krzysieksz Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Wczoraj przy WSK 125 przekręciło mi prawy czop wału o 45 stopni. Nie da się ustawić zapłonu bo zawsze wypada jak tłok idzie już w dół. Czy jest jakiś sposób na naprawe tego wału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Z pewnością jest tylko że sam tego nie zrobisz w domowych warunkach (no chyba że masz możliwości). Najlepiej oddać go do odpowiedniego warsztatu. A jak narazie nie masz kasy na regenreacje to słyszałem o takim wioskowym patencie polegający mianowcie na wykonanie nowego miejsca na klin w kole magnesowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 z tego co mi sie wydaje jak wał przekrecił sie raz to bedzie co jakis czas przekrecał az kiedyś sie ukreci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Najlepiej inny wal dac, bo przestawianie krzywki w kole magnesowym konczy sie zupelna nieprzydatnoscia kola magnesowego i najczesciej dalszymi klopotami z zaplonem.Wal do WSK nie jest rzezca szczegolnie droga ani szczegolnie trudna do kupienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Mam w MZ podobnie zrobione, tyle, że ja usunołem "garb" w wirniku. Podobno fabrycznie czop był źle ustawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 A ja bym polecił skręcić kolo magnesowe bez klina tak tylko żeby się zapłon dobrze zgrywał. Miałem tak w romecie swoim oraz CZ i jeździło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 A ja bym polecił skręcić kolo magnesowe bez klina tak tylko żeby się zapłon dobrze zgrywał. Miałem tak w romecie swoim oraz CZ i jeździło. Będzie jeździło ale do czasu. Niekiedy potrafi się zciąć klin a bez niego to juz w ogóle szkoda gadać. Najlepiej jest wymienić poprostu wał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Będzie jeździło ale do czasu. Niekiedy potrafi się zciąć klin a bez niego to juz w ogóle szkoda gadać. Najlepiej jest wymienić poprostu wał. Nie wiem czy cie dobrze zrozumiałem, ale przecież klin nie pełni żadnej roli w mocowaniu magneta, to że magneto okręci się na wale i zetnie się klin to wina tego ze magneto zostało zbyt słabo "naciśnięte" na stożek czopu wału korbowego, a nie wina klinu. Jest on przecież tylko po to by przy zakładaniu koła magnesowego, zawsze ustawialo się ono w tym samym miejscu, i nie była potrzebna regulacja zapłonu przy każdo razowym zakładaniu magneta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Ja proponuje naprawić wał na prasie. Z tego co mi wiadomo da sie to naprawić za stosunkowo niewielką cene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Tak, tyle ze gniazdo czopu juz nei bedzie go trzymac i bedzie sie dalej obkrecal, bo sie wyrobilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb10 Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Ja bym proponowal wymienic wal na inny. sam wymienialem w swojej wsk i zaplacilem cos kolo 70 zl nie jest to az tak drogo. a przynajmniej nie bedziesz mial problemow z zaplonem. nie proponowalbym rozwiercania kola zamachowego bo bedzie do wyrzucenia a wal i tak Ci sie bedzie przekrecal...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 zaplacilem cos kolo 70 zl Mój kolega rok temu kupił wsk 125 za 80zł z papierami i na chodzie w dodatku wcale nie od znajomego ani rodziny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.