Skocz do zawartości

GS 500 na kole :-)


Rekomendowane odpowiedzi

Siema :mrgreen:

 

Mialem juz o tym pisac wczoraj i przedwczoraj, ale nie wyszlo mi z czasem.

Stawiam ten watek w paru celach. Ale nie ukrywam ,ze najwiekszy z nich to obalenie mitu, ze "GS na kolo nie pojdzie".

Jestem nieco niewyspany, wiec postaram sie strescic.

 

GS'a stawiam na gume od jakiegos tygodnia.

Wyczailem to w sumie przez przypadek. Bo czesto probowalem go podnosic, no ale w przewaznej przewaznosci konczylo sie to "zonkiem" :D

GS z gazu nie idzie i za Chiny nie pojdzie. Jedynym sposobem jest wyrwanie ze sprzegla i w tenze sposob to wlasnie robie.

 

Pare fot :

 

zz1.jpg

 

zz2.jpg

 

zz3.jpg

 

zz4.jpg

 

Jezeli sie to komus nie podoba - to spoko, Twoje zdanie.

Jezeli jestes przeciwnikiem latania na gumie - po prostu sie nie udzielaj, dziekuje.

 

Wiecej fot znajdziecie tu :

http://www.bikepics.com/members/masterdd/9...sp?i=427356&s=0

 

Dodatkowo nakrecilem tez 2 filmiki. Sa krotkie i slabej jakosci, ale sa :

http://www.drywa.pl/masterdd/jazda1.avi

http://www.drywa.pl/masterdd/jazda2.avi

 

W podsumowaniu napisze, ze mi sie podoba. W koncu mozna Gie-eSem zrobic parenascie dobrych metrow na jednym kole.

Jest problem z zapieciem dwojki, ale to juz na inny temat.

 

Mam nadzieje ,ze cieszycie sie razem ze mna i w miare sie Wam podoba :)

Pozdrawiam :)

 

[edit]

Wrzucilem foty w 800x600, wiec szybko wrzucilem poprawione 640x480 do albumu i poprawilem linki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej no wielki brat jest pod wrazeniem :)

sam troche probowalem ale takich wynikow jeszcze nie mam :]

 

mit o stawianiu GSa na kolo juz dawno zostal obalony... Dziawer w Jednosladzie jezdzil bez problemu i specjalnie sie z tym nie meczyl

 

 

wlasnie sie koncza sciagac filmiki i zaczynam podpatrywac co i jak, gdzie robie bledy :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam GSX 400 czyli silnik bardzo podobny do GS 500 tylko o 100ccm zmniejszoną pojemnościa, i nie powiem, mozna wyrwac na kolo tylko ja sie troche balem bo niemiałem tylniego hamulca a czasem sie przydaje, teraz jak go zrobie to od razu poćwicze:) Pozdrawiam

P.S. Czy odczuje na mocy to ze tylnia zębatka bedzie miała o jeden ząb więcej? Gdzie można dostać mniejsze zębatki do silnika bo w larssonie nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No....brak mi słów....że takie rzeczy można wyczyniać na GS-ie

Słyszałam tylko że za długo nie warto jechać na tym jednym kole bo silnik się zaciera...olej cały spływa a to nie są takie nowoczasne silniki (z tego co pamiętam od 15 czy nawet 20 lat produkowane bez większych zmian)

Gratuluję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh... a kto i kiedy mówił że GSem nie da sie latać na gumie???

 

Jak tak bardzo chcecie oblaać mity to ja obale kolejny... albo przy okazji dwa- zarówno GSa jaki i katane 600(jajko) DA SIĘ POSTAWIĆ Z GAZU NA GUME!!!!

Fakt że to nie takie proste ale wykonalne... :)

Tak czy siak do obu tych motorkó polecam sprzęgło.

Mało tego że da sie nim normalnie gumić to powiem wam że da sie na nim robić całkiem konkretne numery z 12stakmi włacznie(na seryjnych zebatkach)- wszytsko kwestia umiejętnosci.

 

 

A do MasterDD: jeśli chcesz rady(coprawda filmów nie widziałem bo w pracy siedze i nie moge za bardzo) to radze Ci sie bardzie wyluzować- jak będziesz taki spięty guma będzie nerwowa i nie bedziesz mógł wyczuć balansu. Kryj hebel w razie czego zawsze(jak za wysoko sie zrobi to delikatnie przyduszaj) i staraj sie naucyć prawidłowej kontroli gazu- rzecz nie polega na jak najszybszych korektach gazem tylko na jak najmniejszej ich ilości i zeby były maxymalnie płynne i delikatne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pare sezonow temu pod poznanska Stajenke przyjezdzal pewien gosc na GS 500. Latal tym GS-em m.in. na wtorkowych treningach na torze (wtedy jeszcze nie bylo ani 500F, ani GS Cup), no i oczywiscie rowniez na gumie. Ogolnie go nie oszczedzal ;-) Na kolo dawal stajac na podnozkach pasazera i walil z klamy, czesto rowniez to pokazywal wlasnie pod Stajnia (dla nie znajacych miejsca: zakas ruchu samochodow, jedynie jezdzace tramwaje, ogolnie raczej nierowno). Pewnej srody gosc, calkowicie nieswiadomie, zrobil tym GS-em 12-ke, podginajac o asfalt tablice rejestracyjna. Wszyscy byli w niemalym szoku 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe z tego co zaobserwowałem do tej pory to nawet tak "leniwe" sprzęty jak VS1400 intruder pod mocno zdeterminowanym jeźdźcem idą na gume :) co prawda z pasażerem coby nie zrywać przyczepności ale idą :D a jaki to widok!

PZDR!

 

potwierdzam a nawet widziałem taki popis solo- bez pasażera...

a w USA jest gość który robi takie numery na H-D jakich jeszcze nikt nie potrafi zrobić w PL na normalnym plastiku czy choćby nawet supermoto... 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkim się da latać na gumie no może poza ciężkimi cruiserami i komarami w których ewidentnie nie ma na to mocy.

Na jakim biegu latasz?

Bo powiem szczerze że ja nigdy nie wierzyłem w to że gs nie pujdzie na kolo bo ja swoją mz-150 bez problemu robiłem to jeszcze w zeszłym sezonie i potrafiłem przejechać około 50-60m.Oczywiście 1 i strzał ze sprzęgła.

A co do zacierania to nie ma różnicy czy nowoczesny czy nie.

Sprawa jest taka że wszyscy którzy wyczynowo jeżdżą swoimi plastikami na kole wlewają większą ilość oleju. Po podniesieniu na koło jest faktycznie problem ze smarowaniem i to w każdym sprzęcie.

SŁyszałem że jedynie yamaha R1 nie ma z tym jakiegoś większego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy odczuje na mocy to ze tylnia zębatka bedzie miała o jeden ząb więcej?

raczej nie :? jakims odczuwalnym zjawiskiem sa 3 zeby z tylu lub -1 z przodu lub jedno i drugie.

 

[ Dopisane: 13-09-2005' date=' 15:08[/i'] ]

Gdzie można dostać mniejsze zębatki do silnika bo w larssonie nie znalazłem.

np.OLEK-MOTOCYKLE Bielsko-Biala ma tez wysylke i nie drogo a specjalizuje sie wlasnie w kawkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sei kwestia umiejetniosci swojego czasu na skuteze dawałem na koło ale na moim GSie jeszcze nie prubowałem dawac na gume chyba jeszcze za wczesnie chociaz mozna by sprubowac :twisted: MasterDD opisz jak dokładnie robisz stzał ze sprzegła chodzi ile masz obrotow na blacie i jaka predkosc masz i jaki bieg... co prawda maszyne trzeba wyczuc no ale zawsze to jakies przyblizone inf :] pozdro mam nadziej ze ja niedługo tez załacze foty mojej GSki na gumie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OKej obejrzałem filmiki... coprawda krótkie i sabej jakości dlatego trudno cokolwiek wychwycić.

Dalej jestem za tym żebyś troche sie bardziej próbwał wyluzować, do punktu balansu masz jeszcze kawałek także więc jesteś dość bezpieczny...

 

Jeśli wydaje Ci sie to zbyt wysoko zacznij próbowac na stojco- z poczatku baaaaardzo dziwne uczucie ale warto sie przełamać bo jak już przywykniesz do tej pozycji to życie staje sie prostsze... na stojąco punkt balansu nie wydaje sie tak przerażający jak na siedząco, łatwiej kontrolowac motocykl w tym punkcie, wiecej widać więc i człowiek czuje sie bardziej komfortowo...

aha- daruj sobie narazie przebijanie biegów... ćwicz do bólu jazde w balansie bo to o to w tej zabwie chodzi- nie sztuka przebić bieg i gnic swoją gume- sztuka stabilnie jechac w punkcie balansu zupełnie nie przyspieszając nawet na pierwszym biegu.

A przebijanie zostaw sobie na czas kiedy będziesz zawsze odrucho krył hebel i bedziesz miał obcykaną jazde na kole naprawde dobrze- za dużo już widziałem nie udanych gum.. a to dwója nie weszła a to trója wyskoczyła...

 

No i ostatnie spostrzeżenie...

Jak masz kurtke jakąś(najlepiej skórzaną z ochraniaczami) to raczej wkładaj bo z nauką to róznie bywa...

A BEZ RĘKAWIC TO NAWET MI SIE NIE POKAZUJE WIĘCEJ NA OCZY!!!!

Ja załatwiłem w tym sezonie już 3 pary... przy jednej z gleb nawet rekawice okaząły sie nie wystarczajće i oto efekty

 

moto5858zs.jpg

 

nie polecam- boli i kiepsko sie goi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Nie umniejszajac dokonan MasteraDD - po zobaczeniu filmiku jak MZ ETZ 251 idzie na gume z gazu na TRZECIM biegu, to juz mnie nic nie zdziwi... :)

Ale zobaczyc GSa na kole - fajna sprawa :D. Super fotki :P.

Gratuluje!

 

Pozdrawiam

 

PS

A Zawiecha nie cierpi za bardzo przy ladowaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS

A Zawiecha nie cierpi za bardzo przy ladowaniu?

 

Jak sie prawidowo ląduje to nie- grunt to nie ciągnąc do odcięcia tylko odpuszczać zawsze troche wcześniej i tuż przed dotknięciem przez przednie koło asfaltu zawsze dodać znowu nieco gazu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...