Lucass Opublikowano 5 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 ale najlepszy bajer ma i tak Honda, nie pamiętam oznaczenia modelu, ale to była 750-ka V4 chyba, miała 8 zaworów na cylinder, po dwa korbowody na każdym tłoku, a tłoki były 'podwójne', coś jakby dwa tłoki przyłożyć do siebie i wypełnić brakujące miejsce tworząc płaską powierzcnię po obu stronach, ciekawe też jest to, że każda para korbowodów musiała mieć identyczny rozstaw otworów w główce i łbie! Miodzio! Chciałbym to zobaczyć, pogrzebać no i pojeździc Sorki za off-topic, ale musiałem Mnie najbardzej ciekawi jak oni technologicznie poradzili sobie z produkcją tulei (chyba ze jest tu odwrócona twardosc gładzi jak w porsche 928 czyli tłok jest z b twardego materiału, a tulei niema tylko jest odwiert w stopie aluminium) Acha i ciekawe jak się w tym robi szlify bo zdaje mi sie że się nie robi :P:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 taaa szlify sie robi jak sie złożysz na piasku... 8) A wtedy łataj se te owiewki karbonowe :-x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 co do regulacji - robota to jedno' date=' a zawory mam na płytkach, to aż strach pomyslec ile to będzie kosztować "w razie że się zepsuje" [/quote'] Tak jak powiedziałem, dla mnie tak naprawdę to jedna robota (tak jak pisałem we wcześniejszym poście), czy jest zaworów 4 czy 5. Z pratyki mogę powiedzieć, że w XTZ/ TDM które robiłem nie są to straszne wydatki. Przy regularnym serwisie przestawia się tylko część zaworów, większość jest w normie, więc nie ma co panikować. Są sprzęty w których masz po 2 na cylinder, a musisz korygować praktycznie wszystkie. Tak więc nie masz co się stresować. pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 Sie z Rotaxa na Yame przerzucili :?: Ale XT 660 też chyba ma 5 zaworów' date=' bo to silnik z XTZ 660 Tenere[/quote'] Nowy silnik XT660 ma 4 zawory i wtrysk paliwa a silnik typu 3YF (czyli ten z Tenery) ma 5 zaworów i gaźnik dwugardzielowy. Osiągi są takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 A jednak zrobili wreszcie jakieś zmiany bo już nudno było większosc MZ na tym lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 PGR, pierścienie w tej Hondzie były dwuczęściowe - łuk i leden odcinek prosty, albo rozcięcie na jednej łukowych części - wszystko się da :evil:a regulacja zaworów nie jest taka zła pod warunkiem, ze masz do nich dostęp bez konieczności rozbierania całego motocykla jak to jest u mnie :) połowa całego czasu, to zdjęcie wszystkiego co 'zawadza' i potem założenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.