O-L-O Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Siedzialem wczoraj na nowej RSce 50(chyba z 02' rocznika) i musze przyznac, ze moto jest calkiem calkiem z takiej perspektywy. Jednak dla kogos takiego jak ja(180 cm wzrost i ok 70 kg wagi) to troche zbyt male moto.Nogi jak trzymam na podnuszkach to na kolana brakuje miejsca przy baku no i ta pozycja lezaca, ktora mnie w scigach odrzuca.Tak na jazdy po miescie dla szpanu jest spoxik, ale jak dla mnie w trase to juz nie do przyjecia. I jechac tym ponad 100 to tez troche strach :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 dla kogos takiego jak ja(180 cm wzrost i ok 70 kg wagi) to troche zbyt male moto.Nogi jak trzymam na podnuszkach to na kolana Mam takie same rozmiary i takze przymiezalem sie do nowej apki i jakos nieiwdzialem problemow bylo dosc wygodnie. A wczesniej mialem af-ke z 92r to prawie to samo co rs-ka i podroz byla wygodna ... nienazekalem na zamalo miejsca :evil: atak ogulem to przeciez kazdy wie ze 50-tki przekraczaja magincza bariere 100km;h wiec poco ta rozmowa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Siedzialem wczoraj na nowej RSce 50(chyba z 02' rocznika) i musze przyznac' date=' ze moto jest calkiem calkiem z takiej perspektywy. Jednak dla kogos takiego jak ja(180 cm wzrost i ok 70 kg wagi) to troche zbyt male moto.Nogi jak trzymam na podnuszkach to na kolana brakuje miejsca przy baku no i ta pozycja lezaca, ktora mnie w scigach odrzuca.Tak na jazdy po miescie dla szpanu jest spoxik, ale jak dla mnie w trase to juz nie do przyjecia. I jechac tym ponad 100 to tez troche strach [/quote'] Hehe.... A ja jechalem takim malym scigaczem, co ma silnik od pily motorowej (beztopniowa skrzynia biegow, czyli jak w skuterach) to wazylo 30 kg, a v-max to 80 km/h!!!!! I tym malym gownem juz 30 strach jechac. Jak na tym siedzialem to jaja przy rekach mialem a, nogi maksymalnie zgiete w kolanach :evil: Oto jak to wyglada: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=62075826 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 A ja mam troszke ponad 180cm i siedzi mi sie bardzo wygodnie...Chcociaż moim zdaniem RS'ki w nowej budzie są mniejsze od starych RS'ek,siedzialem na 2005 roczniku...malutkie siedzonko-jaja na baku i nieda rady sie odsunąć-a gruby nie jestem(60kilo)A na mojej RS'ce ze starszego rocznika moge jeździć dupą po siedzeniu,i wogule jakaś większa,i owiewki mi tak od ramy nie odstają jak w nowych RS'kach :lol: Taka szpara między ramą a owiewką, że fajke spokojnie moge zdjać :lol: A zostaw na noc taką RS'ke,silnik rozkrecą bez zdejmowania bocznych plastików :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Chcociaż moim zdaniem RS'ki w nowej budzie są mniejsze od starych RS'ek Nowsze RSki sa od starszych(tak slyszalem) krotsze, a szersze. A jesli zaczynac od scigow to tylko od 125, bo takie juz jakos jezdza:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 A jesli zaczynac od scigow to tylko od 125no nie wiem. powiedziałbym że raczej od 600, choć Rs-ka na drugim miejscu jeśli chodzi składanie się w zakrety.Dungood taki psot założył to pamietam. Jakoś za mną nie przemawia ścigacz 125, predzej mi sie widzi 600. 125 - 2T , djamy na to NSR, do 7 tys.(bodajze) to chodzi jak komarek, a odglos wydaje taki że mi się wydaje że jakiś Ogar jedzie.ścigacz mi się kojarzy z glosnym odgłosem silnika 4 T i tylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 A jesli zaczynac od scigow to tylko od 125no nie wiem. powiedziałbym że raczej od 600' date=' choć Rs-ka na drugim miejscu jeśli chodzi składanie się w zakrety.Dungood taki psot założył to pamietam. Jakoś za mną nie przemawia ścigacz 125, predzej mi sie widzi 600. 125 - 2T , djamy na to NSR, do 7 tys.(bodajze) to chodzi jak komarek, a odglos wydaje taki że mi się wydaje że jakiś Ogar jedzie.ścigacz mi się kojarzy z glosnym odgłosem silnika 4 T i tylo.[/quote'] jezdziles, masz jakies doswiaczenie w tym temacie ?? lepsze poloczenie w jezdzie 125 i 600 niz 50 i 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Jakoś za mną nie przemawia ścigacz 125' date=' predzej mi sie widzi 600. [/quote'] Wiesz, tak jak porownasz sqter 50 i 650ccm :) Chodzi mi o to, ze scigi o pojemnosci 125 zaczynaja sie stawac scigami, bo dobrze opanowac 125 trzeba umiec. Wsiadanie od razu na 600(nie daj bog jedna z nowszych jak R6 czy Kawa 636) moze sie skonczyc bardzo nieprzyjemnie i bolesnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Temat bardzo mnie zaciekawił sam interesuję się tym ile mogę wyciągnąć z mojego simsona.I okazuje się, że całkiem sporo ( wiem że to przestarzała konstrukcja z lat 60-tych ) ale to także zaleta - bardzo wiele można poprawić.Według jednego z nalepszych tiunerów - niemeckiej firmy RZTPOWER z simsona można wyciągnąć 17 koni przy 9500 obrotów.Sprzedają takie zestawy po 439 EUR ( dla mnie trochę za drogo )Wynik może się wydawać niebotyczny ale ja znam stare silniki ( konstrukcyjne ) które z 2.5 cm pojemności dają około konia mocy przy 30 000 / obrotach. Mówie tu o silnikach modelarskich, czyli jedna można. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Według jednego z nalepszych tiunerów - niemeckiej firmy RZTPOWER z simsona można wyciągnąć 17 koni przy 9500 obrotów.Sprzedają takie zestawy po 439 EUR ( dla mnie trochę za drogo ) pozdrawiam RTZ ma kit tuningowy BIG BORE 2 który daje bodajze 21Hp. Sportowe 50 latały po 170km/h. (wyścigowe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Osiągi o których mowa w temacie były już w latach 60' tyle, że w motorowerach wyścigowych. Ciekawa lista jest na str. 84 w ŚM 4/2000. Wypisano tam kilka przykładów (mój ulubiony to Honda RC50/2 z 1965 :) miała 15hp/20000rpm 10 biegów vmax 170km/h i oczywiście jak na Hondę przystało silniczek czterosówowy :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 RC50/2 z 1965 miała 15hp/20000rpm 10 biegów vmax 170km/h i oczywiście jak na Hondę przystało silniczek czterosówowy ) Zeby silnik 4T krecil takie obroty to az dziw bierze. Mozna miec takie 50 ktore rzeczywiscie beda lecialy baaardzo duzo, jednak lepsza opcja(tak mi sie wydaje) jest aby motorower jechal te 80-90 mial dobra przyspieche i zeby silnik nie byl wyrzylowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Wiadomo, że w zupełości starczy aby motorower jechał te 90km/h z dobrym przyspieszeniem, no ale czego się nie robi dla sławy, że udało się z motoroweru wycisnąć 150km/h :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawit000 Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 ja mam simsonka przerobionego na 70 i lece tak do 100km/h a wkurza mnie jak ktoś muwi że jego 50 leci 70 - 90 niemuwie tu o skuterkach tylko o innych takich przestarzałych konstrukcjach z lat 80 czyli simsonki i inne takie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 a mnie wkurza jak ktoś mówi że jego 5 konny simek wyciąga 100km/h :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.