bart_b Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 A moj znajomy wynalazł w grecji (nie miał wyjscia) jakiegos NO NAME ktory na nasze kosztował ze 200zł a okazało sie ze jest przejebanie wytrzymały. Niestety przy markach typu DID czy VAZ płacimy kuuuuupe za firme ;) Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 a moze ktos sie wypowie na temat zebatek ?? Z tego co czytałem na "prm południe" zmiana tylnej zebatki na większą o dwa zeby, daje spadek obrotów silnika o 500 obr/min i zużycie paliwa w jeździe spada maksymalnie o około pół litra na 100 km/h.Żadnych zauwazalnych zmian co do osiągów i dynamiki silnika nie stwierdzono.Łańcuch o stabndardowej ilości ogniw. Szukając informacji na temat Bandita na "preclach" wyszukałem temat gdzie jakiś user założyl tylną zebatkę większa o cztery zęby, jednak zastosował łancuch krótszy o dwa ogniwa.Taki zestaw mieści sie na styk, minimalne pogorszenie przyspieszenia, co w porównaniu do standardu i tak jest minimalne i dla zwykłego śmiertelnika niezauważalne ;). Średnie zużycie paliwa spadło o 1 litr na 100km, a na pierwszym biegu szarpie ponad 125 km/h ;) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Z tego co czytałem na "prm południe" zmiana tylnej zebatki na większą o dwa zeby, daje spadek obrotów silnika o 500 obr/min i zużycie paliwa w jeździe spada maksymalnie o około pół litra na 100 km/h.Żadnych zauwazalnych zmian co do osiągów i dynamiki silnika nie stwierdzono.Łańcuch o stabndardowej ilości ogniw. Szukając informacji na temat Bandita na "preclach" wyszukałem temat gdzie jakiś user założyl tylną zebatkę większa o cztery zęby, jednak zastosował łancuch krótszy o dwa ogniwa.Taki zestaw mieści sie na styk, minimalne pogorszenie przyspieszenia, co w porównaniu do standardu i tak jest minimalne i dla zwykłego śmiertelnika niezauważalne Smile. Średnie zużycie paliwa spadło o 1 litr na 100km, a na pierwszym biegu szarpie ponad 125 km/h Smilechyba raczej na mniejszą, coś Ci się pomyliło, i jak można założyc łańcych krótszy o 2 ogniwa do większej zębatki ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 chyba raczej na mniejszą, coś Ci się pomyliło, i jak można założyc łańcych krótszy o 2 ogniwa do większej zębatki ?Sorki pomyliło mi sie chodziło oczywiście o mniejsza zebatkę ;)Dzięki za wychwycenie błędu i czujność ;)Pozdrawiam :!: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 yyyy... no to jak w koncu...zmienie na mniejsza to zuzycie paliwa spada... na wieksza tez spada ;) cos nia teges... to chyba powinno byc ze jak zmienie na wieksza to mi wzrosnie zuzycie paliwa... strace troche na predkosci ale bedzie lepiej na kolo szedł.. przy mniejszej bede mial lepszego Vmaxa bedzie mniej palił.. tylko z guma bedzie problem?? tak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Ze zmiana zebatek to nie jest latwo , bo nie zawsze zmiana tylnej na mniejsza daje oczekiwany efekt np. mniejsze zuzycie paliwa( 8O -oooo), jak nie bedzie mozna sie dobrze rozpedzac na wyzszych biegach nie szarpiac lancuchem- trzeba zmieniac bieg na nizszy i nasze zamierzenia biora w leb. Trzeba pamietac o wiekszym obciazeniu walu korbowego- ale taki sprzecik jak Bandziorek raczej nie bedzie mial z tym problemu( dot. to 1 i 2 cylindr.)Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 a nie lepiej manewrować zębatką zdawczą? zmiana na niej o jeden ząb to tak jak kilka z tyłu i łańcucha też nie trzeba zmieniać? zgadza się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 no chyba tak... a ktos moze w bandziorze zmienial juz zebatki na niestandardowe ?? zmiana zadawczej o jeden zab jakie moze miec skutki ?? bo nie chce utopic kasiory niepotrzebnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.