Skocz do zawartości

pawello

Forumowicze
  • Postów

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motoryzacja
  • Skąd
    Tomszów Mazowiecki

Osiągnięcia pawello

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. pawello

    Jaki olej

    Witam, mam etz 150, i w skrzyni hipol, parametry ma chyba 80w/90. Czemu polecacie jakis silnikowy, do skrzyń są oleje przekładniowe. Nie miałem nigdy nic innego niż hipol. Gdy motor się mocno rozgrzeje biegi zaczynają mi gorzej wchodzić ( z klikiem lub lekki opór czuć podczas zmiany. Może to wina zużycia skrzyni lub hipol jest do bani. Ma ktoś podobne spostrzeżenia?
  2. hehe, ja kiedys odwaliłem taki numer, że przy składaniu cylindra nie zwróciłem uwagi na tę strzałkę, dopiero jakoś pożniej mnie tknęło, że o tym zapomniałem. Zdejemuje głowice, patrze a strzałka jest odwrotnie. Oczywiście odrazu zmieniłem, ale ok. 50km zrobiłem na odwróconym tłoku, pozdrawiam
  3. Ja myśle, że trzeba sprawdzić dopiero, gdy czujesz że coś nienormalnego zaczyna sie dziać z pracą silnika. Jak jest dobrze to jest dobrze i nie ma co świrować. Chyba, że lubisz sobie dłubać przy moto to możesz sobie z ciekawości cześciej oglądać świece ;)
  4. Witam, może ktoś powie mi ile należy docierać etz150 po zmianie tłoka i cylindra? Przykładowo w książce do wfm125 wyczytałem że 400km wystarczy w wfm. Planuje więc tak z 500km uważać i nie kręcić go wysoko, co wy na to?
  5. Tak jak koledzy napisali, 230 na przód i do pełna w tylne. Mi do pełna weszło 70ml w tylne. Przód mixol i hopil 50/50 tył tylko mixolem zalalem, pozdrawiam.
  6. Witam, składałem silnik czerwonym silikonem, zawsze dawałem papierową uszczelkę. Dekiel lewy składam na zwykły silikon i nie daję uszczelki papierowej i też trzyma dobrze. Podstawa przy silikonie to dokładne odtłuszczenie powierzchni, wtedy dobrze trzyma.
  7. Spoko, kumam o co chodzi. Zrobie tak jak radzisz. Pozdrawiam
  8. Poto był szlifowany zeby miec pewnosc ze zowalizowany nie bedzie. Dobry pomysl z tym pomiarem tylko skad ja taki czujnik wezme. Jak wymiana rozpieraka nie pomoże to wtedy zaczne myslec nad innym bebnem, pozdrawiam.
  9. Witam, założyłem simmering i nie cieknie na razie, nie zakładałem podkładki. Zastanawiam się tylko czy wyjmę ten simmer jak bedzie potrzeba, bo jego brzegi są twardsze niż w standardowym oringu. Ciekawe na jak długo to wystarczy :D
  10. Witam, miałem kilka dni wolnego i obejrzałem koło ponownie. Sprawdzałem czy napewno jest prosto ustawione. Nic to nie pomogło, wymienie rozpierak szczęk jeszcze, może jest jednak zużyty.
  11. Witam, ja zawsze myślałem że moja mz dobrze pali, ale zawsze na zimno ze 3 razy musze kopnąć i jeszcze muszę na ssaniu chwilę trzymać bo jeśli odrazy puszczę to zgaśnie. Na gorąco za 1 razem.
  12. Witam, tez planuje wymienić pompkę. W sklepie http://agmot.strefa.pl jest za 100zl korpus pompki do mz, a za 160zl cała pompka produkcji japońskiej pasująca do mz. Jak sądzicie, czy kupno korpusu ma sens, tłoczek juz kupiłem i wsadziłęm do obecnej pompki. Zanim zdecyduję się na kupno, nowej pompki mam zamiar jeszcze zastąpić oring simmeringiem tylko jakoś nie mogę się do sklepu wybrać. Co polecacie jako najlepsze rozwiązanie (zeby wreszcie nie ciekło)?
  13. Witam, mam problem jak w temacie, beben nie jest zowalizowany, był szlifowany, wymiana szczęk nie pomogła, luzów na łożyskach nie ma. Podejrzewam, że może pokrywa bębna jest jakoś wypaczona. Czy ktoś miął może podobny problem? Naprawde rozbierałem to już kilka razy i nie mogę zdiagnozować przyczyny. Proszę o uwagi, pozdrawiam.
  14. Witam, nie ma co straszyć kolegi zawczasu. Jeśli było tylko pęknięcie to należy kontrolować co jakiś czas czy miejsce spawane nie pęka, chyba że cała głowka odpadła od ramy, ale tego się pewnie nikt nie dowie jak bylo po wypadku. Moja mz ma skrzywioną ramę ( nie spawaną) i jezdze nią już 5 lat, jednośladowość nie jest dobra, ale nie odczuwam tego za bardzo. Planuje coś z tym zrobić, prostować albo kupić inną ramę. Wszystko rozchodzi się o kase i chcęci, jeśli cię stać to zmień ramę. Może spróbować też żeby jakiś mechanik pomyślał jak wzmocnić to miejsce, np, naspawać jakiś wspornik i wtedy będzie jeszcze pewniej. Nie trzeba zaraz sprzedawać sprzęta. Pozdrawiam.
  15. Witam, ja mam wlaśnie mixol i hipol 50/50. Jest spoko, ale przy gwałtownym hamowaniu raz mi dobiło. Osobiście polecam to rozwiązanie, ale każdy ma swój gust.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...