Skocz do zawartości

miki660

Forumowicze
  • Postów

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motoryzacja
  • Skąd
    Kętrzyn

Metody kontaktu

  • Telefon
    500822778

Ostatnie wizyty

250 wyświetleń profilu

Osiągnięcia miki660

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Ten mój prostownik nie jest taki głupi. Teraz go podłączyłem pod aku i na tym wskaźniku jest natężenie 0.9 A czyli idealnie a ta moc skuteczna na prostowniku 2,6 A to może jest maksymalna (nie wysilająca prostownika)
  2. Bo ja mam aku 6v / 11 Ah. A mam taki mały prostownik zprzełączeniem z 6 na 12 v. (taki za 100 zł) i on ma ładowanie skuteczne 2,6 A. To nie zadużo :?: Co zrobić jeśli tak :?: Prostownika nowego nie kupie :|
  3. Jumbojack Chcesz odwiedzić Mazury to polecam. Piękną sprawą Wilczy Szanie (kwatera Hitlera) w Gierłoży k. Kętrzyna. Kętrzyn ma kilka ciekawych miejsc. Zamek krzyżacki, Kościół św Jerzego. Ogólnie będąc w Kętrzynie to w obrębie 30-40 km od niego jest wiele pięknych punktów które warto zwiedzić.
  4. Już mi coś niecoś powiedziano na temat. Otóż powinno się taki nieużywany aku podłączyć pod żarówkę aby akumulator mógł jak najdłużej popracować, gdyż nieużywanie go przez dłuższy czas może doprowadzić do zasiarczenia płytek, a rozładowywać do końca też nie można bo te płytki w akumulatorze mogą się powyginać. Ot taki stary ciałem a młody duchem elektryk mi powiedział ale może to mit, tylko kiedyś się tak robiło... :?:
  5. Nie wiem czy to dobry dział ale pisze. Otóż wyjąłem swój akumulator ze swojej MZ-ety przed grudniem i tak stał w chacie na korytarzu do dziś. A słyszałem że jak się akumulatora przez dłuższy czas nie używa to co jakis okres trzeba go naładować. Tylko, że przed ładowaniem powinno się niby załączyć jakąś małą żarówkę pod aku że żeby go rozładować (ale nie do końca) i potem prostownikiem naładować. To prawda ??? Dlaczego :?: :roll:
  6. Ludzie działa !!!!!!!!!!!!!!!!!! Szczerze nie wiem jak to zrobiłem jak 3 miesiące temu ładowanie raptownie zniknęło teraz tak nagle znowu jest. Nie wiem czy coś poruszałem(poczynając kablami od lampy przez pradnice do tylnych świateł), ale jest ładowanie. Dzieki ogrome wszystkim za pomoc mam nadzieje że już nigdy nie będziecie musieli mi pomagać z tą elektryka. Tylko niech się znowu nie popsuje… :-D A ja Filip jesli chodzi o elektryke naprawdę jestem cienki i nie wiem szczerze co mi napisales na temat wzbudzenia ale dzięki :D
  7. Napięcie między D+ a masa wynosi nieco powyżej 5 volt. A ja niezbyt rozumiem o co chodzi z tym zdjęciem kabla z zacisku DF (wzbudzenie) i połączenie kablem z zaciskiem + akumulatora tzn przy zapalonym motorze zdjąc kabel z DF i zamiast tego połączyć jakims kablem DF z aku + na chwileczke i miernikiem sprawdzac napiecie w tym momencie…? I w ogóle to wzbudzenie (DF) to takie cos po prawej stronie i na to jest nawiniety cienki drut ? Jakie jest zadanie wzbudzenia? U mnie szczotki maja długość ok. 15-20mm, po czym poznać ich zużycie ?
  8. Akumulator mam nowy. A co mi właściwie da mocniejsza żarówka w kontrolce i zwarcie na niej... :?: A ja właściwie nie wiem czy prądnica jest dobra dlatego tez zmieżyłem je miernikiem i chciałem żebyscie mi powiedzieli czy ono jest dobre. Z tego co czytałem w jakiejs ksiazce to to że jak na prądnicy jest jakiekolwiek napięcie to raczej wirnik i prądnica nie jest uszkodzona a raczej zapieczone jakies styky lub cos ze szczotkami... czy sie myle :?: :?: :?:
  9. Witam! Długo mnie nie było bo motor był zepsuty a ja już nie miałem sił go robić… I nadal jest. Cały czas te ładowanie… je***e a raczej jego brak :D . Już z mojej strony był ten temat poruszany ale albo nie było tego co chciałem. Życie. Mam nowy elektroniczny regulator napięcia. Dzisiaj byłe sprawdzić napięcie przy prądnicy i tak: przy zapalonym motorze gdy miernikiem dotknę do masy i do kondensatora to napięcie wynosi ok. 3,5 volt’a, natomiast jak dotknę (tak jak było pisane w książce do DF oraz D-) to napięcie wynosi 0,5 volt’a. Jakie powinno być prawidłowe napięcie jeśli te jest złe i co może być przyczyną takiego napięcia (jeśli jest za małe) . I co to w ogóle znaczy „DF” „D-” „D+” i gdzie w ogóle znajduje się na pradnicy D+ bo nigdzie nie mogę znaleźć... :?:
  10. taaa dostałem, ale parogon... :-) Ładnie sie zapowiada
  11. TO jak ja sprawdze czy to jest na odwrót? Chyba musze sprawdzić napięcie na regulatorze napięcia...? [ Dopisane: 25-08-2005, 09:13 ] To nie jest na pewno na odwrót teraz sprawdziłem. Nie ma ładowania a dokładne napięcie na wyjściu prądnicy wynosi ok. 3,6 volt a na wzbudzeniu ok. 0,6 volt a to chyba stanowczo za mało, więc co… opornik ?
  12. Nie dawno kupiłem nowy przerywacz raczej był dobry ale jutro zobacze. Dziwi mnie tylko to że bardzo nagrzewają się styki w przerywaczu jak włączam kierunkowskazy, może on jest i szwyrnięty...
  13. opornik nie jest okopcony a napięcie na prądnicy ma w granicach 3 volt. Tak ma byc czy nie bardzo ???
  14. I jeśli to padł opornik to nie będzie ładowania? Jak sprawdzić czy to właśnie to?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...