Skocz do zawartości

50-tki smigające 80 - 120 kmh co o tym myślicie??


brudny_harry89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowna Wiaro jest taka sprawa, kumpel ma kupić sobie Yamahe TZR 50 i uważa że śmiało poleci mu ona te 80 kmh, nie wiem jak jest, a chcialbym wiedziec i prosze o jakies dane, wrażenia z jazdy porównania do innych 50-tek (RS, GT, MBX i jakie jeszcze znacie), osiągi tego modelu itd... ponadto chciałbym uslyszeć Wasze zdania na temat tych wszystkich skuterków i innych motorowerów, których właściciele często twierdzą że "gdyby nie te blokady" to ich maszyny śmigałyby po 90kmh i więcej, osobiście uważam że to troche pic na wode, ale co fachowa wypowiedź to fachowa wypowiedź!!! Pozdro 4 all!!! 3mta sie:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w swojej historii Derbi GPR50RR. Wersja homologowana napedzała sie do 45-50km/h po zdjęciu blokad na liczniku pokazywało się w porywach 110km/h a w 2 osoby na "pokładzie" do 90km/h.

Tak więc potwierdzam, że mocna 50tka może nawet przekroczyć 100km/h. Katalogowo GPRka miała 9 koni w wersji otwartej.

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a apropos dwóch rzeczy jedna to

mocna 50tka może nawet przekroczyć 100km/h
co tu znaczy słowo mocna, 6 biegów? czy cos innego? czym różni sie od innych 50tek ze moze to 100 przekroczyc? i druga rzecz
TZR 50 odblokowana do testów yamahy osiągnęła 120km/h bez tuningu.
jaką blokade miała ta tzr zdjęta, czy to był moduł zapłonowy ograniczający obroty czy cos innego??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a apropos dwóch rzeczy jedna to  
mocna 50tka może nawet przekroczyć 100km/h
co tu znaczy słowo mocna, 6 biegów? czy cos innego? czym różni sie od innych 50tek ze moze to 100 przekroczyc? i druga rzecz
TZR 50 odblokowana do testów yamahy osiągnęła 120km/h bez tuningu.
jaką blokade miała ta tzr zdjęta, czy to był moduł zapłonowy ograniczający obroty czy cos innego??

 

Wszystkie rzeczy dławiące, zaraz znajde ten artykuł.

 

EDIT: www.skuter.prv.pl

 

"Yamaha tzr- kolejny skuter o wyglądzie motocykla i pojemności 50 ccm. Jako pierwsza 50-tka tzr był przetestowany na torze i uzyskał niesamowityh wynik- AŻ 120 KM/H. Yamaha postawiła tu belkę naprawdę wysoko dla innych producentów."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a apropos dwóch rzeczy jedna to  
mocna 50tka może nawet przekroczyć 100km/h
co tu znaczy słowo mocna, 6 biegów? czy cos innego? czym różni sie od innych 50tek ze moze to 100 przekroczyc? i druga rzecz
TZR 50 odblokowana do testów yamahy osiągnęła 120km/h bez tuningu.
jaką blokade miała ta tzr zdjęta, czy to był moduł zapłonowy ograniczający obroty czy cos innego??

 

proste mocna czyli z silnikiem o dużej mocy (jak na swoją pojemność). z fizyki wiadomo, że opory powietrza rosną w kwadracie wraz z przyrostem prędkości. Wynika z tego, że do 2 krotnego zwiększenia prędkości trzeba zwiększyć moc 4 krotnie. Jeśli dyskutujemy tu o prędkości maksymalnej to musimy pamietac o mocy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Yamaha tzr- kolejny skuter o wyglądzie motocykla i pojemności 50 ccm. Jako pierwsza 50-tka tzr był przetestowany na torze i uzyskał niesamowityh wynik- AŻ 120 KM/H. Yamaha postawiła tu belkę naprawdę wysoko dla innych producentów."

Delikatnie mówiąc gówno sie znają :twisted: . Skuter o wyglądzie motocykla... :lol: :lol: :lol: To może R6 tez jest skuterem o wyglądzie motocykla tylko, że z silnikiem 600cc (tyle co Honda Silverwing)?? Raczej nie ma szans, żeby seryjna 50cc nawet odblokowana leciała powyżej 100km/h. Aczkolwiek ścigi 50cc po odpowiednim "przygotowaniu" (przełożenia, jakiśtam tuning typu sportowy wydech) powinna ową stówe osiągnąć. Moje supermoto 50cc bez tuningu leciało w porywach 80km/h, a z wymienionym tylko wydechem leci 90 jak sie ją dociśnie (100km/h było raz, z górki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki Kondon za artykuł, teraz nasówa mi sie kolejne pytanie, o jakich blokadach mowa i naczym polega owe "oddławianie"?? czy ktos wie, moze ktos robił gdzies cos takiego przy skuterku czy ścigu i jest teraz przerażony osiągami swojej maszyny ;) ? a moze ktos ma w ogóle tzr i napisalby jak sie tym jeździ jak z przyspieszeniem i Vmax'em, pzdr 4all!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddławienie(inaczej odblokowanie) motoroweru jak i motoru(nowe 125 tez maja blokady, ale kazdy o tym wie) polega na zdjeciu blokad, ktore ograniczaja v-max i przyspieszenie pojazdu. W sqterach spotyka sie najczesciej dławiki w gaznikach, zwezki na koncowkach wydechow, zawirowywacze spalin, podkladki na wariatorach i ograniczniki obrotow.Po zdjeciu tych blokad moj runner na serii leci 80 km/h a z tlumikiem Leo TT predkosc ta wzrosla do 90 km/h. Co do scigow 50ccm ktore jada powyzej 100 odnosze sie z rezerwa, poniewaz liczniki potrafia nieźle przekłamywac

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...