawiam
  6. Koledzy!!! Powiedzcie w jakim przedziale macie spalanie DRki ? Czytalem duzo wczeniejszych postow i piszecie ze od 3,5 do 4,5 ...a moja to ma dosc duzy apetyt......teraz zalalem ja do pelna i bede sprawdzal dokladmnie, ale ostatnio jak dolewalem np 5l od momentu rezerwy, to nawet 100km nie moge przejechac. Widze na tych 5 litrach, to jakies 90km. Dodam ze raczej caly czas w terenie daje, a na te 100km, to 50 spojnie zrobie na takim torze sprawnosciowym, gdzie caly czas tylko 2 i 3. Ahha dodam jeszcze, ze ma tez co ciagnac bo ja waze 110kg :crossy: Napiszcie czy to normalne ze w takich warunkach moze lyknac okolo 5 litrow, czy cos jest nie tak i trza ja podregulowac . Dzieki z gory za odpowiedzi i pozdro dla Was
  7. Jak chcesz, to moge Ci rano podac dokladne numery tych lozysk, bo w sobote wymienialem wszystkie 3 sztuki :lapad: Co prawda wywalilo mi sie tylko to na zebatce, ale profilaktycznie dobrze wymienic wszystkie 3. Za calosc z nowymi zimeringami zaplacilem cos okolo 40zll Wielkie podziekowania dla Soku11 za wskazowki co i jak. Dzieki niemu cala robota zajela mi okolo 1 godziny. lozyka tylnego kola 6204RS =2 sztuki lozyko zebatki 6205/C3 = 1sztuka Pozdrawiam
  8. Koledzy mam do Was pytanie odnosnie kranika. Mianowicie w opisie kranika jest , ze On jest na dole OFF u gory a rezerwa poziomo. Dzisiaj wybralem sie troche pojezdzic , po godzinie postanowilem troche odpoczac, a gdy po 30 minutach chcialem odpalic motor ciezko zapalil i chodzil jakby mial zaraz zgasnac . Udalo mi sie jednak ruszyc i jadac zamieszalem przy kraniku , przekrecajac go na OFF. I po tej operacji dojechalem do domu, do ktorego mialem okolo 2km. I teraz moje pytania: 1. Czy objaw ze moto nie chcialo jechac , to byla rezerwa? 2. Przy ilu powinna sie zalaczac? i czemu stalo sie to po postoju? 3. Czemu dojechalem do domu jak mialem ustawiony kranik na pozycji OFF ?
  9. Ostatecznie zdecydowalem sie na Mitasa: tyl C-02 i przod C-17...... myslalem jeszcze na przod o C-11 ale ona chyba nie nadaje sie za bardzo na jazde po drogach kamienistych. CZy ta C-17 to dobry wybor ?
  10. zapoznalem sie juz z oferta mitasa i spodobala mi sie bardzo opona C-04 ....... czy jest ona porownywalna do C-02 ?
  11. Chyba mnie przekonales :) OK... to teraz krotka pilka czy Michelin AC 10 jest dobra kostka, czy brac cos zupelnie innego ?
  12. A mial ktos z Was do czynienia, albo slyszal opinie o Michelinie AC 10 ?
  13. Wiem ze co jest do wszytkiego to jest do nieczego......... wiekszosc bede jezdzil w terenie...... ale czasami bedzie trzeba troche asfaltem przejechac( 2-3km i pozniej znowu teren ;) ) i dlatego nie chce sie decydowac na opone typowa do Crossu. To jak jestesmy juz przy Mitasach i Kendach, to co wybrac ? ;) Sory ze tak mecze, ale nie mialem duzej stycznoscui z jazda po terenie, wiec wole sie dopytac ;) A jak sie zalicza glebe w terenie na zwyklych oponach na szose juz wiem ;) dlatego musze szybko zmienic opony .
  14. To moze ja jeszcze dorzuce swoje :biggrin: Od kilku dni jestem posiadaczem Dr 350. Motorek jest na oponkach szosowych, a ja potrzebuje go wykorzystywac raczej w terenie. I teraz moje pyytanie do Was .....czy mozecie polecic jakies oponki? Dodam ze nie chce jakis typowych opon wyczynowych. Chcialbym opone ktora bedzie sie dobrze spisywala w tereniem, a zarazem zebym mial mozliwosc wyjechac na asfalt. obecnie mam oponki o szerokosci: przod 90, a tyl 120. Jaki wymiar bedzie dla moich potrzeb najlepszy. Z gory dzieki za odpowiedzi !!!
  15. Witam kolegow i mam do Was nastepujace pytanie ........przymierzam sie do kupna DR350 i mam na oku motorek z 96roku i moje pytanie jesttakie... Sprzedajacy twierdzi ze jest to model S i w dodatku odpalany z buta ...... a czytalem na forum ze od 95 roku robili juz na rozruszniku. Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...