guziq Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Jakie łożyska są w główce korbowodu w Jawie TS? Czy jak sie zakłada takie łożyska trzeba wybijac te tuleje? W serwisówce nie ma nic o tych łożyskach, wiem tylko że są igiełkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 najlepiej kupić w łożysko w koszyczku, a tulejki nie wybyjasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 ale jakie to jest łożysko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 łożysko igiełkowe do główki korbowodu w jawie - nie znam oznaczenia, powiedziałem gościowi w sklepie z częściami do moto tak jak napisałem wcześniej :D i dał mi coś co pasowało ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 To nie łożysko, tylko złożenie igiełkowe(tak brzmi fachowa nazwa tej części) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 złożenie igiełkowe powiedz tak w sklepie do moto, a przynajmniej w niektórych to nie zakumają o co chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 W ZJAWIE 350 TS korbowód u góry jest zrobiony na gotowo pod łożysko tak jak MZ251 i nie ma tam żadnej tulejki. Jak się wybije to korba do wymiany lub awaryjnie można wcisnąć tulejki z brązu tak jak w WSK. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 W ZJAWIE 350 TS korbowód u góry jest zrobiony na gotowo pod łożysko tak jak MZ251 i nie ma tam żadnej tulejki. Jak się wybije to korba do wymiany lub awaryjnie można wcisnąć tulejki z brązu tak jak w WSK.dokładnie tak, z tego co pamiętam igiełki kupuje sie osobno oraz boczne pierścionki. składa sie to banalnie- ja wysmarowałem tawocikiem tulejkę w korbie i przyklejałem igiełki. uwaga żeby żadna igiełka nie wpadła do kartera !!!!!pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Te igiełki są przecież zmontowane z koszyczkiem, który trzyma całość żeby się nie rozleciała.W każdym bądż razie w moich maszynach tak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Te igiełki są przecież zmontowane z koszyczkiem' date=' który trzyma całość żeby się nie rozleciała.W każdym bądż razie w moich maszynach tak było.[/quote'] są różne wersje, w orginale było tak że igiełki osobno a pierscienie osobno. teraz w większości montuje się z koszyczkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamuh Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 A czy można oprocz koszyczkow na gorze korbowodow wsadzic koszyczki igielkowe na dol korby??? caly korb. kosztuje 90 zl a wnioskujac po luzach jest on do wymiany....slyszalem o wkladaniu koszyczkow zamiast kupna calych korb... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.