kudlaty_bytom Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 jak pisał Pawel, przewody wyglądają OK, jak nówki, nawet jakieś napisy na nich są ;) no ale pokombinuję coś z nimi, bo to przeciez jakoś trzeba się zatrzymywać na siku gdzieś na trasie :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 a ja zapytam off topic- jak sie odpowietrza hamulce za pomocą podcisnienia? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Na przewodach hamulcowych z reguły widnieje data produkcji. Jerżeli przewody są starsze niż 5 lat to mają prawo puchnąć. Wystarczy pomyśleć ile cykli hamowania musiały znieść prtzez ten czas, a jeżeli dodamy do tego proces starzenia się materiału z którego zostały wykonane (przeawżnie zbrojona guma) to oczywiste jest, że z czasem heble zrobią się "gumowe". Nie pomaga wtedy odpowietrzanie i wymiana płynu. Trzeba zakładać nowe przewody, najlepiej stalowe bo mają dożywotnią gwarancję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Najważniejsze że kudłaty się nie obraził!!A tak poważnie przewody hamulcowe robią się bardzo rozciągliwe już po 5 latach. Niektóre motocykle jeżdżą dłużej tylko dlatego że wydajność pompy hamulcowej jest duża i mimo puchnięcia przewodów wystarczy jeszcze na zatrzymanie motocykla.Wymiana płynu z jednoczesnym odpowietrzaniem jest relatywnie prosta tylko zbiorniczek na stary płyn jest drogi i potrzebujemy kompresor o dużej wydajności.Wystarczy odkręcić pokrywę pompy lub zbiorniczka, podłączyć przewód podciśnienia pod odpowietrznik i po podaniu podciśnienia poluzować go aby wyssać stary płyn, należy tylko stopniowo uzupełniać zbiorniczek pompy nowym płynem. Jeżeli w przezroczystym przewodzie ssącym pojawi się już nowy płyn wystarczy dokręcić odpowietrznik.Operacja dziecinne prosta ale droga ze względu na konieczność amortyzacji urządzenia i kompresora.A co się tyczy kosztów wymiany przewodów hamulcowych to mam na ten temat wyrobione zdanie- koszty utrzymania motocykla w dobrym stanie technicznym jak również ubioru motocyklisty są wprost proporcjonalne do inteligencji właściciela. ( bez obrazy ) Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Najważniejsze że kudłaty się nie obraził!!(...)koszty utrzymania motocykla w dobrym stanie technicznym jak również ubioru motocyklisty są wprost proporcjonalne do inteligencji właściciela. ( bez obrazy )nie ma co się obrażać ;)a reszta, to prawda, fajny ze mnie osioł, no nie 8O :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.