Strzalek Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 A który tłumik podejdzie pod 350? chodzi mi tu o jakis z 650 lub z 600... on nie ma być od 600 tylko najlepjej 300-400. Warunek jest jeden. Musi byc przelotowy. i mam takie pytanko...czy jak macie tlumik wlasnie z wiekszego motocykla' date=' to wydech jest wtedy glosniejszy basowy i tak "strzela" z niego strzela? [/quote']Nie nie mamy z większego motocykla bo wtedy będzie tak samo chodził. Tłumik muis być tuningowy, wtedy będzie basowy głośny efekt a o strzelaniu przy spuszczniu gazu nie wspomne :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 A wchodzi w gre np. wyprucie oryginalnego wydechu??? bo 250E to tak jak 1/4 motocykla :lol: :lol: czy to zawieszenie normalne i up-side-down dużo się różni ??? czy przywiązywać do tego dużą uwage podczas kupna jeśli cena będzie wyższa o jakieś 200E(oczywiście motorka z upsami) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 A wchodzi w gre np. wyprucie oryginalnego wydechu??? Wchodzi ale to jednak nie bedzie to. czy to zawieszenie normalne i up-side-down dużo się różni ??? czy przywiązywać do tego dużą uwage podczas kupna jeśli cena będzie wyższa o jakieś 200E(oczywiście motorka z upsami) ???Mi i moim znajomym lepiej jeździło sie na modelu ze zwykłym zawieszeniu, pozatym lżejszy jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 A jak rozpoznać tą wersje która jest odblokowana ??? bo osoby które sprowadzają motorki czasami nie mają kąpletnie o tym pojęcia i pomijają te oznaczenia S/SH/SHC :) Obiło mi się o uszy że jak sie zmieni wydech to trzeba i gaźnik przestroić bo ponoć można silnik zatrzeć, czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Obiło mi się o uszy że jak sie zmieni wydech to trzeba i gaźnik przestroić bo ponoć można silnik zatrzeć' date=' czy to prawda?[/quote'] Prawda A jak rozpoznać tą wersje która jest odblokowana ??? bo osoby które sprowadzają motorki czasami nie mają kąpletnie o tym pojęcia i pomijają te oznaczenia S/SH/SHCMusisz sie przejechać. One żadko były blokowane. Blokowane sa na gaźniku, Sa takie plastikowe kołki czy cos takiego co nie pozwala otworzyć przepustnicy do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Czyli jeśli jest zblokowana to można bezproblemowo rozblokować samemu? Nieno ja to po moim doświadczeniu w jeździe na DT125 nie bede miał wyczucia czy jest zdławiona czy nie :) a pozatym te kilka koni to chyba ciężko poczuć..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Czyli jeśli jest zblokowana to można bezproblemowo rozblokować samemu? Tak jest to proste.Nieno ja to po moim doświadczeniu w jeździe na DT125 nie bede miał wyczucia czy jest zdławiona czy nie Very Happy a pozatym te kilka koni to chyba ciężko poczuć.....jak będzie ciągnoł lepiej niż DT to jest dobra wersja a jak gorzej to zdławiona.Nie masz sie co martwić bo naprawde żadko je blokowali a pozatym niemcy też sobie te blokady zdejmowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 A możecie mi powiedzieć do czego jest ten czarny korek w ramie (między bakiem a główką ramy) ?? bo tam prawie wszystkie motorki są umorusane jakimś olejem :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 dla zainteresowanych podaje stronke z zarysem historii modelu DR350 http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR350.shtml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 A możecie mi powiedzieć do czego jest ten czarny korek w ramie (między bakiem a główką ramy) ?? bo tam prawie wszystkie motorki są umorusane jakimś olejem Confused Tam sie wlewa olej. W dr 350 rama spełnia role zbiornika oleju. Tam też w starszych modelach sprawdzamy poziom. W nowszych jest wziernik w silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_87 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 A możecie mi powiedzieć do czego jest ten czarny korek w ramie (między bakiem a główką ramy) ?? bo tam prawie wszystkie motorki są umorusane jakimś olejem Confused Tam sie wlewa olej. W dr 350 rama spełnia role zbiornika oleju. Tam też w starszych modelach sprawdzamy poziom. W nowszych jest wziernik w silniku. W Suzi DR-Z400 też jest zbiornik w ramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuber Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Na allegro sprzedający dr 350 napisał, że z każdego biegu idzie na gume, czy to możliwe ?? a z tego co mi wiadomo to ma chyba 6 biegów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Na allegro sprzedający dr 350 napisał' date=' że z każdego biegu idzie na gume, czy to możliwe ?? a z tego co mi wiadomo to ma chyba 6 biegów...[/quote'] mozliwe w zaleznosci jakie ma zebatki jak ma z przodu 13 a ztylu 50 to czemu nie To jesy chyba normalna cena w niemczech w Poksce bylo by kolo 6 tys czyli 2 tysiace drozej z czego tysiac na papier tak to jest jak sie kupuje od "przelotnych" handlarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Czy ja wiem czy mało? Tyle mój kosztował w niemczech tylko ze jest to chyba najtansza DR 350 jaka jest na mobile.de a z wygladu i rocznika jest lepsza od innych, wiec czemu jest tansza?myslalem ze moze cos jest zepsute wiec zapytalem, bo dziwinie to wygladalo bo wyglada na zadbana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Normalna cena 1000euro (4000zł) za rok 90 to wszytsko Ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.