Nitomen Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 witamszukam opini o WR 400 , 426 itp koszta eksploatacji ,dostep do czesci jak i ich cena ,trwalosc podzespolow i silnika poniewaz slyszalem ze skrzynia lubi sie psuc jaka jest moc tego motocykla bo roznie podaja jedni 40 inni 60 koni :roll: pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Siemano.Pamiętam, że kiedys duzo Bary pisał o WR i o jej eksploatacji.CHyba nawet jego Wr'ka jest teraz do sprzedania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 napisalem mu PW dzieki za info EDIT:temat juz byl napisalem do moda o skasowanie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Spoko, WR to nie DT, coś nowego można usłuszeć ;) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Skoro tak zastanawia mnie fakt, co wybrać w przyszłości... hard sześćsetkę, WR czy EXC 450? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 czy YZ to te same silniki co WR ??dlaczego jest taka roznica mocy ?? sam tlumik przeciez tego nie zalatwi :roll: upatruje sie na WR bo sadze ze dostep do czesci jest latwiejszy niz do Austriakow i Szwedow a cena zakupu podobna Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 nie powiedziałbym żeby do austryjaków był problem z częściami, jak nie ma czegoś w Polsce to zamówienie trwa max 7 dni roboczych, natomiast przy yadzi 2-3 tyg Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 a porownanie cen czesci ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 nie powiedziałbym żeby do austryjaków był problem z częściami, jak nie ma czegoś w Polsce to zamówienie trwa max 7 dni roboczych, natomiast przy yadzi 2-3 tyg 2 razy zamawiałem części i 2 razy przychodziły po 10 dniach roboczych. Fakt że dogadać sie z serwisem ciężko ale części sprowadzają w miare szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Ja posiadam YZ 400F z lampami zarejestrowaną . Co do różnic miedzy YZ a WR (400,426) :- zawieszenie to samo ale inne ustawienia w YZ twardsze sprężyny- czasami inny zbiornik- w YZ brak zbiorniczka wyrównawczego na płyn chłodzący- często w YZ inny głośniiejszy tłumik- w YZ brak w standardzie stopki i świateł Silniki oba modele mają prawie takie same, różnią sie detalami:- oba mają 5cio biegową skrzynie ale inne przełożenia (w wersjach o poj. 450 YZ ma 4 biegi a WR 5) - inne krzywki wałków rozrządu, YZ ma ostrzejsze- inaczej ustawiony gaźnik i zapłon (WR ma jakieś ogramiczenie)- inaczej dobrane seryjne zębatki najczęściej YZ 14/48 WR 14/50 Te kilka elementów sprawia, że zmieniaja się krzywe mocy i momentu obrotowego. Znaczy YZ jest bardziej agresywna, mocniejsza i lepiej jedzie na wyższych obrotach a WR z kolei lepiej na niższych. Co do mocy to nie jestem w stanie tego na 100% powiedzieć, różne źródła podaja inne dane.Myśle że WR400F na seryjnym tłumiku może mieć niewiele ponas 40 KM ale nawet po jego wymianie na przelotowy ta moc nie wzrośnie do 60.Powiedzmy, że prawda leży po środku i jest to niewiele ponad 50KM. Do 60 może dochodzą dopiero YZ 426 z jakimś sportowym wydechm. ----------------------------------------------------------------------------------------- W sprawie części jestem w tej chwili na bierząco bo akurat odebrałem:- 2 tryby skrzyni biegów: 5 tego i 3 ciego- widły czy jak to sie zwie przesuwające powyższe tryby- sforzeń tłoka- komplet pierścieni- gumki zaworowe 5szt Na wększość części czekałem około 10 dni a zamkneło się to sumą 750 zł. Chyba nie tak źle?? Jedynie załatwianie trybów trwało dłużej ale to dlatego, że przy poprzednim zamawianiu (w innym miejscu) dostałem nie te tryby.Aby to się nie powtórzyło starałem się wszystko dokładnie sprawdzić i dopilnować ! A na dodatek gościa który mi to zamawial tydzień nie było, ponieważ startował w wyścigach chyba w Moście. W tej chwili moto naprawiam sam, no bez przesady sam wyciągnełem silnik i zabrałem go do mojego kumpla mechanika. On mi pomaga, mówi mi co i jak mam robic itp. Wiedza i doświadczenie zdobyte w ten sposób - BEZCENNEza wszystko innne i rzeczy które przy okazji popsuje - zapłacisz kartą Eurocard Mastercard sponsor Ligi Mistrzów :-D Gdyby nie te nieszczęsne kły w 3cim biegu można by powiedzieć, że Yamaszka sie nie psuje.Myśle jednak, że na nowych trybach da się przejechać ze 4-5 lat no chyba, że chodzi o zawodników startujacych w MP.Co prawda ja to robie drugi raz ale to dlatego, że tak jak napisałem wcześniej za pierwszym razem dostałem nie te tryby i zdecydowałem sie na swoją odpowiedzialność podciąć kły co wytrzymało pół sezonu. Oczywiście tak jak w każdym wysilonym moto co kilka sezonów w zależności od zużycia może zaistnieć konieczność wymiany: tłoka, pierścieni, uszczelniaczy, sforznia i łożyska w korbowodzie, łańcuszka rozrządu, tarcz sprzęgłowych itd. Wśród wad wymienia się często wyższe koszty regulacji zaworów na płytkach ale przynajmniej taka regulacja wystarcza spokojnie na cały sezon, w przypadku innych moto robi sie to dużo częściej. Napewno wadą jest brak rozrusznika, choć według mnie mitem jest, że Yamahe ciężko kopnąć. Takie herazje rozpowszechniał też mój kumpel, który jeździ na WR400F. Twierdził, że jemu nie odpala za pierwszym razem dopuki nie pokazałem mu dokładnie jak to robić.Jak mi zdażą się problemy z odpaleniem i zalewa się na zimnym silniku to zank, że trzeba zmienić świece. Tu jest fajna stronka na której jest kilka ciekawych rzeczy.Jak zrobić żeby wajcha od biegów nie latała. Przy problemach z odpalaniem pokazujom, że odłancza sie jakiś kabelek.Jak zmodyfikować WR żeby chodziła jak YZ.Manual do YZ426 jest itd.http://motoman393.thumpertalk.com/------------------------------------------------------------------------------------------Kosztów eksploatacji już wyliczałem w jakims poście, który później umieścił kroolik na swojej stronie. Jednak bylo w tym kilka błędów i braków. Mieliśmy to z kroolikiem poprawić ale niestety on już nic nie napisze. :) Jakieś jeszcze pytania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 jak to idzie na gume :?: i czy dobrze ora ?? oraz czy sie nic nie lamie-uszkadza przy glebie :mrgreen: :mrgreen: jakie masz zebatki i predkosc dopuszczalna co by silnik nie katowac na czerwonym Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 jak to idzie na gume i czy dobrze ora ??no pomysl... proste ze idzie, moja wrka idzie z trojki z gazu na przelotowym wydechu no to co dopiero mowic o 400... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_WR Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Ja przesiadlem sie na wr400f z yz125 i jestem bardzo zadowolony z tej zmiany. Moto duzo latwiej sie prowadzi i wybacza wiecej bledow. Do tego duzo mniejsze spalanie - yz 2 godziny jazdy po poligonie i pusto, wr co najmniej 4. Jezeli chodzi o moc, to pewnie cos kolo 50 km - mam przerobiony uklad wydechowy. Przyspieszenie porownywalem z Yamaha XT i do 100 zdecydowanie ja wyprzedzilem. Maksymalny czas oczekiwania na czesci to 10 dni, materialy eksploatacyjne (klocki, filtry itp.) sa oczywiscie dostepne od reki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_RK Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 mam WR 400 od konca zeszlego sezonu jak narazie sie do niej przyzwyczajam, zrobilem jej remoncik wymienilem cylinder tlok i mase innych pie**ol , wszystkie czesci sa dostepne i maja przyzwoite ceny nie szokuja, oczywiscie za wyjatkiem serwisowych, prowadzenie tego motocykla to czysta przyjemnosc, to co jestem w stanie zrobic na tym sprzecie dzisiaj wczesniej dla mnie bylo nie do przyjecia na DR 650SE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 nie powiedziałbym żeby do austryjaków był problem z częściami, jak nie ma czegoś w Polsce to zamówienie trwa max 7 dni roboczych, natomiast przy yadzi 2-3 tyg Nawet szybciej 5 dni, i masz każdą śrubke. KTM gwarantuje 10lat produkowania części do danego modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.