Wioslarz Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Witam! Mam problem przy zakladaniu tloka do jawy nie pamietam w która strone ma pokazywac strzalka na tłoku! Czy w strone silnika czy w strone kanałow wylotowych pomóżcie prosze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 w strone kanałów wylototwych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Dzieki! zawsze patrzylem a poza tym zawsze skladalem motor po paru dniacz a teraz z miesiac lezala w czesciach! Oj ale treaz bedzie smigal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawello Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 hehe, ja kiedys odwaliłem taki numer, że przy składaniu cylindra nie zwróciłem uwagi na tę strzałkę, dopiero jakoś pożniej mnie tknęło, że o tym zapomniałem. Zdejemuje głowice, patrze a strzałka jest odwrotnie. Oczywiście odrazu zmieniłem, ale ok. 50km zrobiłem na odwróconym tłoku, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 hehe, ja kiedys odwaliłem taki numer, że przy składaniu cylindra nie zwróciłem uwagi na tę strzałkę, dopiero jakoś pożniej mnie tknęło, że o tym zapomniałem. Zdejemuje głowice, patrze a strzałka jest odwrotnie. Oczywiście odrazu zmieniłem, ale ok. 50km zrobiłem na odwróconym tłoku, pozdrawiam A czy były jakieś objawy, spadek mocy czy cos? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 hehe, ja kiedys odwaliłem taki numer, że przy składaniu cylindra nie zwróciłem uwagi na tę strzałkę, dopiero jakoś pożniej mnie tknęło, że o tym zapomniałem. Zdejemuje głowice, patrze a strzałka jest odwrotnie. Oczywiście odrazu zmieniłem, ale ok. 50km zrobiłem na odwróconym tłoku, pozdrawiam A czy były jakieś objawy, spadek mocy czy cos? :) Co ma moc do tego? Strzałka wskazuje poprawne zamontowanie tłoka - zamek na pierścieniach tłokowych we właściwym miejscu. Wkładając tłok odwrotnie bardzo prawdopodobne jest połamanie pierścieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Właśnie tm85, zgadza sie. Ja z 2T mało mam doczynienia >więcej z 4T< ale jak dostałem zlecenie głównego remontu WFM'y Osy, to spojżałem na zamki na tłoku i drogą eliminacji wykluczyłem błędne połozenie. Oczywiscie załozyłem dobrze... =] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Co ma moc do tego? Strzałka wskazuje poprawne zamontowanie tłoka - zamek na pierścieniach tłokowych we właściwym miejscu. Wkładając tłok odwrotnie bardzo prawdopodobne jest połamanie pierścieni niby tak, ale nie jest to pelna odpowiedz. tlok jest kierunkowy i ma przesunieta os sworzenia wzgledem osi tloka. dzieki temu latwiej silnik utrzymuje wlasciwy kierunek. gdyby byl zalozony odwrotnie jest opcja pracy na wstecznym, zwlaszcza przy zlej regulacji zaplonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 niby tak, ale nie jest to pelna odpowiedz. tlok jest kierunkowy i ma przesunieta os sworzenia wzgledem osi tloka. dzieki temu latwiej silnik utrzymuje wlasciwy kierunek. gdyby byl zalozony odwrotnie jest opcja pracy na wstecznym, zwlaszcza przy zlej regulacji zaplonu. Proponuję się najpierw zastanowić nad tym i np. narysować sobie kółko z przesunięciem sworznia i obrócić o 180 stopni aby się dowiedzieć, ze nie ma to znaczenia :) Wracając do tematu to chodzi o to, że przy strzałce w kierunku wylotu zamki pierścieni nie trafiają w okna przelotowe/wylotowe. Pozdrawiam Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.