Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

@Korsaz:

Raz można napisać źle. Ale żeby:

1. częsci eklartacyjnych

2. czesci eksplartacyjne

To już przesada :)

 

Co do problemu - moja DRa też miała problemy z paleniem. Kombinowałem z ustawieniami gaźnika i trochę się poprawiło, jednak po kilku tygodniach problem powracał. W zimę było jeszcze gorzej. W końcu się przyzwyczaiłem. Do teraz nie wiem ocb, bo sprzęt w końcu sprzedałem :/

 

Pozdrawiam.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej :) Wiem, że to zwykłe forum internetowe, jednak czy aż takim problemem jest pisać poprawnie? W końcu piszesz jakąś informację dla innej osoby, która powinna wiedzieć o co tobie chodzi.

 

Wiem, wiem zaraz napiszesz, że się śpieszyłeś i w ogóle jesteś dysgrafikiem, itd.. Po to wymyślili np. słownik w Firefox-ie, żeby z niego korzystać.

 

Pozdrawiam :)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągasz normalnie jako dodatek do Firefoxa ("Polski słownik poprawnej pisowni"). Jak piszesz posta, wszystkie dziwne (nierozpoznane) słowa podkreśla na czerwono. Jak chcesz poprawić - prawy przycisk myszki i masz do wyboru :)

 

Koniec OFF TOPU :)

 

Pozdrawiam.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągasz normalnie jako dodatek do Firefoxa ("Polski słownik poprawnej pisowni"). Jak piszesz posta, wszystkie dziwne (nierozpoznane) słowa podkreśla na czerwono. Jak chcesz poprawić - prawy przycisk myszki i masz do wyboru :)

 

Koniec OFF TOPU :)

 

Pozdrawiam.

Słownik jest wbudowany w ff...klikasz prawym w pole tekstu i zaznaczasz ,,sprawdź pisownie "

 

 

coby offtopu nie było ,co do opalania zimnej suki,prawie wszystko przez regulacje początkowego położenia przepustnicy tym pokrętłem przy gaźniku(tzn regulacja obrotów) :banghead: minimalnie opuściłem i już 20 minut kopania mniej :icon_mrgreen:

 

Icea_PL

Powiedz mi do czego dążysz z ta ilością bulgotnięc(dodam że mam ich tyle samo co latem :icon_razz: a ile to nigdy nie liczyłem ) :icon_mrgreen:

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1. U mnie z tego co pamiętam śrubka od składu mieszanki była u dołu gaźnika w takiej jakby rurce na środku. Denerwowało mnie to niemiłosiernie, bo żeby tam coś pokręcić trzeba było gaźnik na bok przekręcać. Warto wspomnieć, że ta śrubka reguluje obroty tylko na niskich obrotach. Czy po gwałtownym dodaniu gazu na postoju silnik się dławi? Jeśli tak, to właśnie trzeba się tą śrubką bawić. Domyślam się, że jak puszczasz gaz, to paliwo leci właśnie tą dyszą. To może być przyczyna problemu. Ogólnie radzę najpierw jeszcze sprawdzić kolor świecy. To też jest wyznacznikiem składu mieszanki.

2. Zapewne środkowy :) Chociaż zależy to od stanu technicznego, rodzaju wydechu i innych tego typu.

3. Poziom pływaka poprzez podginanie blaszki.

 

Ogólnie w komorze z pływakiem nie ma się co bawić, chyba że motocykl jeździ jakoś niechętnie :)

 

Pozdrawiam.

 

 

Witam,

 

Wracam do pkt. wyjścia. Motocykl dobrze odpala, ładnie trzyma obroty. Dobrze się wkręca. Tylko nadal przy ujmowaniu gazu (tylko podczas jazdy!) strzela z tłumika jak głupi. ... Co robić? Składa mieszanki, śrubą od spodu gaźnika już wyregulowałem. Iglica jest na środkowym rowku. Pozostaje blaszka na pływaku - ale czy to sens?

 

Pomocy!

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Witam,

 

Wracam do pkt. wyjścia. Motocykl dobrze odpala, ładnie trzyma obroty. Dobrze się wkręca. Tylko nadal przy ujmowaniu gazu (tylko podczas jazdy!) strzela z tłumika jak głupi. ... Co robić? Składa mieszanki, śrubą od spodu gaźnika już wyregulowałem. Iglica jest na środkowym rowku. Pozostaje blaszka na pływaku - ale czy to sens?

 

Pomocy!

 

pzdr

 

U mnie też strzelała jak by wyregulowana nie była, to strzelała.. (na tłumiku do 96 roku,bo na tym nowszym już nie słychać) ktoś kiedyś pisał że to normalny objaw w drkach,i myślę że nie ma się czym przejmować,strzelanie jest przyjemne :icon_mrgreen: niech się inni wypowiedzą czy im też strzela :buttrock:

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Gaźnik wyregulowany. Pali ładnie. Niedawno też robiłem szlif cylindra.

 

Ostatnio odpaliłem DR, DYMI NA BIAŁO?! Wali mocno białym dymem kiedy silnik schodzi z obrotów... wtf?

 

Oleju jest trochę ponad stan - ma to związek?

Edytowane przez Icea_PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biały dym, to pewnie wilgoć. Masz na pewno szczelny układ wydechowy i dolotowy? Być może wilgoć się dostała do gaźnika podczas regulacji, albo myłeś i jakoś przez filtr powietrza. Trudno powiedzieć. Pojeździj trochę i powinno przestać - tak mi się przynajmniej wydaje.

Co do oleju - co najwyżej może ci go wywalić trochę odmą do filtra powietrza. Jedna wtedy by kopciła bardziej na niebiesko.

 

Pozdrawiam.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biały dym, to pewnie wilgoć. Masz na pewno szczelny układ wydechowy i dolotowy? Być może wilgoć się dostała do gaźnika podczas regulacji, albo myłeś i jakoś przez filtr powietrza. Trudno powiedzieć. Pojeździj trochę i powinno przestać - tak mi się przynajmniej wydaje.

Co do oleju - co najwyżej może ci go wywalić trochę odmą do filtra powietrza. Jedna wtedy by kopciła bardziej na niebiesko.

 

Pozdrawiam.

 

 

Problem w tym, że osoba, która regulowała gaźnik twierdzi, że widzi trochę niebieskiego w dymie.

 

ODMA? To dla mnie nowe pojęcie, gdzie szukać, jak sprawdzać?

 

pzdr

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma to rurka łącząca silnik z puchą filtra powietrza. Gdy poziom oleju jest zbyt wysoki, to ciśnienie wywala go przez odmę do filtra powietrza. Wtedy gaźnik razem z powietrzem dostaje olej i dlatego kopci :)

W niektórych motocyklach, gdy jeździsz w pionie i później wracasz do pozycji poziomej widać właśnie przez chwilę niebieski dym z wydechu.

 

Pozdrawiam.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...