jannikiel Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Wkraczam w zaklete rewiry enduro- prosze o opinie n/t, ciekawe linki. Propozycje co w nim zmienic- by ostrzej mozna po terenie ganiac- dodam ze ostro w terenie zdarzalo mi sie jezdzic 240-kg krowami:-))))- oczywiscie bez skakania. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 wiadomo oponki kostki to podstawa w terenie pozatym handbary na klamy i ewentualnie utwrdzic zawieche no bo co mozna zmienic przerobic nadwozie ?? podwozie ?? :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Jeżeli istnieje możliwośc , zdjąć wszystkie możliwe blokady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Jeżeli istnieje możliwośc , zdjąć wszystkie możliwe blokady...Jakie blokady?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Jeżeli istnieje możliwośc ' date=' zdjąć wszystkie możliwe blokady...[/quote'] :-D przeciec to nie motorower Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 "jeżeli istnieje możliwość" ..chodzi mi ogólnie o optymalizacje osiągów.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Wydechy nie podobaja mi sie wcale i w przyszlym roku pojda w kat, opony wiadomo, w zawieszenie pojdzie olej innej "konstrukcji"- oczywiscie dobrany doswiadczalnie- nie za miekko by nie dobijalo podczas skokow, i nie za twardo by mozna wykorzystac skoki zawieszen( bezsensem jest niewykorzystanie pelni mozliwosci "ugiecia " amorkow), przedni blotnik bedzie wzmocniony od spodu, inne beda podnozki, kierownica, ABS tez pojdzie w kat, a dalej sie zobaczy.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 nie szkoda ci beemy nie lepiej sprzedac i kupic cos co sie nadaje do tego jakis 450 - 520 ccm albo z tych ostrych 600 Husqvarna ,KTM LC4 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 No do ostrego katowania to szkoda- ale do tego Bmk-a sie nie nadaje, ale tez chodzi mi o mozliwosc zwiedzania naszych okolic z uzyciem jak najmniejszej ilosci asfaltu, po szutrowych i polnych drogach, no moze odrobine szybciej.BMW- nie chce sprzedawac- raz ogolnie podoba mi sie - denerwuja niektore rzeczy(ale mozna to zmienic), dwa - ciezko znalezc kupca -na taki sprzet, trzy przez snobizm:-))))))))))))))))))))) :-D . Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 to moze lepiej jakiegos KTMa konkretnego nadaje sie na asfalt drogi polne jak i w ciezki teren :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Mnie szczególnie przednie zawieszenie w GSie w terenie nie grało. Fabryczne jest bardzo szosowe. Miałem wrażenie, że nad małymi nierównościami przelatuje bez przyczepności, a na dużych notorycznie dobija.Przeróbki bym zaczął od zabezpieczeń typu gmole itp., ale to już wiesz :( Choć raczej zamiast zmieniać detale, zmieniłbym moto... na KTM 950 :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 warto amory zmienic nie wiej jak u ciebie tyl ale w mojej kawie wazacej 175 kilo tyl jest miekki i rowniez na wiekszych nierownosciach potrafi dobic co mnie bardzo denerwuje , kles w KLR 600 ma zalozonego WP zdaje sie ze od starych KTM-ow z poczatku lat 90 i jest wypasny o wiele twardszy od mojego pogadam z nim czy bo nie sprzedal bo i tak moto do zyda mial slac :mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Otoz BM-ka juzjest zarejestrowana- i niestety zmian bedzie wiecej niz myslalem- ato z tego powodu ze to jest Specjalna wersja Dakar obniznay na zamowienie klienta(widzialem w Kalifornijskich papierach )- jest kurde jeszcze nizzy od zwyklej wersji-niebardzo mi to pasuje -szczegolnie do stylu mojej jazdy- juz buty zdarlem podczas pokonywania zakretow.Ale dam rade - potrzeba tylko czasu. Dzisiaj sprawdzalem V-Max- leci licznikowe 115 MPh- nie jest zle. Bede wiec jezdzil Dakarem- porobie tylko to i owo. Do ostrej gonitwy po wertepach lepsze lzejsze maszyny- ale nie chce KTM-z pewnych wzgledow znanych niektorym mechanikom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Hmm.. zainteresowało mnie to , mogłeś rozwinąc ale owiałeś tajemnicą więc jeśli możesz to zapoznaj nas z tą tajemnicą mechaników , jak widać w sygnaturze ale nie chce KTM-z pewnych wzgledow znanych niektorym mechanikom.przymierzam sie do zakupu pewnego modelu KTM'a.. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 ale nie chce KTM-z pewnych wzgledow znanych niektorym mechanikom. :P RO zapytaj sie o skrzynie biegów w kawasaki i o awaryjnosc KTM'ów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.