lukopr Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 To dlatego , ze nie jeździłes na wersji z gaźnikiem Keihin TM 36 z pompką przyspieszającą. Ponadto pewnie testy robiłeś na jakiejś prostej szutrówce, więc jeśli chcesz zrozumieć na czym polega różnica pomiędzy kowadłem XL z dwoma podćisnieniowymi gaźnikami, które sprawiają , że motocykl NIE ma reakcji na gaz w niskim zakresie obrotów , a zwinnym, dzielnym, zrywnym i lekkim DR 350 , to wjedź w krętą leśną ścieżkę i wtedy spróbuj się złapać za kumplem na DR. A jak nie masz kumpla, to przyjedź do mnie na XL , to polecimy (ja na DR) na traskę enduro nad Świdrem. Uwierz mi, że potencjał seryjnego DR jest wielki, i wcale nie musisz w nim mieć 440 cm szesciennych, żeby konkretnie walczyć i wlatywać wszędzie. Pozdro Jeździłem wczoraj DR350 i po prostu trzeba ją trochę wyżej kręcić, w terenie spokojnie mnie objeździe ;) może ktoś sie zamieni za XL600RM ?? :D pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.maciej Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 powiedzcie mi drodzy koledzy jaki najlepiej zamontowac tylny amortyzator do DR 350S 91' bo za chu*a nie moge sie tego doszukac na forum.... z gory mega wielkie dzieki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 :) najlepiej tak jak był Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.maciej Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 powiedzcie mi drodzy koledzy jaki najlepiej zamontowac tylny amortyzator do DR 350S 91' bo za chu*a nie moge sie tego doszukac na forum....z gory mega wielkie dzieki :) tzn. z tego co widze zapytalem sie "jaki" a nie "jak" chodzi o to ze moze testowaliscie jakies amory i wiecie ktore sa najlepsze, ja narazie dopiero raczkuje w temacie enduro ... dlatego tez prosze o pomoc ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 tzn. z tego co widze zapytalem sie "jaki" a nie "jak" chodzi o to ze moze testowaliscie jakies amory i wiecie ktore sa najlepsze, ja narazie dopiero raczkuje w temacie enduro ... dlatego tez prosze o pomoc !To zapodaj ohlins z pelna regolacja - bedzie dobry na pewno :icon_twisted: A cenowo to z pol dr'ki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 tzn. z tego co widze zapytalem sie "jaki" a nie "jak" chodzi o to ze moze testowaliscie jakies amory i wiecie ktore sa najlepsze, ja narazie dopiero raczkuje w temacie enduro ... dlatego tez prosze o pomoc ! http://moto.allegro.pl/item229187915_ohlin...ych_modeli.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Witam panowie. Chce kupic klocki hamulcowe z tarczami. Seba motor ma klocki firmy siffert za 45 zl (kpl.) kojarzycie ta firme? znacie ja? mieliscie okazje skorzystać z ich części? Porównajcie je z firma EBC, która mi najbardziej odpowiada, jesli chodzi o ceny i jakosc. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Koledzy!!! Powiedzcie w jakim przedziale macie spalanie DRki ?Czytalem duzo wczeniejszych postow i piszecie ze od 3,5 do 4,5 ...a moja to ma dosc duzy apetyt......teraz zalalem ja do pelna i bede sprawdzal dokladmnie, ale ostatnio jak dolewalem np 5l od momentu rezerwy, to nawet 100km nie moge przejechac. Widze na tych 5 litrach, to jakies 90km. Dodam ze raczej caly czas w terenie daje, a na te 100km, to 50 spojnie zrobie na takim torze sprawnosciowym, gdzie caly czas tylko 2 i 3.Ahha dodam jeszcze, ze ma tez co ciagnac bo ja waze 110kg :crossy: Napiszcie czy to normalne ze w takich warunkach moze lyknac okolo 5 litrow, czy cos jest nie tak i trza ja podregulowac .Dzieki z gory za odpowiedzi i pozdro dla Was Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti_dg Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Koledzy!!! Powiedzcie w jakim przedziale macie spalanie DRki ?Czytalem duzo wczeniejszych postow i piszecie ze od 3,5 do 4,5 ...a moja to ma dosc duzy apetyt......teraz zalalem ja do pelna i bede sprawdzal dokladmnie, ale ostatnio jak dolewalem np 5l od momentu rezerwy, to nawet 100km nie moge przejechac. Widze na tych 5 litrach, to jakies 90km. Dodam ze raczej caly czas w terenie daje, a na te 100km, to 50 spojnie zrobie na takim torze sprawnosciowym, gdzie caly czas tylko 2 i 3.Ahha dodam jeszcze, ze ma tez co ciagnac bo ja waze 110kg :buttrock: Napiszcie czy to normalne ze w takich warunkach moze lyknac okolo 5 litrow, czy cos jest nie tak i trza ja podregulowac .Dzieki z gory za odpowiedzi i pozdro dla Was Moto pali Ci nieco ponad 5 litrow, a Ty jeszcze narzekasz :evil: Mam z bratem 2 drki i ostatnio jedna spalila nam 4.8 a druga 7 w identycznych warunkach, z tym ze ta druga ma dynojeta, "krotki" rollgaz, krotsze przezloenia i wszsytko czym charakteryzuje sie wersja N. Ta pierwsza to seryjna SHC, ktora maxymalnie spalila mi 7l na 100, ale wtedy na pisaku probowalem (podkreslam probowalem) utrzymac sie za KTM-em SX520, wiec manetka zazwyczaj byla odkrecona na maxa. Resumujac- ciesz sie kolego, ze masz tak oszczedne moto, bo nie wie jaki inny sprzet potrafi tak malo lyknac w terenie... :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 (edytowane) Wlasnie nie chce sciagac calego kola bo tak to za duzo roboty :biggrin: Juz sobie poradzilem. Wystarczylo odkrecic dwie srubki imbusowe bo na takich sie klocki tylko trzymaja :bigrazz: POZDRO Siema Jak wyglądają te śrubki imbusowe ,czy znajdują się nad tłoczkiem i jakie oznaczenie mają klocki hamulcowe z tyłu??? Z góry dzięki Pozdro Edytowane 29 Sierpnia 2007 przez .:Paweł:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Tutaj masz zaznaczone te srubki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/018d7dcf463d1db2.html Co do oznaczen to musi ci pomoc ktos inny ;) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Tutaj masz zaznaczone te srubki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/018d7dcf463d1db2.html Co do oznaczen to musi ci pomoc ktos inny :) POZDRO Wielkie dzięki Ci za pomoc, chciałem odkręcić te śrubki ale sie zapiekły jakoś. Jakie klocki najlepiej kupić i ile mniej więcej kosztują??? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widget Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Mam problem ze sprzegłem w swojej DRce. Przykręciłem z odpowiednią siłą śrubę trzymającoą koszyk sprzęgłowy, wymieniłem podkładki, łożystko i dalej jest źle :) Sprzęgło nie wysprzęgla do końca bo gdy z luzu wrzucę jedynkę obroty troszkę spadają. Ale ogólnie byłoby OK, gdyby nie to że przy niskich obrotach biegi wchodzą ciężko, a na postoju wrzucić z 1 na luz kompletnie się nie da.Podczas jazdy przy wyższych obrotach biegi wchodzą cacy. Co z tym można zrobić bo już nie mam do tego słów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Wielkie dzięki Ci za pomoc, chciałem odkręcić te śrubki ale sie zapiekły jakoś. Jakie klocki najlepiej kupić i ile mniej więcej kosztują??? Pozdro Mnie sie tez zapiekly jak diabli! Moczylem prawie 24h w jakims tam WD40 i tylko jedna puscila. Druga... zmasakrowalem;) Ale rozwiercilem gwint, wybilem ja i dalem podbna srube tyle ze na przelot skrecona. Poki co wszystko dziala cacy, bo sruby spelniaja tylko role prowadnicy klockow. Co do klockow polecam czerwone EBC. Dobra cena i jakosc. (cos ok. 60-70/kpl)pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioCKR Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Co do klockow polecam czerwone EBC. Dobra cena i jakosc. (cos ok. 60-70/kpl)pozdr A ja odradzam czerwone EBC - 2 dni w błocie i znikły usłyszalem tylko tarcie blachy o tarcze, po za tym jakoś słabo hamowały.Następne kupiłem też EBC ale złote o podwyższonej wytrzymałości w Suzuki około 75zł, sporadycznie piszczą ale hamują w każdych warunkach jeżdzę na nich już kilka miesięcy i dalej jest czym hamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.