Stefanek Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kispom Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Nasz kocur... Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Cytuj Moto fotki: https://www.instagram.com/freerider.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Witaj mopsik na ogólnopolskim ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Fajny Tiger, na poprzednim plecaczek nie siedział tak wygodnie . Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Fajny. Graty. Tylko ten selfie stick... - ale może ja jestem nie z tej epoki :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kispom Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Fajny. Graty. Tylko ten selfie stick... - ale może ja jestem nie z tej epoki :) Pozdr.F. Spoko, droga pusta, prędkość mała... Większość pod kontrolą ;) Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Cytuj Moto fotki: https://www.instagram.com/freerider.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanek Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Oj tam, oj tam... selfie sticka można wyretuszować :) Ale za to zdjęcie jakie dynamiczne! Fajne... i Tygrysek fajny... i wszystko fajne :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Tak przepraszając z góry podpytać chciałem jak to się jeździ takim Bonnevillem 900 z roku 2012. Jak to można odnieść komfort, prowadzenie moto, jego trakcję w relacji do tego sprzęta co mam. Bonnevill cięższy kilogramowo, czuje się to bardzo ? Jak w zakrętach w manewrowaniu na parkingach. Amerykańskie wersje Bonnevilla 900 ile mają KM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanek Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Ja mam rocznik 2010 (w roczniku 2012 były tylko różnice kosmetyczne, nowa linia modelowa pojawiła się dopiero w 2016). Bonneville typ Bonneville :) to znaczy, że nie T100 i nie SE. Na kołach siedemnastkach z alufelgami. T100 ma inny rozmiar kół i szprychy (inna waga kół, inny kąt pochylenia główki). Pewnie prowadzi się inaczej, więc mogę mówić tylko o swoim.Wagę czuć tylko, jak go musisz sam podnieść po glebie na parkingu :biggrin: Jak już koła ruszą, to jedziesz, jak na rowerze. Prowadzi się bardzo lekko. Nigdy nie było sytuacji, żebym musiał jakoś walczyć z jego wagą. Oczywiście nie jest to motocykl sportowy (chociaż Bonneville z 1959 roku był!) - nie ta rama i nie to zawieszenie - trzeba to wziąć pod uwagę. Mimo to nie ma najmniejszego problemu ze składaniem w zakręty. Dawał sobie świetnie radę na górskich agrafkach - takich powyżej 180 stopni :biggrin: I nie jestem nie wiadomo jaki chłop - 75 kilo i 174 cm wzrostu. Jak na dzisiejsze standardy to jestem mikrus. Ale Bonneville też jest raczej nieduży i zwarty.Bonneville miał taką samą moc na wszystkich rynkach - 68 KM. Oczywiście mówię o modelu po 2008 roku, na wtryskach. No i tylko o Bonneville, a nie o pochodnych (T100, Scrambler, Thruxton) bo te miały inne moce. Było też coś takiego jak Bonneville America, ale to był zupełnie inny motocykl. Jeszcze na gaźnikach i z inną ramą - taki "cruiserowaty". On miał niewiele ponad 50 KM. Po 2008 roku, czyli po przejściu na wtrysk, ten model był (i jest do tej pory) produkowany jako America (już bez "Bonneville"). Ale powtarzam - to zupełnie inny motocykl.Niestety, nie mam porównania, jak się ma prowadzenie i komfort Bonifacego do Twojego Suzuki. Musisz znaleźć kogoś, kto jeździł na takim i na takim :) Ja w każdym razie uważam Bonifacego za motocykl wygodny i łatwy w prowadzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) Czyli jeździmy jak dzisiejszym normalnym ;) motocyklemDzięki, że Ci się chciało, bo o motocyklu w sieci mało :) !do poczytania niewiele Edytowane 19 Maja 2017 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanek Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) Bonifac z 2012 roku to jest normalny dzisiejszy motocykl :biggrin: On tylko wygląda "niedzisiejszo"! :wink:Właśnie wczoraj wróciłem z czegoś, co się nazywało III Spotkanie Klasycznych Triumphów (taki niby zlot). Było 60 motocykli. Nie tylko Triumph, ale 90% maszyn to były właśnie Bonneville z różnych roczników. Najstarszy Boniek był z 1976. Większość to wtryskowe, czyli po 2008. I dwa T120 rocznik 2016 (jeden z tych był mój). Przelecieliśmy taką traskę 120 km po Gorcach (takie górki na Podhalu). Podjazdy, zjazdy, trochę serpentyn... i wszyscy dawali radę.Jest to po prostu motorek do jazdy, który do tego się naprawdę nadaje. Edytowane 23 Maja 2017 przez Stefanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Kupiłem teraz Speed Triple 955i w najszybszym czarnym kolorze. Moto bardzo przyjemne, lekkie, silnik żwawy. Po wymianie oliwy na zalecany BelRay skrzynia zaczęła pracować dużo lżej- różnica na prawdę wyraźna, jak inna skrzynia. Oprócz samych superlatywów zdążył mi już zarzucić świece od zapalania zimnego silnika na chwilę (ale jak tu się kumplom pochwalić). Kiepsko jest z akcesoriami. Chciałem w pierwszej wersji zamontować sakwy ale spawacz po obejrzeniu tego wszystkiego stwierdził że nie bardzo widzi gdzie to można zamocować (jakieś typowe rozwiązanie nie występuje). Znalazłem Hepco & Becker 70020203020 nawet dostępne w pl drogo i brzydkie. Szukam też używek po jebajach ale i tutaj nic. Społeczność na krajowych forach mało aktywna, nawet mi nikt nie doradził który klucz do naciągania łąńcucha kupić. A tak to śmiga się fajnie, myślałem jeszcze nad dużym hornetem ale był taki nijaki choć technicznie to nie można mu było nic zarzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kispom Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Kupiłem teraz Speed Triple 955i w najszybszym czarnym kolorze. Moto bardzo przyjemne, lekkie, silnik żwawy. Po wymianie oliwy na zalecany BelRay skrzynia zaczęła pracować dużo lżej- różnica na prawdę wyraźna, jak inna skrzynia. Oprócz samych superlatywów zdążył mi już zarzucić świece od zapalania zimnego silnika na chwilę (ale jak tu się kumplom pochwalić). Kiepsko jest z akcesoriami. Chciałem w pierwszej wersji zamontować sakwy ale spawacz po obejrzeniu tego wszystkiego stwierdził że nie bardzo widzi gdzie to można zamocować (jakieś typowe rozwiązanie nie występuje). Znalazłem Hepco & Becker 70020203020 nawet dostępne w pl drogo i brzydkie. Szukam też używek po jebajach ale i tutaj nic. Społeczność na krajowych forach mało aktywna, nawet mi nikt nie doradził który klucz do naciągania łąńcucha kupić. A tak to śmiga się fajnie, myślałem jeszcze nad dużym hornetem ale był taki nijaki choć technicznie to nie można mu było nic zarzucić.Klucz do łańcucha? Oryginał znajdziesz na worldoftriumph. Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Cytuj Moto fotki: https://www.instagram.com/freerider.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Kupiłem teraz Speed Triple 955i w najszybszym czarnym kolorze. Moto bardzo przyjemne, lekkie, silnik żwawy. Po wymianie oliwy na zalecany BelRay skrzynia zaczęła pracować dużo lżej- różnica na prawdę wyraźna, jak inna skrzynia. Oprócz samych superlatywów zdążył mi już zarzucić świece od zapalania zimnego silnika na chwilę (ale jak tu się kumplom pochwalić). Kiepsko jest z akcesoriami. Chciałem w pierwszej wersji zamontować sakwy ale spawacz po obejrzeniu tego wszystkiego stwierdził że nie bardzo widzi gdzie to można zamocować (jakieś typowe rozwiązanie nie występuje). Znalazłem Hepco & Becker 70020203020 nawet dostępne w pl drogo i brzydkie. Szukam też używek po jebajach ale i tutaj nic. Społeczność na krajowych forach mało aktywna, nawet mi nikt nie doradził który klucz do naciągania łąńcucha kupić. A tak to śmiga się fajnie, myślałem jeszcze nad dużym hornetem ale był taki nijaki choć technicznie to nie można mu było nic zarzucić. Od dawna wiadomo, że najszybsze są czerwone... :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Podobno to głównie zależy od kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.