Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

:banghead: witam panowie i panie ;d

mam wam cos do polecenia

mnóstwo części i suzuki dr 350 w perfekcyjnym stanie stanie

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M517420

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M517383

 

pozdrawiam i polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos z was doswiadczenie z montowaniem dzwigienek KOUBA?

http://www.koubalink.com/

Jak myslicie, czy podwyzszenie motocykla przy ich pomocy moze byc rozwiazaniem problemu "padnietego" SHC i przyglebowaniu motocykla?

Z gory dzieki za wszystkie uwagi:)

pozdr

 

Kupiłem moto na w/w dźwigienkach wersja S z tym że moto było obniżane w ten sposób czyli dłuższe dźwigienki , naszczęście dostałem oryginały i przywróciłem do stanu fabrycznego. Co do samych dźwigienek wykonane są bardzo porządnie wyglądają o wiele lepiej niż fabryczne i są lżejsze, z montarzem nie ma najmniejszego problemu pasuję w miejsca fabryczne. Nie wiem jak działa SHC ale przy któtszych dźwigienkach napewno moto pójdzie w górę nawet jak jest opuszczone na sprężynie.

 

 

Mam okazję się zapytać... to pytam, co Cię skłoniło żeby wystawić DR 350 za 7200? i w dodatku rocznik 92r. ?

 

Przy tak starym modelu moto nie ważny jest rocznik lecz stan, są tacy co kupują na rocznik 98 za 4500zł i zamiast jeździć dokładają przez pierwszy sezon 5000zł i sprzedają za 6000zł jak znajdą kolejnego leszcza na złoma. Ja za rocznik 91 po sezonie dałem 8000zł ale przebieg fabryczny był 5800km teraz leję benzynę zmianiam olej zerknę na zawory a forum czytam z ciekawości a nóż komuś doradzę. Więc może to moto za 7200zł jest warte tych pieniędzy ze względu na swój stan techniczny tego nie wiem trzeba by mu się przyjrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Panstwo;)

Prosze o wypowiedz osob ktore wymienialy tlok z pierscieniami +szlif. Stwierdzilem ze predzej czy pozniej trzeba to zrobic,wiec badam temat.

1). jaka firma? Wossner-660zl, viseco 390zl

cena viseco jest dobra-ale czy rowniez jest on kuty i z wypuklym denkiem? Jak sie sprawuje? Jaka jest jego trwalosc? A moze jeszcze jakies inne polecicie? (vertex?japonskie jakies?)

2). ile moze kosztowac robocizna?

znajomy zaspiewal za szlif, robote i regulacje 300zl. czy to duzo?

 

Bede wdzieczny (i pewnie nie tylko ja-bo wiekszosc predzej czy pozniej stanie przed tym problemem) za odpowiedz. Z gory dzieki!

Pozdrawiam!

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógł by mi ktoś powiedzieć ja zbiera sie rozwiercona DR350 do pojemności 400 i 440? planuje zamienić swoja koze na coś bardziej terenowego... jednak zwykła DR350 wydaje mi sie jakaś strasznie zamulona w stosunku do XL600RM :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógł by mi ktoś powiedzieć ja zbiera sie rozwiercona DR350 do pojemności 400 i 440? planuje zamienić swoja koze na coś bardziej terenowego... jednak zwykła DR350 wydaje mi sie jakaś strasznie zamulona w stosunku do XL600RM :biggrin:

Powiedzialbym,ze 440 na mechanicznym gazniku bedzie szla jak ta twoja 600 :lapad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy przy przeróbce na 440 wystarczy tylko rozwiercić cylinder czy tez trzeba zmienić na jakiś inny? największe tłoki jakie widziałem na allegro to 83mm wiec tylko 400ccm :smile:

 

Bo 400 to 6 szlif ale 9 to 440 wossner lub wiseco na zamowienie takie robi - pogadaj z seba-moto lub martin motocykle - ale bez wiekszego czyli 36 mechanicznego gaznika to wiele nie pomoze - i moja ciezko palila ale to chyba kwestia regolacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[..cut..] jednak zwykła DR350 wydaje mi sie jakaś strasznie zamulona w stosunku do XL600RM :crossy:

 

To dlatego , ze nie jeździłes na wersji z gaźnikiem Keihin TM 36 z pompką przyspieszającą. Ponadto pewnie testy robiłeś na jakiejś prostej szutrówce, więc jeśli chcesz zrozumieć na czym polega różnica pomiędzy kowadłem XL z dwoma podćisnieniowymi gaźnikami, które sprawiają , że motocykl NIE ma reakcji na gaz w niskim zakresie obrotów , a zwinnym, dzielnym, zrywnym i lekkim DR 350 , to wjedź w krętą leśną ścieżkę i wtedy spróbuj się złapać za kumplem na DR.

 

A jak nie masz kumpla, to przyjedź do mnie na XL , to polecimy (ja na DR) na traskę enduro nad Świdrem.

 

Uwierz mi, że potencjał seryjnego DR jest wielki, i wcale nie musisz w nim mieć 440 cm szesciennych, żeby konkretnie walczyć i wlatywać wszędzie.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dlatego , ze nie jeździłes na wersji z gaźnikiem Keihin TM 36 z pompką przyspieszającą. Ponadto pewnie testy robiłeś na jakiejś prostej szutrówce, więc jeśli chcesz zrozumieć na czym polega różnica pomiędzy kowadłem XL z dwoma podćisnieniowymi gaźnikami, które sprawiają , że motocykl NIE ma reakcji na gaz w niskim zakresie obrotów , a zwinnym, dzielnym, zrywnym i lekkim DR 350 , to wjedź w krętą leśną ścieżkę i wtedy spróbuj się złapać za kumplem na DR.

 

A jak nie masz kumpla, to przyjedź do mnie na XL , to polecimy (ja na DR) na traskę enduro nad Świdrem.

 

Uwierz mi, że potencjał seryjnego DR jest wielki, i wcale nie musisz w nim mieć 440 cm szesciennych, żeby konkretnie walczyć i wlatywać wszędzie.

 

Pozdro

Dobrze gada, polac mu :P

W obecnej mam niby 400ccm i zwykly gaznik ,ale ciut zmodyfikowany i tez jest cacy,a nie ma problemu z odpalaniem jak to bywa w mechanicznym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienilem dzis uszczelniacze - sie pojezdzi troche i efekt bedzie widac,ale cos nie wroze sobie rozwiazania sprawy z braniem oleju - jak odpalilem i troche rozgrzalem to wydaje mi sie ,ze dyma widzialem pod czas deptania. Ale zadowolilo by mnie ,zeby ten 1l/1000km jej starczal :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...