Skocz do zawartości

Nie pali jak się rozgrzeje


Komarek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no nie tu mnie koles rozwaliles, a co oni pewnie budowali komary w latach 70tych pod swiece bosha ??

ja na swiece nienarzekam, nie zawiodla mnie, mowie ci nasmaruj, powinno pomoc, tez mialem z tym problem, prawie rok na goracym nie chcial palic, teraz to zrobilem i nie ma z tym problemow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w ogóle to świece Iskra są do pupy Te stare jeszcze jakoś chodzą ale nowe to sobie można wkręcić...

Racja, ostatnio Iskry padają mi jak opętane :|

Romet Pony 50 M2 '81 -> Romet Ogar 200 Cafe Racer '85 -> Honda NTV 650 '96 -> Yamaha TRX 850 '98 -> Honda FMX 650 '08 -> Yamaha TDM 900 '03



www.bikepics.com/members/magnum200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem nowa iskre i nawet 1 min na niej nie pojezdzilem niby iskra jest ale wystarczy ze kropla paliwa na nia kapnie i jush nie ma:) o i jeszcze ma przebicie:) jezdze na boshu

Przed wkręceniem nowej świecy nalezy ustawć odpowiednią przerwe na świecy. Po uruchomieniu silnika nie należy wyłaczać go do czasu osiągnięcia przez świece temperatury samoczyszczenia.

 

Trzeba też dobrać odpowiednią wartość cieplną swiecy. Najlepiej taka jaka jest zalecana do danego silnika, bo wysoka wartość cieplna powoduje że świeca nie osiąga temperatury samooczyszczania.

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak ze jak sie zagrzeje po okolo 10km przerywa zaplon a po 15 znika calkowice chwile czekam i jade dalej. troszke to przeszkadza.:) nasmarowalem i nic nie dalo. wiadomo ze wysoka temperatura rozszeza metal i mozliwe ze magneto sie rozszeza i nie wytwaza iskry? ja mam goroce magneto nawet po krutkich dystansach (10 km). ale przeczy temu to ze ja niemusze czekac nawet minuty zeby wrucila iskra czyzby tak szybko sie chlodzil podczas postoju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz zagorącą świecę . Jeżeli siedzi odpowiednik F 75 to zmień na F 80. Jezeli to nie pomoze to sprawdz ustawienie gaznika czy czsem nie przelewa. Ciepły silnik nie wymaga bogatej mieszanki do odpalenia tak jak zimny. Moze nie potrzebnie go przelewasz pompką w gazniku? Jak masz ustawioną przerwe na swiecy ? Powinno być max 0,4-0,5mm . Oryginalne ustawienie na nowej swiecy trzeba zmniejszyc. Nowe swiece mają przerwę ustawioną do silników z zapłonem bateryjnym gdzie wymagana jest większa odległość elektrod. zapłon iskrownikowy daje mniejsze napiecie przy rozruchu silnika.

 

Tex napisalem do postu Komarka

 

Mind myślę ze masz zuzyty przerywacz, brudne lub wypalone styki w przerywaczu. posprawdzaj wszystkie połączenia przewodow od zaplonu. A moze miedzy elektrodami świecy tworzy sie z nagaru mostek który chwilowo powoduje ustanie działania swiecy i strzela w gaznik lub tłumik? Czy w tedy gdy ci przerywa po wykręceniu swiecy nie stwierdziłeś tego? Radą na coś takiego jest zwiększenie przerwy na swiecy. Przyczyna to ch*** olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...