Skocz do zawartości

Problem z tłokiem!


Wioslarz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hehe, ja kiedys odwaliłem taki numer, że przy składaniu cylindra nie zwróciłem uwagi na tę strzałkę, dopiero jakoś pożniej mnie tknęło, że o tym zapomniałem. Zdejemuje głowice, patrze a strzałka jest odwrotnie. Oczywiście odrazu zmieniłem, ale ok. 50km zrobiłem na odwróconym tłoku, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, ja kiedys odwaliłem taki numer, że przy składaniu cylindra nie zwróciłem uwagi na tę strzałkę, dopiero jakoś pożniej mnie tknęło, że o tym zapomniałem. Zdejemuje głowice, patrze a strzałka jest odwrotnie. Oczywiście odrazu zmieniłem, ale ok. 50km zrobiłem na odwróconym tłoku, pozdrawiam

 

A czy były jakieś objawy, spadek mocy czy cos? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, ja kiedys odwaliłem taki numer, że przy składaniu cylindra nie zwróciłem uwagi na tę strzałkę, dopiero jakoś pożniej mnie tknęło, że o tym zapomniałem. Zdejemuje głowice, patrze a strzałka jest odwrotnie. Oczywiście odrazu zmieniłem, ale ok. 50km zrobiłem na odwróconym tłoku, pozdrawiam

 

A czy były jakieś objawy, spadek mocy czy cos? :)

 

Co ma moc do tego? Strzałka wskazuje poprawne zamontowanie tłoka - zamek na pierścieniach tłokowych we właściwym miejscu. Wkładając tłok odwrotnie bardzo prawdopodobne jest połamanie pierścieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma moc do tego? Strzałka wskazuje poprawne zamontowanie tłoka - zamek na pierścieniach tłokowych we właściwym miejscu. Wkładając tłok odwrotnie bardzo prawdopodobne jest połamanie pierścieni

 

 

niby tak, ale nie jest to pelna odpowiedz. tlok jest kierunkowy i ma przesunieta os sworzenia wzgledem osi tloka. dzieki temu latwiej silnik utrzymuje wlasciwy kierunek. gdyby byl zalozony odwrotnie jest opcja pracy na wstecznym, zwlaszcza przy zlej regulacji zaplonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

niby tak, ale nie jest to pelna odpowiedz. tlok jest kierunkowy i ma przesunieta os sworzenia wzgledem osi tloka. dzieki temu latwiej silnik utrzymuje wlasciwy kierunek. gdyby byl zalozony odwrotnie jest opcja pracy na wstecznym, zwlaszcza przy zlej regulacji zaplonu.

 

Proponuję się najpierw zastanowić nad tym i np. narysować sobie kółko z przesunięciem sworznia i obrócić o 180 stopni aby się dowiedzieć, ze nie ma to znaczenia :)

Wracając do tematu to chodzi o to, że przy strzałce w kierunku wylotu zamki pierścieni nie trafiają w okna przelotowe/wylotowe.

 

Pozdrawiam Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...