jannikiel Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Seba- ja nie pisze dokladnie ile moze miec, swoja wiedze opieram na doswiadczeniu w kontaktach z duzymi 1 cylindrowymi 4- suwami- ale kiedys przez pare lat "krecilem" sie kolo motokrosu za granica- i robilim XR600 na pojemnosc 660 zawsze dokladalo sie korbe bo inaczej korba mowila do widzenia, koledzy mieli DR 350- na 440 tkach naprawde mocno stuningowane- o normach halasu nikt tam nie slyszal, ale te najmocniejsze DR-ki wytrzymywaly ok 1 sezon nie wiecej- jak stosowane byly wzmacniane korbowody Longa, lub Proxxa, kiedys przyjechali chlopaki i pokazywali nam korbowod firmy Pankl- najpierw sie smielim, bo ni cholere sie jej nie znalo- ale zobaczylim wykonanie i rury nam zmiekly...ahh co to byly za czasy- wsio bylo proste i latwe, a tera robota, dom, rodzina...Jak kto by mial dojscia to: z gaznika do ostrego tuningu proponuje Kehini z plaska przepustnica- 40 mm ( na ponad 400ccm pojemnosci),a na mniejsze 38 mm+ filter powietrza co najmniej firmy Uni, a wydech Supertrapp- z tym ze teraz robia jeszcze lepsze( np Two Brothers, Yoshimura)- ale koszt (500 $) jest porazajacy...Pozdro- dla "Brudasow" :crossy: Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Ja tam do konca nie wiem,ale mowie,ze taka mialem i troche pojezdzilem ,teraz nastepny wlascicel tez nia smiga (rozmawialem z nim pare razy) i moto jest wciaz sprawne i lata jak glupie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Ja tez tak sie zastanawiam i moze te zagraniczne DR-ki byly ok. 50 konne? bo chlopaki latali razem z 250- 2-suwami, a XR 660 z 500- 2 suwami.Zreszta zeby byc naprawde pewnym trza moto na hamownie postawic i sprawdzic- my wtedy porownywalim do innych maszyn i stad wyciagalim pewne wnioski, zreszta ja wiem dlaczego te motocykle im nie wytrzymywaly- przekraczano zbyt czesto punkt krytyczny urywania sie korbowodu( ok. 23 m/sek.), bo wlasnie najczestsza przyczyna bylo urywanie sie korbowodu potem pekniecia walka rozrzadu i na koniec przegrzanie silnika- ale to mielim w miare opanowane- pomagalo zakladanie chlodnic oleju i lanie najwyzszej jakosci oliwy (wtedy mielim dostep tylko do Mobila 15/50 i taki lelim).Nie twierdze ze moto w kazdej chwili moze pierdaknac, widocznie prawidlowo i profesjonalnie jest zrobione :) , co nie jest zbyt czeste w naszym kraju:-))). Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Ja tez tak sie zastanawiam i moze te zagraniczne DR-ki byly ok. 50 konne? bo chlopaki latali razem z 250- 2-suwami, a XR 660 z 500- 2 suwami.Zreszta zeby byc naprawde pewnym trza moto na hamownie postawic i sprawdzic- my wtedy porownywalim do innych maszyn i stad wyciagalim pewne wnioski, zreszta ja wiem dlaczego te motocykle im nie wytrzymywaly- przekraczano zbyt czesto punkt krytyczny urywania sie korbowodu( ok. 23 m/sek.), bo wlasnie najczestsza przyczyna bylo urywanie sie korbowodu potem pekniecia walka rozrzadu i na koniec przegrzanie silnika- ale to mielim w miare opanowane- pomagalo zakladanie chlodnic oleju i lanie najwyzszej jakosci oliwy (wtedy mielim dostep tylko do Mobila 15/50 i taki lelim).Nie twierdze ze moto w kazdej chwili moze pierdaknac, widocznie prawidlowo i profesjonalnie jest zrobione :flesje: , co nie jest zbyt czeste w naszym kraju:-))). Pozdr. Janek Klekotek 748 S.A tam Janek pitolisz :P Wiesz dobrze ze rock'n'roll sie liczy ;) Gdzie zgubileś tą piękną sentencję -opis tak offtop. A wracając do tematu najlepszym tunningiem DR'y jest oczywiście zamiana na WR'e ;) . Ciułac kase chłopaki.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Chcesz Rocendrolla- polecam film " On any sunday" sa tam ciekawe scenki offroadowe :cool: :biggrin: Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Sprzedalem sprzeta ...Jakbyscie wiedzieli o fajnym endurko 4t ok 98-00 rocznik - lekki,ale nie wyczyn ,typu dr-z,ttr,lc4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Witam!Panowie baaarrrrdzooo prosze o szybka odpowiedz odnosnie ilosci ogniwek lancucha dla przelozenia 13przod/47tyl. Lancuch zamowiony, musze teraz pilnie potwierdzic jak dlugi, a policzyc u siebie nie moge bo mam teraz 15/43. 13/47 to popularne przelozenia terenowe , tak wiec bede wdzieczny jak ktos z posiadaczy takich przelozen podpowie mi ile ogniwek zamowic zeby pasowalo i zeby miec jeszcze pelen zakres regulacji. Z gory WIELKIE dzieki!Pozdrawiam!Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 lICZYCIE TE OGNIWA ?Ja zawsze biore długi -skracam i po problemie.Lepiej za długi niz....-Gorzej jak wezmiesz za krótki .Dlategoż nigdy nie licze ogniw bo i po co.Pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Mialem 14/48 i wzialem 110 - byl ok . Dla Ciebie wg mnie tez 110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tp22 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 tak jak Seba350 powiedział 110 będzie dobry ja na 14/48 mam 112 i tez jest git, jak będziesz miał więcej to jeszcze na regulacji popuścisz albo odetniesz jak za mało to już lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Mialem 14/48 i wzialem 110 - byl ok . Dla Ciebie wg mnie tez 110 Wielkie dzieki chlopaki! Mam nadzieje ze 110 ogniw wystarczy. pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 (edytowane) Mam pytanie:Jaka dlugosc ma linka dekomprestora w DRce?Mi sie wczoraj urwala i zgibilem druga czesc, a chce dorobic.Chyba, ze ktos wie lub na do sprzedana taka linke. Edytowane 20 Listopada 2007 przez john_00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisSV Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Mam pytanie:Jaka dlugosc ma linka dekomprestora w DRce?Mi sie wczoraj urwala i zgibilem druga czesc, a chce dorobic.Chyba, ze ktos wie lub na do sprzedana taka linke.Przylacze sie do pytania mam ten sam problem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioCKR Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Jezeli chodzi o linki polecam bezpośrednio producenta KONSOR (powinien mieć wzór a ewentualnie donisę mu moją) lub tradycyjnie Larsson . W ostateczności do dekompresora można skrócić jakąś linkę rowerową - końcówki najłatwiej zrobić zaklepując małą stalową nakrętkę (egzamin zdeje tylko przy lekko obciążonych linkach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Jezeli chodzi o linki polecam bezpośrednio producenta KONSOR (powinien mieć wzór a ewentualnie donisę mu moją) lub tradycyjnie Larsson Z firmami w Warszawie ktore dorabiaja linki nie ma problemu, a w Larssonie nie ma.Potrzebuje dlugosc link. ale dzieki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.