MiND Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 elo kumpel ma problem przerywa na pelnych i nie moze sie wkrecic na max:sprawdzilem zaplon , wal jest dobry ,przeczyscilem gaznik, podregulowalem go,bawilem sie zapinka ,plywakami , no i dalej to samo. czy moze to byc koniec tego silnika bo on baradzo go paluje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.w Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Jak piszesz ze gaznik jest ok, to spróbuj wymienić świecę, posprawdzaj połączenia do cewki . Mówisz, że zapłon jest ok. Jak umiesz to dobrze regulować, to spróbuj sie zabrać za to od początku. Czasem pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 a jaki ma zapłon, klasyczny? czy elektronik?jak klasyczny, to:może kondensator do wymiany,może kondensator się obluzował i swiruje przy wibracjachmoże niewłaściwa przerwa na świecy i platynkach < powinno byc 0.4mm>może źle wyregulowany zapłonps. a jak z odpalaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 A moze zjebałes mu ustawienie pływaka Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 może kondensator do wymianymasz rację może to być wina kondensatora mój kolega miał pare dni temu ten sam problem i sprawdziliśmy wszystko , i okazało się że to kondensator do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 swiece sprawdzalem (zmienilem na moja) on ma kondensator z malacza i wyglada na te stare typy :evil: nie wiem moze to on:) ten koles jezdzil dluggo bez uszczelki pod glowice ma luzy na wale i na tloku:) wiec podejzewalem ze moze zatarty albo cos? ale po zdjeciu glowicy bylo widac ze tlok nie ma pozrywanych boków a tuleja nie ma ani ryski:) o i koles tez mial rude paliwo normalnie jak mocz! ale je zmienil,wyczyscilismy bak lecz nie pomoglo:) krzysiek_1234 pomoglo? on mial tak ze normalnie odpalal za 1 ale na pelnych obrotach równo przerywal ale nie tak maksymalnie tylko troszke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 on ma kondensator z malacza Może to jest przyczyną orginalnie kondesator od simka jaka ma pojemnośc :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimsonFun Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 ten koles jezdzil dluggo bez uszczelki pod glowice Simsonek nie posiada uszczelki pod glowica przynajmniej moje simsony nie mialy Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 8 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 mój posiada taka metalawą :) ja tez mam z malacza i sie jeszcze nei zepsul(odpukac) zrobilem nim 800 km a na simsonowskich 30 i koniec:) tylko ze ja mam nowy a on ma jakis stary:P (ten kodensator kosztuje 5 zł i mam go w sklepie ,a od simka 10 i trzeba czekac na niedziele bo gielda:) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Przyczyną przygasania na wysokich obrotach może być również lewe powietrze, tym bardziej jeśli nie miał uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.