Buli DR Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 :banghead: witam panowie i panie ;dmam wam cos do poleceniamnóstwo części i suzuki dr 350 w perfekcyjnym stanie stanie http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M517420 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M517383 pozdrawiam i polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuxkiller Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Mam okazję się zapytać... to pytam, co Cię skłoniło żeby wystawić DR 350 za 7200? i w dodatku rocznik 92r. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M517383 WItam Gdzie kupiłes ten tłumik GIANNELLI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioCKR Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Ma ktos z was doswiadczenie z montowaniem dzwigienek KOUBA?http://www.koubalink.com/Jak myslicie, czy podwyzszenie motocykla przy ich pomocy moze byc rozwiazaniem problemu "padnietego" SHC i przyglebowaniu motocykla?Z gory dzieki za wszystkie uwagi:)pozdr Kupiłem moto na w/w dźwigienkach wersja S z tym że moto było obniżane w ten sposób czyli dłuższe dźwigienki , naszczęście dostałem oryginały i przywróciłem do stanu fabrycznego. Co do samych dźwigienek wykonane są bardzo porządnie wyglądają o wiele lepiej niż fabryczne i są lżejsze, z montarzem nie ma najmniejszego problemu pasuję w miejsca fabryczne. Nie wiem jak działa SHC ale przy któtszych dźwigienkach napewno moto pójdzie w górę nawet jak jest opuszczone na sprężynie. Mam okazję się zapytać... to pytam, co Cię skłoniło żeby wystawić DR 350 za 7200? i w dodatku rocznik 92r. ? Przy tak starym modelu moto nie ważny jest rocznik lecz stan, są tacy co kupują na rocznik 98 za 4500zł i zamiast jeździć dokładają przez pierwszy sezon 5000zł i sprzedają za 6000zł jak znajdą kolejnego leszcza na złoma. Ja za rocznik 91 po sezonie dałem 8000zł ale przebieg fabryczny był 5800km teraz leję benzynę zmianiam olej zerknę na zawory a forum czytam z ciekawości a nóż komuś doradzę. Więc może to moto za 7200zł jest warte tych pieniędzy ze względu na swój stan techniczny tego nie wiem trzeba by mu się przyjrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Drodzy Panstwo;)Prosze o wypowiedz osob ktore wymienialy tlok z pierscieniami +szlif. Stwierdzilem ze predzej czy pozniej trzeba to zrobic,wiec badam temat. 1). jaka firma? Wossner-660zl, viseco 390zlcena viseco jest dobra-ale czy rowniez jest on kuty i z wypuklym denkiem? Jak sie sprawuje? Jaka jest jego trwalosc? A moze jeszcze jakies inne polecicie? (vertex?japonskie jakies?)2). ile moze kosztowac robocizna? znajomy zaspiewal za szlif, robote i regulacje 300zl. czy to duzo? Bede wdzieczny (i pewnie nie tylko ja-bo wiekszosc predzej czy pozniej stanie przed tym problemem) za odpowiedz. Z gory dzieki!Pozdrawiam!Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 za szilf z honowaniem zaplaciłem 50 zł + uszczelka pod głowice 90 zł + silikon 4 zł + tłok proxa odelewany identyko jak oryginał 420 zł + kilka browaru i dwa dni roboty. Jeden rozebranie i zawiexienie do szlifu drugi złożenie. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 mógł by mi ktoś powiedzieć ja zbiera sie rozwiercona DR350 do pojemności 400 i 440? planuje zamienić swoja koze na coś bardziej terenowego... jednak zwykła DR350 wydaje mi sie jakaś strasznie zamulona w stosunku do XL600RM :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 mógł by mi ktoś powiedzieć ja zbiera sie rozwiercona DR350 do pojemności 400 i 440? planuje zamienić swoja koze na coś bardziej terenowego... jednak zwykła DR350 wydaje mi sie jakaś strasznie zamulona w stosunku do XL600RM :biggrin:Powiedzialbym,ze 440 na mechanicznym gazniku bedzie szla jak ta twoja 600 :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 a czy przy przeróbce na 440 wystarczy tylko rozwiercić cylinder czy tez trzeba zmienić na jakiś inny? największe tłoki jakie widziałem na allegro to 83mm wiec tylko 400ccm :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 a czy przy przeróbce na 440 wystarczy tylko rozwiercić cylinder czy tez trzeba zmienić na jakiś inny? największe tłoki jakie widziałem na allegro to 83mm wiec tylko 400ccm :smile: Bo 400 to 6 szlif ale 9 to 440 wossner lub wiseco na zamowienie takie robi - pogadaj z seba-moto lub martin motocykle - ale bez wiekszego czyli 36 mechanicznego gaznika to wiele nie pomoze - i moja ciezko palila ale to chyba kwestia regolacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 moja ostatnia gleba na DRce :) http://pl.youtube.com/watch?v=RKddolSVql8 :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 [..cut..] jednak zwykła DR350 wydaje mi sie jakaś strasznie zamulona w stosunku do XL600RM :crossy: To dlatego , ze nie jeździłes na wersji z gaźnikiem Keihin TM 36 z pompką przyspieszającą. Ponadto pewnie testy robiłeś na jakiejś prostej szutrówce, więc jeśli chcesz zrozumieć na czym polega różnica pomiędzy kowadłem XL z dwoma podćisnieniowymi gaźnikami, które sprawiają , że motocykl NIE ma reakcji na gaz w niskim zakresie obrotów , a zwinnym, dzielnym, zrywnym i lekkim DR 350 , to wjedź w krętą leśną ścieżkę i wtedy spróbuj się złapać za kumplem na DR. A jak nie masz kumpla, to przyjedź do mnie na XL , to polecimy (ja na DR) na traskę enduro nad Świdrem. Uwierz mi, że potencjał seryjnego DR jest wielki, i wcale nie musisz w nim mieć 440 cm szesciennych, żeby konkretnie walczyć i wlatywać wszędzie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 To dlatego , ze nie jeździłes na wersji z gaźnikiem Keihin TM 36 z pompką przyspieszającą. Ponadto pewnie testy robiłeś na jakiejś prostej szutrówce, więc jeśli chcesz zrozumieć na czym polega różnica pomiędzy kowadłem XL z dwoma podćisnieniowymi gaźnikami, które sprawiają , że motocykl NIE ma reakcji na gaz w niskim zakresie obrotów , a zwinnym, dzielnym, zrywnym i lekkim DR 350 , to wjedź w krętą leśną ścieżkę i wtedy spróbuj się złapać za kumplem na DR. A jak nie masz kumpla, to przyjedź do mnie na XL , to polecimy (ja na DR) na traskę enduro nad Świdrem. Uwierz mi, że potencjał seryjnego DR jest wielki, i wcale nie musisz w nim mieć 440 cm szesciennych, żeby konkretnie walczyć i wlatywać wszędzie. PozdroDobrze gada, polac mu :PW obecnej mam niby 400ccm i zwykly gaznik ,ale ciut zmodyfikowany i tez jest cacy,a nie ma problemu z odpalaniem jak to bywa w mechanicznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widget Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 W którą stonę ma być łożysko z tego zdjęcia: http://www.rudnicki.info/lozysko.jpg ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 wymienilem dzis uszczelniacze - sie pojezdzi troche i efekt bedzie widac,ale cos nie wroze sobie rozwiazania sprawy z braniem oleju - jak odpalilem i troche rozgrzalem to wydaje mi sie ,ze dyma widzialem pod czas deptania. Ale zadowolilo by mnie ,zeby ten 1l/1000km jej starczal :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.