bozztom Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 witam jak to ściągnąć ? Pewnie potrzebny jest specjalny klucz , ale nie dalo by sie domowym sposobem odkrecic nie uszkadzając niczego? pozdrawiam. tak to wyglada... http://www.bikepics.com/pictures/381734/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Da się domowym sposobem tylko ten model motocykla był konstruowany dla profesjonalistów i w domowych warunkach możesz go tylko zepsuć.Z grubego płaskownika zrób sobie klucz kłowy tak aby podziałka okrągłych kłów pasowała w dwa sąsiednie otwory w wirniku, kły miały średnicę taką samą jak otwory a podziałka odpowiadała sąsiednim otworom i długość ich była równa grubości ścianki, bo w przeciwnym wypadku uszkodzisz uzwojenia.Po zablokowaniu możesz kluczem nasadowym odkręcić śrubę mocującą wirnik. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 dokladnie :( tylko nie probuj wkladac "domowym sposobem" srobokretow w te otwory bo to sie zle skonczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 lub "podjedz" na wulkanizacje i niech Ci odkreca kluczem pneumatycznym. potem potrzeba specjalnego sciagacza (sruba z odpowiednim gwintem i stozkiem na koncu) i po klopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 To nie motorynka ze podwazysz koło magnesowe lyzka do kol, stukniesz lekko w wal i zejdzie. Jesli chodzi o odkrecenie samej sruby to moze sie udac to zrobic w taki sposob: Ustaw tłok w najwyzszej pozycji chwile przed GMP, naloz klucz i wtedy stuknij w niego młotkiem. Powinno wbrew pozorom pojsc. Kiedys meczylem sie z czyms takim w MZ. Blokowalem wał na kazdy mozliwy sposob (chodzilo mi o odkrecenie nakretki od napedu obrotomierza ktora trzyma sie na wale) i za nic nie chcialo pojsc mimo za naciskalem na klucz z calych sil. Metoda z wykorzystaniem sprezania poszlo odrazu! ZEby sciagnac kolo bedziesz musial sie niestety zaopatrzyc w specjalny sciagacz.BTW: Czy mi sie wydaje czy koło magnesowe chodzilo Ci w oleju (w otworkach widac taka brazową ciecz)?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Jest sposob, aby magneto zeszlo bez sciagacza:) testowane w wska No wiec jak odkrecisz srobe to wez i zakrec rozrusznikiem kilka razy oczywiscie bez przewodu idacego na swieczke, a w przypadku rozruchu noznego kopnij kilka razy mocniej sposob skutkuje w jakis 40% :) nie zapomnij motocykl i nie moze odpalic bo jak magneto pierdolni* to Ci pol silnika rozwali :evil: albo i nogi poprzetraca :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Jest sposob, aby magneto zeszlo bez sciagacza:) testowane w wska No wiec jak odkrecisz srobe to wez i zakrec rozrusznikiem kilka razy oczywiscie bez przewodu idacego na swieczke, a w przypadku rozruchu noznego kopnij kilka razy mocniej sposob skutkuje w jakis 40% nie zapomnij motocykl i nie moze odpalic bo jak magneto pierdolni* to Ci pol silnika rozwali albo i nogi poprzetraca Jedyna wada tego sposobu jest to ze mozna klin ściąć :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Jedyna wada tego sposobu jest to ze mozna klin ściąć a jak spadnie to sie pokrzywi lub magnesy pójdą :) , ale ryba dobrze napisal , u mnie tak sciagalismy :evil: sposób nie jest 100% ale generalnie działa :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozztom Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 no bylo tam troche oleju, ale podobno ma byc wiec ja juz nie wiem :evil: kazdy mowi inaczej, dzieki za porady poprobuje dzis, pozdro!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 nie wiem jak u ciebie ale w mojej kawie caly alternator i impulsator pracuja w oleju sposob z kluczem i mlotkiem sam testowalem na ecie zawsze skutkowal ale i tak bez sciagacza ani rusz Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Klucz pneumatyczny + 5 sekund i po robocie :-). W każdym razie ja to tak załatwiam. Jak nie dasz rady innymi metodami, to zaprowadź moto do kogoś kto ma takie narzędzie. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kojotkurier Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 wiec tak odkrecenie nie powinno ci sprawic problemu gwint jest prawy a rozmiar klucza 17 radze uzyc klucz plaski oczkowy tylko naprawde dobrej jakosci zaloz na leb sruby wez mlotek gomowy i uderz powinna puscic . to bysmy mieli jedno z glowy nastepnie : i tu sa dwa sposoby pierwszy polega na tym ze masz sciagacz z dwoma lapami ruchomymi (na zawiasie)i sruba na srodku i wtegy te lapy wloz w te wieksze otwory srobe dokrec do oporu i uderz w nia znowu ponow dokrecenie o pol obrotu i uderzenie powinno kolo odpuscic i drugi sposob jest taki ze to kolo po odkreceniu sroby pokarze ci gwint dronozwojowy jest to standart sa cztery rodzaje gwintow w tych kolach magnesowych klucz do odkrecania wyglada jak krzyz zakonczony koncowkami gwintowanymi no coz podejrzewam ze nie posiadasz wiec jesli masz duzy zasob roznego trodzaju srob w swoim warsztaciku sprobuj dobrac odpowiedni i zasada taka sama jak w sposobie z sciagaczem z lapami dokrec i puknij i znowu dokrec i puknijewntualnie daj do dorobienia taka srobe bedziesz miaj juz sciagacz na zas powodzenia i mam nadzieje ze chodz troche moglem pomodz acha jak bys zakladal sciagacz z lapami to ostroznie z magnesami !i ten sciagacz musi byc malych rozmiarow bez problemu go nabedziesz w jakies centrali technicznej kojot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.