norton Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 wymieniałem zestaw napedowy w moim nabytku i znalazłem luzy na wałku zdawczym niewielkie ale luzy ok 1 +- mm moto to kawasaki zephyr 1100 po 50 tys km w kraju od niedawnaa pytanie czy tak moze być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Jeśli twoim zdaniem luz na wałku zdawczym rzędu 1mm to niewiele, to życzę udanej eksploatacji! Tam nie powinno być żadnych wyczuwalnych luzów! Najlepiej załatw sobie czujnik zegarowy i za jego pomoca sprawdz luzy, aby otrzyjmać rzetelny odczyt. Jeśli luzy są zbyt duże, a na to się zapowiada, to czeka cię rozbiórka silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Prawdopodobnie nadgorliwy poprzednik za często naciągal lańcuch.Luz o którym piszesz kwalifikuje lożysko zdawcze do natychmiastowej wymiany. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norton Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 luz jest jak pcham lub ciągne do siebie zebatke a bocznych luzów nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 norton o jakich luzach my mówimy?jeżeli nie znasz mechaniki motocykla to oddaj go do warsztatu i zajmij się zarabianiem kasy w swoim zawodzie z korzyścią dla obu stron. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norton Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 zadałem grzecznie pytanie bo wydawao mi sia żę motocyklisci sobie pomagaja a człowiak nie musi znać sie na wszystkim i po to sa chyba takie miejsca jak to a tu dostałem tylko zaebiscie mądre rady dobrze żę nie wszyscy tryskają ąz takim zasobem modrosci jak wy bardzo dziekuje za pomocps moto odałem do serwisu maja inne zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Nie obrażaj się. Na takim forum mogą Ci udzielić porady a nie całego wykładu na temat budowy silnika motocyklowego. Serwis to dobre rozwiązanie, tym bardziej że ich diagnozę możesz poddać dyskusji na tym właśnie forum i wtedy będziesz miał jasność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Początkowo pisaleś o luzach na wałku zdawczym (pomiędzy łożyskiem a czopem wałka), a później o luzach pomiędzy zębatką a wałkiem,na wieloklinie. Gdy zadajesz nieprecyzyjne pytania, to nie dziw się, że otrzymujesz dziwne odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz01 Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Ja myślę, że Nortonowi chodzi o luz poosiowy wałka zdawczego. Jeśli tak to 1mm jest jak najbardziej do przyjęcia.Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Jeśli tak to 1mm jest jak najbardziej do przyjęcia. ja też tak zrozumiałem temat, ale powinno się to wyjaśnić od razu. Jeśli jesto mowa o luzie współosiowym to nie ma co panikować. A wszystkim proponuję trochę luzu, nie ma się co napinać w drobnych sprawach :-). POzdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.