kordek Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Wlasnie chodzi o to ze to mam zregenerowany walek i dzwigienki i ma to przejechane ok 300-400 km i caly czas sie tak dzieje,myslalem ze to kwestia ulozenia sie tego wszystkiegfo tam,i ze wyreguluje i bedzie ok, a tu ciagle dzieje sie to samo:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Wlasnie chodzi o to ze to mam zregenerowany walek i dzwigienki i ma to przejechane ok 300-400 km i caly czas sie tak dzieje,myslalem ze to kwestia ulozenia sie tego wszystkiegfo tam,i ze wyreguluje i bedzie ok, a tu ciagle dzieje sie to samo:( Ja na Twoim miejscu to bym zwalil góre i sprawdzil walek, moze z powrotem zjada walek, a jezeli tak sie dzieje to reklamacja. Musisz szukac bo ciagle nie mozesz regulowac bo po pol roku czy ilu tam cos sie sypnie a ewentualnej reklamacji moze juz nie uwzglednic nikt. Wiec poki czas sprawdz walek, jezeli wszystko OK to moze sruby regulacyjne sie uklepuja, musisz sprawdzac i obserwowac... Powodzenia i pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Przepraszam, ale jaka masz pewnosc ze to zawory stukaja? wiesz ile rzeczy moze tam stukac?:icon_razz: :P :)Stary, to ze regenerowales walki nie znaczy, ze juz z znimi wsdzystko jest Okey...naprawde!Ale mysle, ze wina nie lezy w nich...tak jak pisal moj poprzednik powinienes zobaczyc co tam jest (po sciagnieciu gory silnika) jesli nie ma ,,krzywek'' na walki i dzwigienkach to napewno nie jest to...a a wjakim stanie masz lancuszek rozrzadu?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordek Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Musza zawory stukac bo jesli je wyreguluje i jest cisza to co moze stukac innego...??lancuszek mam nowy DID`a wiec to raczej nie on..no generalnie jest to zastanawiajace bo sam juz nie wiem jaka moze byc przyczyna,jeszcze raz sprawdze jak wyglada przykrecenie srob kontrujacych i jesli beda ok to wtedy rozbiore gore:/ Musza zawory stukac bo jesli je wyreguluje i jest cisza to co moze stukac innego...??lancuszek mam nowy DID`a wiec to raczej nie on..no generalnie jest to zastanawiajace bo sam juz nie wiem jaka moze byc przyczyna,jeszcze raz sprawdze jak wyglada przykrecenie srob kontrujacych i jesli beda ok to wtedy rozbiore gore:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Jak do konca nie jestes pewny czy to zaworki to zrob test. Wyreguluj je, zrob jak zawsze czyli pojezdzij troche i wstaw do garazu bez regulacji (tak zeby stukal). Po ostygnieciu motorka (najlepiej zostaw na noc) odpal i zobacz czy caly czas jest to stukanie. Jesli tak - znaczy ze najprawdopodobniej zawory. Jesli ustalo i znow sie pojawilo po chwili jazdy - szukaj przyczyn gdzies indziej. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 (edytowane) Potrzebuje waszych propozycji; bo chce kupic naprawde dobry tlumik ktory bedzie najlepszy cena do 600 zl i jak to jest jak zaloze ten tlumik to musze cos regulowac w gazniku jak to jest piszcie !!!!!!! :P Edytowane 6 Maja 2007 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Kordek jest jeszcze mozliwosc ze sruba od regulacji luzu zaworowego ma zjechany gwint i Ty swoje podregulujesz, przejedziesz sie a nakretki sie odkrecaja... Dalem przed weekendem majowym DR do wymiany oleju, filtra i przy okazji regulacji zaworow bo 2000 nabite a zaczely mi coraz glosniej klikac zawory. Jak sie pozniej okazalo byly wyjechane gwinty o ktorych wspomnialem wyzej... Takze zamowione w Suzuki i czekam... Musisz sprawdzic w jakim stanie jest ta czesc bo niezbyt bylo by przeyjemne gdyby taka nakretka wyleciala i rozbebeszyla Ci rozrzad... To jest groszowa sprawa ale trzeba dlugo czekac niestety. Arma87 - Jakies poltora miesiaca temu kupiłem wydech ROMBO do DRki. Pytalem sie przed instalacja mechanika czy bedzie trzeba robic regulacje - wiec jesli bedziesz miec jakas mala dziure w obrotach lub nie bedzie sie zbierac tak jak powinna to trzeba niestety dac do regulacji. Po zalozeniu nie napotkalem sie z zadnymi problemami. Moto wkreca sie pieknie - glos jest zaje*isty :P No i czuc ze lepiej idzie z dolu jak i w srednim zakresie. Dlatego tez nie ingerowalem w gaznik. W sumie wydechy dedykowane do konkretnego modelu 4t sa wyliczone i raczej nie trzeba regulowac do tego gaznikow. Jesli masz 1000 zł. to polecalbym Ci wydech Higashi - Olek Motocykle bardzo zachwala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 (edytowane) Tak sie sklada ze jestem za granica i cena nie gra w sumie roli bo kupie najlepszy tlumik jaki sie da. Jak mowisz da sie zamowic do konkretnego modelu to super przynajmniej nie bede musial ingerowac w gazniku :icon_eek: P.S JACA jak masz to daj jakis filmik z udzialem twojej dr zobacze jak chodzi !!!! Edytowane 6 Maja 2007 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Arma87 Ja mam w swojej dr CRD absolute power. Nie ma problemu z zamocowaniem. Oto probka dzwieku http://video.google.pl/videoplay?docid=265...972528110&hl=pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) STR 18 no super masz dzwiek w swojej dr pewnie w rzeczywistosci jest jeszcze lepeszy, a regulowales cos w gazniku ???? Edytowane 9 Maja 2007 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 P.S JACA jak masz to daj jakis filmik z udzialem twojej dr zobacze jak chodzi !!!! Jak odbiore moto z serwisu to postaram sie cos nagrac :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) Trzeba iglice podniesc o 1 pozycje do gory a ze u mnie bylo juz na maxa to nie ruszane bylo.Wszystko biore stad http://www.dr350.jak.pl/ Garaz>>regulacja gaznika Regulacja biegu jałowego * Wkręć �rubę składu mieszanki dla biegu jałowego do końca, a następnie wykręć z ilo�ciš obrotów zgodna dla swojej wersji (patrz dane techniczne - ga�nik). * Sprawdz luz linek manetki gazu, czy nie cišgnš przepustnicy. Je�li cišgnš zluzuj. * Uruchom silnik i pozwól mu sie nagrzać przez 2 minuty. * Przekręć �rubę wolnych obrotów tak aby uzyskać 1400-1600 obr/min. Tu mam jeszcze jedna probke dzwieku http://s000.wyslijto.pl/index.php?file_id=...=&down=&gk=bank Edytowane 9 Maja 2007 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Co tam dr'owcy :smile: Cos nasz watek sie nie rusza :smile: Nie ma ktos z was tarczy hamulcowej przedniej i zacisku tylnego na sprzedaz za normalne pienidze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 A wlasnie jesli juz chodzi o zaciski i tarcze to co polecacie; chodzi mi o cos lepszego niz jestw standardzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyta600 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 witam. Ostatnio zaczęło mi sie ślizgac sprzęgło i próbowałem regulowac linke ale nie da rady jest tak samo więć domyślam się ze bede musiał zainwestowac w tarcze sprzęgłowe. Czy może się ktoś orientuje ile taka przyjemność kosztuje i ile tych tarcz w ogóle jest ??? Czy prócz tarcz będe musiał cos kupić ze by wymienic stare ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.