Skocz do zawartości

oswietlenie pod akumulator


Rekomendowane odpowiedzi

A co ty wszystkie rozumy pozjadałeś że mam się koniecznie ciebie słuchać

Czy ja komus rozkazuje? Po prostu wiem' date=' ze nic madrzejszego nikt ni wymysli. Czy pozjadalem rozumy ... nie, pozjadalem doswiaczenie per' lumenów - (...). Po 3 latach (sezonowych) survivalu i combat survivalu mam wiele wiecej o tym pojecia niz jakikolwiek mieszczuch.

 

A co do pomysłu z latarką masz racje tylko gdzie takie coś można dostać

No popatrz... Gdzie, w pierwszym lepszym sklepie mysliwskim/demobilu/militarnym a nawet na bazarze - ale to nedzna opcja. Moze to byc zwykly szperasz cywilny, albo latarka taktyczna - ktora daje lepiej niz samochodowny halogen, niestety utrzymanie jej jest drozsze od paliwa do crossa :P .

 

 

PS: A jak chcesz przezyc niezapomniana nocna przygode z crossem :P To kup sobie prosty noktowizor z montarzem na mordke, kosztuje ok 900zl. Generacja I , pasywny - co oznacza, ze bedziesz musial sobie ustawic ostrosc na dana odleglosc... moim zdaniem warto - SWIETNA ZABAWA :mrgreen: . Tylko ze kasku wtedy nie masz na glowie i gdy wywrocisz sie w nocy w totalnej ciemnosci ... moze byc krucho ;) .

 

PS: Sorrka za chaos w wypowiedzi, jestem po XX piwku :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest święta racja. Gdybym miał crossa to też bym o tym myślał' date=' a skoro Halogeny rowerowe działają na bateriach to chyba jakaś uniwersalna owiewka pociągneła by troche na akumulatorze

W sumie nie jestem zbyt doświadczony w tych sprawach, ale wydaje mi się że jest to do zrobienia [/quote']

Niestety nie jest.

 

Czemu nie jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest święta racja. Gdybym miał crossa to też bym o tym myślał' date=' a skoro Halogeny rowerowe działają na bateriach to chyba jakaś uniwersalna owiewka pociągneła by troche na akumulatorze

W sumie nie jestem zbyt doświadczony w tych sprawach, ale wydaje mi się że jest to do zrobienia [/quote']

Niestety nie jest.

Czemu nie jest?

 

Wyrazilem sie moze zbyt obcesowo. Ale to tak jakby do rowerku na ktorym wozimy codziennie po 0,5kg pomidorow - zamiast kosza z alumionium kupowac 25l kufer motocyklowy... Po prostu sie nie oplaca i jest totalna glupota.

 

1. Swiatlo bedzie za slabe jak na motocykl - tym bardziej full`a.

2. Bedzie mnie energooszczedne w stosunku moc/pobor pradu w porownaniu z profesjonalnym sprzetem - to chyba logiczne.

3. Bedzie swiecic z ciemnymi plamami - zarowka i odblask (nie wspominam juz o rewerowych diodowkach - bo to żałość)

4. Jest mala i brzydka.

 

... a melanz trwa :mrgreen:

 

 

PS: Napisalem to konkretnie bo mam dosyc na 4um czytania co MOZNA zrobic ... Qrwa! Mozna sobie nawet latarka trzymana w zebach swiecic na droge, ale czy ma to jakis sens... Jestem zwolennikiem pisania przemyslanych rzeczy - nie klepanie dla klepanie. "BO TAK TEZ MOZNA ZROBIC" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę koledze Endurobojowi chodziło po prostu o zwykłą lampę-taką jak w enduro, zamontowaną do crossówki, a za nią postawiony akumulator (mocowanie akumulatora da się dorobić, a miejsca spokojnie wystarczy). I na pewno nie będzie żadnej różnicy w oświetleniu dopóki akumulator nie zacznie słabnąć. Wiem bo sam jeździłem przez 3 miesiące na DT w której nie było ładowania i akumulator ładowałem w garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojciec sie pytał jakiegoś mechanika w sprawie Cz-ty 516 to mu powiedział że nie da rady zrobić oświetlenia do Cz-ty crosowej.Że instalacja elektryczna nie da rady.

To jeszcze zależy od modelu. W 514 są dwie cewki zapłonowe połaczone równolegle jednak jest jeszcze miejsce na trzecią cewke. Ostatnio zamawiałem te dwie cewki i powiedziano mi że trzecie imejsce jest pod cewke świetlną. Ostatnio na allegro była CZ 380 z 'owiewką' od Jawy Enduro która miała oświetlenie zapewne zasilane cewką z tego 'trzeciego miejsca'

A pomysł wmontowania małego AQ jest bardzo dobry. Jeśli umieści się go dyskretnie to wyjdzie dobry efekt. Latarka taktyczna moze i dobrze świeci (nie wiem bo pierwsze słyszę taką nazwę) ale moim zdaniem to ni przypiął ni przyłatał takie urządzenie do motocykla. Na taśmę izolacyjną? Wszystko ma swoje zastosowanie. Latarka w las, lampka rowerowa do roweru a w motocyklu mają być swiatła choćby bardzo dyskretne.

 

Ostatnio jakiś chłopak z forum kupił Suzuki RM 250 które miało oświetlenie. Jesli przeczyta ten temat to pewnie wyjawi jak są zasilane światła w jego kozie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale moim zdaniem to ni przypiął ni przyłatał takie urządzenie do motocykla. Na taśmę izolacyjną?

Jak nie na profesjonalny montaz to na tulejki do rur pcv :).

 

Latarka taktyczna (np. sure fire) jest bardzo droga w utrzymaniu - lecz silniejsza od niejednego halogenu, a na wieczorne powroty do domu najpraktyczniejsza. Na trening zdejmujesz ja i chowasz do plecaczka, na wieczor zaczepian na blotnik/kiere/lage - cokolwiek.

 

- mozna takze kupic zwykly szperacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co w niej jest takiego drogiego moge wiedziec ?? albo jakies foto i jej ceny mozesz dac ??

Godz swiecenie kosztuje 65zł. Tansze modele latareczek sure fire - ktore zmieszna sie nawet w kieszeni wahaja sie ok. 220zł - wiekszej niepotrzeba.

 

 

Kryptoreklama :) :

Bardziej oplacalna opcja jest zwykly szperacz. Niebawem bede sprzedawal szperacze zdalniesterowane (takie turetty) na pilota - obrotowe w pionie i poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...