Volks Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 WitamOstatnio pisalem posta o tym ze moje moto strasznie sie dlawi na niskich obrotach, do 2500 naprawde ciezko ruszyc z jedynki, bez duzej ilosci gazu sie nie obywa. Silnik jakby sie dusi, jkaby chcial a nie mogl sie wkrecic. Swiece wymienilem na nowe, po przejechaniu kilku km bylo ok natomiast pozniej znowu to samo, podejrzewam gazniki gdyz po odkreceniu swiece sa suche i czarne tak jakby za duza mieszanka byla. Niestety ostatnio sprawa sie pogorszyla na tyle ze nawet na wysokichj obrotach nie da sie jechac, o wyprzedzaniu nie ma mowy "strach", silnik strasznie przerywa w roznych zakresach obrotow. Czasami mam wraznie jakby chwilami pracowal tylko jeden z dwoch cylindrow. Modle sie zeby to nei byl modul, mam nadzieje ze wyprowadzicie mnie z tego pomyslu. Elektryke sprawdzalem to niby jest OK, napiecie zmienne z alternatora wykazuje mi ze jest w granicach od 16 do 70 V w zaleznosci od wysokosci obrotow, na kazdych kombiunacjach faz jest takie samo. Mozliwe zeby tu chodzilo o regulacje zaworow? Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale fachowcy wczesniej mi mowili ze silnik naprawde bardzo ladnie pracuje tzn zadnych zgrzytow ani stukow nie ma. Prosze HELP !!! MAm juz dosyc problemow z tym motorem. :-x Licze na Wasza zyczliwosc, pomoc i wskazowki co mozna z tym zrobic sprawdzic. P.S Ile orientacyjnie kosztuje regulacja i czyszczenie gaznikow?, sa 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Watpie że to jest od gazników jak tam nikt niepowołanych lap nie wsadzal chyba ze zapchana jakaś dysza albo rozregulowana co do regulacji zaworow to raczej też nie bo by ci coś żezilo ja bym obstawil zaplon Ps. zobacz na filtr powietrza :) pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Czarne swiece świadcza o niedomaganiu gaźników.Trzeba by także sprawdzić filtry powietrza - są dwa :)Tyle że ze wzgledu na konstrukcje i tak nie da sie ocenić stopnia ich zanieczyszczenia ( powietrze wpada do środka i wypływa na zewnątrz) czyli tej zabrudzonej strony po prostu nie widać.Z gaxnikami może byc tak że podczas czyszczenia ktoś załozył odwrotnie dysze główne, są one przytrzymywane przez taką blaszkę.Jest tam o-ring , jeżeli on bedzie zniszczony, to także tam może przedostawac paliwo.Może być także jakas usterka z ssaniem, ale wtedy nie miałbyś stabilnych wolnych obrotów po nagrzaniu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Witam!Miałem kiedyś do czynienia z dwoma podobnymi (może nie do końca ale może się przydać) przypadkami:1. Yamaha XJ 600 model o mocy 73 kM też nie chciał się wkręcać na obroty, przerywał i świece miały czarny nalot - przyczyną były słabo dokręcone dysze w 2 gaźnikach. Po dokręceniu jak ręką odjął. Właściciel mówił, że psuło się to stopniowo prawdopodobnie wykręcały się pod wpływem wibracji.2. Suzuki GSX 750 po dodaniu gazu wkręcał się do ok 5000 obr/min a potem spadał do 4500 pracował tak chwilę i dopiero dalej się wkręcał do maksimum. Na wolnych obrotach pracował równo bez zarzutu - przyczyną były nie do końca założone króćce łączące gaźniki z obudową filtra powietrza tzn. dwa były dobrze nasunięte a dwa łapały fałszywe powietrze. Po poprawieniu silnik odzyskał sprawność. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 13 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Ciesze sie ze nikt o module nie wspomnial :) A jezleli chodzi o ten zaplon to ciezko wyglada sytuacja naregulowania go samemu? czy bez warsztatu sie nie obedzie? Moze ktos mi wytlumaczy co i jak zrobic, z groy wielkie dzieki !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Zapłonu nie reguluje sie. Nie ma tam żadnych elementów mechanicznych.Położenie wału korbowego odczytuje cewka (pickup coil) .Jeżeli ona sie spali to po prostu nie ma zapłonu.Moduł też jak się spali to po prostu nie działa.Nie ma tam nic do grzebania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 13 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 ok czyli zostaje mi synchronizacja i czyszczenie gaznikow, mam nadziej ze to pomoze !Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 JA to bym w ogóle na tym nie jezdził tylko po pierwszych objawach zrobił z gaziorami albo oddał do mechanika bo to na pewno nie są zdrowe warunki do pracy silnika... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 14 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 a moglby mi ktos powiedziec od czego jest taka dluga wystaja sruba wychodzaca pomiedzy dwoma gaznikami, to jest w sumie bardziej jakies pokretlo zakonczone plastykowym uchwytem na palce. Czy ta sruba moglbym cos zrobic ze zbyt bogata miesznka? Tak wiem zadaje glupie pytania :D , pytam z ciekawosci, moze sie dowiem bo mnie to zastanawia.Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Śruba z pokrętełkiem i w dodatku długa, a jeszcze będąca pomiędzy gaźnikami służy do ustawienia wolnych obrotów w gaźnikach już zsynchronizowanych.Tak mi się przynajmniej wydaje po Twoim opisie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Tą "śrubą" regulujesz wartość wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Nie wartosc PGR, tylko wysokosc i nie obrotow tylko uniesienia przepustnic gaznikow :D))A wogole to nic ci tu nie pomozemy bo niestety pojecia o tym nie masz - zostaje ci tylko warsztat w twojej okolicy, mam nadzieje ze da sobie rade z czyszczeniem gaznikow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Czyli wartość wolnych obrotów 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Ej Ryżu mama to Cię musi nie kochać... ale się jej jakoś nie dziwie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 22 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 I zagadka przerywania moto rozwiazana...bynajmniej do czasu !! Otoz dzisiaj zmienilem filtr paliwa, oprocz tego zmienilem miejsce poloozenia regulat9ora napiecia, w seryjnym miejscu za bardzo sie przegrzewal wiec dalem go na przod zaraz za wlotem powietrza takze chlodzenie ma teraz dobre. Co sie okazalo, bylem dzisiaj sprawdzic moto jak chodzi po wymianie filtra paliwa, o regulatorze nie myslalem, przejechalem kilkadziesiat km i moto doslownie zero przerywania, dlawienia, szarpania NIC !!! Juz jestem zadowolony ze chodzilo o zwykla pierdulke czyli o filtr, ale mowie ze jeszcze sprawdze przy wolnej jezdzie na niskich obrotach, wjechal nad jezioro z mysla jego okrazenia, i co sie okazalo, przez prawie cale jezioro motocykl no doslownie bez zarzutu chodzil- doipieor na koniec zaczelo sie wszystko od nowa. Moto sie DUSI!!! Odrazu przypomnial mi sie regulator napiecia, gdyz wydaje mi sie ze jak ma dobre chlodznie to wszystko jest Super, natomiast jak woplno jechalem to wiadomo nie bylo tego pedu powietrza i reg sie zaczal mocniej grzac. Wjechalem z powrotem na trase, kawalek przejechalem, regulator sie ochlodzil i znowu cacy !! Idealna praca. Moje pytanie jest nastepujace: Czy jest to mozliwe ze cala ta sytuacja zalezy od temperatury regulatora???Prosze o odpowiedz kogos kto moze cos wiedziec na tem tematDzieki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.